איפה ללכת ללמוד?

avinoam76

New member
איפה ללכת ללמוד?

אני גרה בצפון ולצערי ככל הנראה לא עומדת בתנאי קבלה של האוניברסיטה (או של הטכניון)... איזה עוד אופציות יש לי? בעיקרון אני רוצה ללמוד מנהל עסקים ואחרי זה כנראה להמשיך לתואר שני, עוד לא סגורה על זה אבל די בטוחה שאני אלך על זה.
אשמח להמלצות
 

oromer

New member
מנהל
באופן אישי אני חושבת

שלמרות שהטכניון מלמד ברמה גבוהה, לא הייתי הולכת ללמוד שם, תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים.
לא בטוח שגם תואר שני. אבל תואר ראשון בטוח שלא.
את גרה בצפון? יש בתל חי ובמכללת עמק יזרעאל- תואר ראשון בכלכלה וניהול
 

harley001

New member
מכללת גליל מערבי

שווה לך לבדוק את מכללת גליל מערבי. יש להם חוג ניהול עם שם מצויין ותנאי קבלה סבירים. לא רשמת מה בדיוק מצבך מבחינה זאת אבל הדרישות שלהם זה פיסכומטרי: 520 ומעלה; בגרויות: 85 ומעלה ואנגלית ומתמטיקה 4 יח' עם ציון של 60 ומעלה. זה נכון ללפני כמה חודשים טובים אבל לא מאמינה שמשהו השתנה.

גם כלכלית זה כדאי כי יש לך שם מלגת לימודים בפריפריה ועוד מלגה של המכללה למי שלומד ניהול אז בשנה הראשונה תקבלי מעל 20,000 ש"ח. לא גרושים.

שווה בדיקה
 

oromer

New member
מנהל
החוג בגליל מערבי יחסית חדש

ולא שמעתי על החוג החדש יותר מידי. בטח לא שהוא מצוין. מצד שני זה לא אומר שהוא גרוע.

בנוסף, המלגה של הפריפריה ניתנת גם בעמק יזרעאל, וגם בתל חי.
אני ממליצה, ללכת ליום הפתוח של המקומות הרלוונטים. להתרשם מהמקום, האווירה, המרצים. לשאול לא רק את המרצים אלא גם סטודנטים שלומדים שם.
 

טושטוש32

New member
יש בזה משהו, אבל..

גם החוג למשפטים במכללת ספיר הוא יחסית מאוד חדש ועדיין יש לו אחוז גבוה מאוד של בוגרים שעוברים את מבחני הלשכה מדי שנה. לא יודע להגיד מניסיון כי לא למדתי במכללת הגליל המערבי אבל זה נראה כאילו השקיעו שם המון עבודה. לדעתי כדאי לקחת את זה כאופציה וכמו שאור כתבה- ללכת למס' ימים פתוחים, לשמוע פרטים נוספים ולהתעניין כמה שאפשר.
 
למעלה