חדווא 1

marinale12

New member
חדווא 1

אולי למשהו יש סרוק במחשב את הספר חדווא 1 של קון בן ציון? או אולי קישור ? תודה על העזרה...
 
רק רציתי להבין

לשלם 8,200 ש"ח שכר לימוד, מתוך זה לפחות 2,000 על קורס חדוו"א זה בסדר, אבל לקנות ספר ב-80 שקל זה לא?!
 

GuestOfHonor

New member
תכל'ס

מילא ספרי הטקסט באנגלית שעולים 200-400 ש"ח בכיף, אבל את בנצי? וזה עוד ספר שבטוח אפשר לקנות יד שניה ואחר כך למכור.
 

HaifaMan

New member
מה אכפת לך ../images/Emo4.gif

יש סטודנטים שהמצב שלהם לא מזהיר ולכן כל שקל שהם מצליחים לחסוך נחשב, ובגדול.
 

GuestOfHonor

New member
80 ש"ח זה כלום

זאת אומרת, כשעוד גרתי אצל ההורים זה נראה לי הרבה, אבל עכשיו גם החשבונות שלי, גם כמה שאני מוציא בסופר בשביל שבוע של אוכל, ובטח ובטח שכר הלימוד (כמו שכתבו פה) עולים הרבה הרבה הרבה יותר מה 80 ש"ח המסכנים האלה, שהם כולה שלוש שעות עבודה של סטודנט. אם חושבים על זה שאת הספר הזה אפשר לקנות יותר בזול ביריד יד שניה בתחילת השנה, ולמכור אותו שנה אחרי זה, אז לארגן עותק על המחשב של בן-ציון קון זה מטומטם כמו לגנוב פסק זמן מפיצוציה. אני יכול להבין אנשים שמעבירים pdfים של ספרים שעולים 200$ ונמצאים בשני עותקים בספריה, אני אפילו אחד מהם, אבל אני לא מבין אנשים שלא מוכנים להוציא את הכמה שקלים מסכנים על ספר שיעביר אותם את הקורס הכי קשה של הסמסטר.
 

HaifaMan

New member
למה להוציא כסף כשאפשר לקבל

את הספר בחינם? סתם כדי להגיד שקנית? יש אנשים לא מפריע להם לקרוא במחשב במקום ממש להחזיק את הספר עצמו, כך שלהם זה פתרון מצוין.
 

GuestOfHonor

New member
התשובה פשוטה

פתח את בנצי. על הכריכה או בעמוד השני יש כנראה את הפיסקה הסטנדרטית של "אין להעתיק, לשכפל, לצלם, בלה בלה בלה בכל אמצעי שהוא לרבות יוני דואר, מכונות צילום וכתובות קעקע." אז הסיבה היא, בתקווה, שאתה אזרח שומר חוק. עכשיו שוב, אני לא כזה צדקן גדול וגם לא כזה צדיק גדול, כשזה מגיע לספרים שהמחיר שלהם מטורף ואני אשתמש בהם בדיוק סמסטר אחד, גם אני אארגן לעצמי איזה PDF או אלך על האופציה החוקית של להשאיל מהאגודה לסמסטר עבור 20 שקל. אבל בשביל ספר זול כמו בנצי, שלא עולה יותר מהספרים שקנית כשהיית בחטיבה והתיכון, אני לא מתכוון לעשות את זה. בכל מקרה נראה לי שעמדות שנינו בנושא ברורות אז בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים
.
 

HaifaMan

New member
../images/Emo45.gif

אני רק מקווה שאם אתה לא מצלם ספרים אז אתה גם לא מוריד שירים/סרטים/תוכנות, שכן מדובר באותה עבירה. אם כבר - אז כבר, לך עד הסוף.
 

marinale12

New member
מה אכפת לאנשים

לבקש אתהספר סרוק זה כמו לשאול למי יש שיר מסוים מהאימיול במחשב תפסיקו להיות יפי נפש כי אין פה אחד שהיה הולך לקנות דיסק בגלל שיר שהוא אוהב. לא מדובר בספר אחד שצריך לקנות לשנת לימודים אלא כמה וזה מצטבר עם שכר לימוד שכר דירה נסיעותחשבונות סופר וכ"ו גם ככה להיות סטודנט בימינו קשה מאוד מבחינה כלכלית... תודה למי שכן ניסה לעזור
 

Nomero Uno

New member
בדיוק באתי לשאול את אותה שאלה :)

אז אם את יכולה לשלוח גם לי, אודה לך מאוד
 

marinale12

New member
חדווא1

המון תודה אבל אני מחפשת את חדווא 1 אשמח לקבל עזרה נוספת
 
למעלה