עזרה בהבחנה בין רמות צירים ומסילות של גראס ושל בלום

מירם3

New member
עזרה בהבחנה בין רמות צירים ומסילות של גראס ושל בלום

שלום,
השאלה לגבי ההבדלים בין בלום לגראס נטחנה הרבה. ממה שקראתי שתי החברות טובות מאוד, אך גם שלכל חברה יש דגמים יותר טובים ופחות טובים באיכות טובה יותר או פחות.
בתור מי שהוא לא בעל מקצוע ובכל זאת רוצה להבין, האם יש אפשרות לדעת האם הצירים והמסילות שאצלי בארונות של גראס ושל בלום, הם מדגם איכותי או חדש, או שאולי מדגם פחות איכותי ואולי גם ממודל מיושן (לא שבהכרח הישן פחות טוב...)
מאוד אודה על כל עזרה בעניין.
 

מרי פופ

New member
תעלי תמונה של המגירות ואעזור לך לזהות...

לחברות המובילות שהן בלום, גראס והטיש יש דגמים דומים מאוד, גם בויזואליות של החלוקה לרמות.
יש דברים נסתרים כמו העובדה שמגירות בלום מסוג לגרה בוקס החדשות הן בעלות כושר נשיאה גבוה במעט משל האינטיבו המצויינות... אבל ההבדלים בינהן גם נראים לעין.
 

מירם3

New member
תודה. מצרפת תמונות.

יש לי ממש מעט. זה תוך כדי הרכבה. מקווה שמספק. לפי הבנתי הצירים לדלתות של בלום והמגירות של גראס.
תודה על העזרה :)









 

milch

New member


עפ"י הצילומים רואים שיש כאן שימוש באוסף של צירים (נראים BLUM) מבחינת טכניקת התקנתם. במידה והמראה הלא אחיד של כל הצירים בארונות לא מפריע לך, זה לא דבר שצריך לעורר דאגה. הצירים נראים נטולי מנגנון לבלימת טריקה.
המגירות, הוי המגירות...כאשר מדברים כיום על מגירות למטבח, הכוונה למגירות בעלות דופן מתכת עם תחתית וגב מלוח עץ מתועש.
מה שאת קבלת זו מגירת תיבה בנויה מלוח עץ מתועש. עפ"י ה"צ'ופצ'יק" הירוק בתחתית התיבה, מדובר בהתקן עבור מסילה נסתרת (GRASS) למגירת עץ. לא ברור האם המסילה היא בעלת בולם לטריקה שקטה או לא והאם המסילה מאפשרת שליפה רגילה/חלקית או מלאה של המגירה. אלה מאפיינים שכרוכים בהבדלי עלויות.
אינני מתכוון להוריד מערכם או איכותם של הפירזולים אותם צלמת, השאלה מה היה הסיכום עם מבצע ארונות המטבח והאם קבלתם את ההסברים המדגישים את ההבדלים בין סוגי הפירזול השונים והעלויות השונות שלהם...
 

milch

New member
צירים ומסילות

כמי שתמי ציינה, 3 מותגים מובילים בשוק באיכויות די דומות וטובות. לחברות השונות יש יותר מדגם אחד של מגירות שההבדל העיקרי הוא בעיצוב. צירים יש בעלי מיבנה הנדסי שונה מבחינת טכניקת ההתקנה שזה לא רלוונטי לגבי הצרכן. יש צירים עם בולם מובנה, בולם שנוסף על גוף הציר וצירים ללא בולם. הבדל מאד משמעותי לגבי המותגים הוא במתן שירות וליווי של היבואנים.

כיוון שיש מגירות/מסילות שמאופיינות ע"י המישקל שהן מסוגלות לשאת, כל זמן שמדובר במגירות עם בולם טריקה/סגירה שקטה או איטית, חשוב לי לציין כי המסילות ותחתיות המגירות זהות לחלוטין לכל העומסים. ההבדל בא לידי ביטוי בחוזק הבוכנה שבתוך המסילה, כלומר, במידה שתותקן מגירה בעת כושר נשיאה של 80 ק"ג (גראס), מנגנון ההפעלה לא יתפקד אם המגירה תועמס ב-20 ק"ג בלבד ולהיפך. הבדל נוסף צריך להיות מבחינת חוזק חיבור המסילות לדופן הארון.

כיוון שאינך מקורבת לתחום, יהיה קשה עד בלתי אפשרי שתזהי מה הותקן בארונות המטבח שלך. לכן, חשוב שתבחרי בנגר שדבריו אמיים עליך.
 
למעלה