מחפשת מידע לגבי מיטות שנבלעות אל תוך ארון

martina10

New member
מחפשת מידע לגבי מיטות שנבלעות אל תוך ארון

מישהו יודע איפה מוכרים כאלו מיטות?
 

martina10

New member
איפה ניתן להשיג מיטת קיר / מיטת ארון?

מישהו מכיר יבואן, או נגר שמכין כאלה? או איפה לחפש?
 

alonaski

New member
לדעתי תתחילי בלחפש - ארונות טורפים! ../images/Emo8.gif

חחחח... לדעתי - ראיתי באיקאה פעם. ניסית לחפש שם?
 

martina10

New member
../images/Emo6.gif אם היה באיקאה

בטוחה הייתי נתקלת בזה. חישפתי בגוגל בכל הקומבינציות האפשיות - נבלעות, נסתרות, נפתחות, בתוך ארון, יוצאות מהארון... מה לא!! גיליתי שזה נקרא מיטות מרפי - murphy bed אבל גם עם זה לא הצלחתי למצוא מקום, ואני יודעת שיש!!! מישהו? פליז? אני רוצה כזה לילידים ואנחנו באמצע שיפוץ...
 

NIVA27

New member
תנסי בחברת שגם אני זוכרת שהיתה להם מיטת ארון

 

alonaski

New member
לילדים???!! מגניב!!! ../images/Emo13.gif ../images/Emo45.gif הייתי שמחה אם

במהלך החיפושים תמצאי ארון כזה שנפתחים ממנו ילדים! ככה שבמשך היום הם סגורים הייטב שם ופותחים אותם רק כשאני בוחרת לפתוח את הארון!
תשמעי... אני לא יודעת מאיפה את בארץ אבל אצלנו במרחב השרון יש מלא נגרים שמעצבים חדרי ילדים ואני יודעת שיש כל מיני פיתרונות יצרתיים לחיסכון במקום בחדרי ילדים (אומנם כזה עוד לא ראיתי... ויש לי ספר של עיצוב חדרי ילדים). יש לי תחושה שאם תפני לנגרים כאלה שמתמחים בחדרי ילדים - ותראי להם את הקישור של מיטת מרפי - הם יוכלו לבנות לך כזה. סה"כ הקפיצים של המיטה נראים לי מאוד דומים לשיטה של המיטה הזוגית שלנו שמתרוממת ומתחתיה - ארגז איכסון מצעים... אם את מאזור השרון או המרכז - אוכל לנסות לעזור לך ולשלוח את הקישור שלך לחבר שלנו שהוא נגר פה באזור השרון ואני יודעת שהוא עובד בד"כ על פרוייקטים יוקרתיים... אולי יוכל לעשות לך כזה או לייעץ איך ואצל מי אפשר לעשות את זה.
 
למעלה