התרשמותי מהפורום

  • פותח הנושא TPA
  • פורסם בתאריך

TPA

New member
התרשמותי מהפורום

הי לכולם!!! מכנים אותי TPA ונכון לעכשיו אני סטודנט. לפי מה שראיתי יש לכם די הרבה בעיות והמקום הזה גם לא כל כך שקט. דרך אגב התפסן בשדה השיפון אחלה ספר רק שלפי איך שאתה (הולדן) נשמע,לא בחרת את הדמות הנכונה,אני הייתי בוחר את פיבי(אל תיפגע!!). אז אני אשמח להכיר אותכם,ויכול להיות שאני מכיר כבר כמה מצאטים. לבנתיים ביי ויום טוב, TPA
 
tap darling...

אז אני יעל והייתי מיואשת ועכשיו אני כבר לא אבל אני לא מצליחה להתנער מהכינוי.. ואני אשמח לשמוע מה בפיך... והרי לך טיפ קטן ממני נדיבה שכמוני- תמצא שירים רומנטים לכתוב פה... או ביפורי חרא. זהו,רמזתי כל מה שיכולתי. יעל.
 

מורני !

New member
יעל

אז כבר מזמן הייתי צריכה לכתוב לך את זה. טעות שלי שלא עשיתי את זה קודם. את נכנסת לכאן ואת לא מכירה אותי ולא יודעת שיש שפה שאני לא מוכנה שיתמשו בה. את יכולה לדבר ככה בפורומים אחרים... אני פשוט לא נכנסת להודעות שלך.. אבל בפורום הזה אני נכנסת לכל ההודעות כי זו הציפייה שלי מעצמי.. אז .. בבקשה. תשתדלי לכתוב את ההודעות שלך בלי מילים שיעשו לי רע. תודה. ומעבר לזה. אני גם לא חושבת בכלל שאת צודקת. ונורא מצער אותי לראות שזה מה שאת רואה את הפורום. יש כאן כל כך הרבה מעבר לדברים האלו. אולי תביטי קצת מסביב .. תדפדפי שוב בפורום ותזכרי ממה מורכב הפורום הזה. ותביני שלא רק שירים וסיפורים. נורא חבל לי שאדם שנכנס לראשונה לפורום הזה... ככה את מציגה בפניו את הפורום. אל תעשי את זה שוב.
 
פורום סטודנטים

הוא לדעתי לא רק לדבר על -דברים של סטודנטים- אלא עבורי, הוא למעשה פורום 20+ פחות השטויות שיש שם. כאן פחות או יותר נשארות כל מחשבות הלב שפוקדות אותנו. מחשבות שיכולות להישאר יום שלם, ולא ירוצו 5 דפים אחורה. למעט שירים ומחשבות, תמיד אפשר למצוא פה יד מושטת להרבה בעיות וצרות של אנשים פה, ומדי פעם ניתן לשלב כאן חומרים מצחיקים, שיועררו הומור.
 
כולי מבוישת...

אני מסמיקה כולי. נקטת בלשון חריפה למדי. אולי זה הגיע לי...אני לא זו שאשפוט. בכל אופן כולי צער בשבילך שאת מרגישה צורך להכנס להודעות שלי. אבל זה עושה לי טוב שלפוח מישהו אחד קורא את ההודעות שלי(לא משנה שהוא מוכרח). תודה מקרב לב והמשך יום נעים.
 

מורני !

New member
יעל..

זה לא כורח... אני נהנית מכל מה שכרוך בפורום הזה. וכן גם מההודעות שלך... רק שלפעמים.. הן... אמממ... את יודעת.. קצת .. אהה.. בוטות מידיי לטעמי... אל תעלבי.. זה לא היה בשביל זה.
 
בחרתי לשרשר מתחת ליעל

טוב, קודם כל, יעל, את רואה שלא רק אני -מת- על התפסן בשדה השיפון. מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ מומלץ לקרוא את הספר הזה בחום! אני עדיין חושב שאני יותר כמו הולדן מאשר פיבי....זו רק תקופה קשה. אתה באת ביום כזה, או בשבוע כזה, שכולם מיואשים, אבל רואים תקווה. באופן כללי, אנשים פה שמחים....לפעמים כועסים, לפעמים רבים. סיפורים על חרא, לא תשמעו ממני יותר....בעצם אולי כן, אם מורני תכריח אותי :) וחוץ מזה, אני סטודנט בטכניון, שנה רביעית, אופס, שנה חמישית... סמסטר תשיעי מתוך שמונה.....אבל הפעם זה הסמסטר האחרון! במקור מגבעת שמואל במרכז, אבל גר במעונות בחיפה.... אשמח לדון איתך בכל נושא, למעט בלט קלאסי, ותורת הפסיפס במצרים העתיקה תומר
 

מורני !

New member
TPA

ברוך הבא.... נעשה לך מצגת קצת של האנשים כי ראיתי שביקשת... אז... אני אתחיל בעצמי... אני מורן, בת 24.. לומדת שנה א` תואר ראשון במדעי ההתנהגות במכללת רופין. אתה יודע... יעל כבר הציגה את עצמה... אז כל אחד ימשיך לבד... יאללה חבר`ה.. תעשו התפקדות. אממ... רק תסביר לי... מה זאת אומרת יש לנו מלא בעיות? כן הפורום תוסס... ולפי מיטב ידיעתי זה דבר טוב... אנשים באים, הולכים, כותבים, מתפרקים, לומדים, מחפשים חומר.... הכל מכל יש כאן. אפילו כמה שהתאהבו.. וכמה שנפרדו. קורה. כמו בכל מקום. אתה מוזמן להצטרף ... תוסיף משלך כרצונך. תהנה... :) יום טוב.
 
למעלה