שאלה לגבי לימודים בפתוחה

reload00711

New member
שאלה לגבי לימודים בפתוחה

מישהו מכיר את הקורסים מבוא לסטטיסטיקה ולהסתברות למדעים 30203
ואו מודלים דטרמינסטיים 20297 שנלצדים במסגרת תעשייה וניהול .
עד כמה הם קשה ללמוד מהספרים שלהם, איך אני בודק גם שקורס הוא קל או קשה
לפני שאני נרשם , כלומר הכוונה שהספרים והרצאות באתר הקורס הם ברורים ומובנים ולא גיבריש, כי ברגע שאתה נרשם ונפתח הסמסטר , אתה לא יכול לקבל החזר כספי, מה אפשר לעשות
 

DanK212

New member
סטטיסטיקה והסתברות למדעים

הקורס הזה הוא הכי מצומצם בהיקפו ורמתו מבין הקורסים לתלמידי מדעים, אך יש קורס קל יותר (אבל דומה בתכניו) לתלמידי מדעי החברה.
בכל מקרה, אם אתה רוצה ללמוד הנדסת תעשיה וניהול אז עליך ללמוד אותו, לכן לדיון התיאורטי על רמת הקושי שלו אין משמעות. ולענייננו, הספרים אמנם ארכיים מעט אך ברורים די הצורך, כמו כן אני למדתי את הקורס באופק (הנחייה מרחוק בוידאו) כך שסביר מאוד שיש הקלטות באתר הקורס שיעזרו לך רבות.
דבר נוסף, ניתן לדחות/לבטל קורס גם מעט אחרי שהתחלת ללמוד אותו.
 

reload00711

New member
תגובה

אני לא מבין , נרשמת פשוט לקורס , בלי להבין במה מדובר
, אם הספרים קשים או לא , ואמרת מה שיהיה יהיה, זאת הוצאה כספית לא קטנה כל קורס
לא קרה מצב שנרשמת לקורס ולא הצלחת ללמוד את החומר בגלל שהכל היה כמו גיבריש? בנוסף לכך איך עושים בכל זאת בדיקה של הדברים , כדי לא להיות מופתעים,
הרי אני יכול להרשם לקורס אחר פשוט ולא ללכת אם הראש בקיר, ככה אני מפסיד סמסמטר.
 

DanK212

New member
תשובה

בדיוק כך.
אם קורס מסויים נמצא בתכנית הלימודים שלי, מה לי אם פלוני-אלמוני כלשהו חושב שהוא קל או קשה, בכל מקרה עלי ללמוד אותו. והיה ואחרי שהתחלתי את הקורס ואני מוצא את הספרים לא מספקים, ניתן לחפש משאבים נוספים. קודם כל יש לקורס הנחיה, שנית לעיתים יש הרצאות וידאו באתר הקורס, שלישית יש אתרים וסרטוני יוטיוב לרוב בכל נושא שרק תרצה ובפרט סטטיסטיקה ומתמטיקה.
 
למעלה