לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן

פורום סטודנטים

ברוכים הבאים לפורום "סטודנטים"!
בפורום שלנו תמצאו סטודנטים בכל שלבי הלימודים הקיימים: החל מתעניינים איזה תואר כדאי ללמוד ואיפה ומה הדרישות קבלה, ועד בתלמידי תואר שלישי ומעלה.
ההטרוגניות של חברי הפורום מאפשרת לסייע ולתת מענה למגוון רחב של שאלות. היינו רוצות, שהטרוגניות זו תבוא לביטוי גם בעזרה הדדית במציאת חומרי לימוד ומבחנים לדוגמא, מידע על קורסי בחירה מומלצים, ועל מרצים מועדפים ובדיונים שונים על עולם האקדמיה בארץ- על הקבלה ללימודים (מישהו אמר פסיכומטרי?) על הלימודים עצמם, על הרלוונטיות וההתאמה לשוק העבודה, על ההבדלים בין מכללות לאוניברסיטאות ועל האפשרות של לימודים בחו"ל.
כמובן, שתקופת המבחנים דורשת מאתנו מאמצים מיוחדים (כמה פעמים הבטחנו לעצמנו שנלמד לאורך כל הסמסטר?), והיא משפיעה על הגולשים בפורום.
הפורום, הוא פורום סטודנטים. למרות זאת, לפעמים קיימים שרשורים שלא קשורים בקשר הדוק לפורום.
מבט ראשוני על הפורום עלול להרתיע. לכן, אנחנו ממליצות למשתתף הטרי לקחת כמה רגעים, לדפדף אחורה בפורום כדי להכיר את שאר המשתתפים ואת הלך הרוח בפורום, וכמובן לקרוא את תקנון הפורום שמבהיר את כללי ההתנהגות והדינמיקה הנהוגה בו.
אנחנו נעשה כל מאמץ לשמור על הפורום כבית חם לקהילה שלנו, כדי שמרבית הגולשים יהפכו לגולשים קבועים בפורום. נשמח לשמוע הערות, הארות והצעות בתיבות המסרים.
מלכת הקרח הפולניה ו oromer

הנהלת הפורום:

אודות הפורום סטודנטים

ברוכים הבאים לפורום "סטודנטים"!
בפורום שלנו תמצאו סטודנטים בכל שלבי הלימודים הקיימים: החל מתעניינים איזה תואר כדאי ללמוד ואיפה ומה הדרישות קבלה, ועד בתלמידי תואר שלישי ומעלה.
ההטרוגניות של חברי הפורום מאפשרת לסייע ולתת מענה למגוון רחב של שאלות. היינו רוצות, שהטרוגניות זו תבוא לביטוי גם בעזרה הדדית במציאת חומרי לימוד ומבחנים לדוגמא, מידע על קורסי בחירה מומלצים, ועל מרצים מועדפים ובדיונים שונים על עולם האקדמיה בארץ- על הקבלה ללימודים (מישהו אמר פסיכומטרי?) על הלימודים עצמם, על הרלוונטיות וההתאמה לשוק העבודה, על ההבדלים בין מכללות לאוניברסיטאות ועל האפשרות של לימודים בחו"ל.
כמובן, שתקופת המבחנים דורשת מאתנו מאמצים מיוחדים (כמה פעמים הבטחנו לעצמנו שנלמד לאורך כל הסמסטר?), והיא משפיעה על הגולשים בפורום.
הפורום, הוא פורום סטודנטים. למרות זאת, לפעמים קיימים שרשורים שלא קשורים בקשר הדוק לפורום.
מבט ראשוני על הפורום עלול להרתיע. לכן, אנחנו ממליצות למשתתף הטרי לקחת כמה רגעים, לדפדף אחורה בפורום כדי להכיר את שאר המשתתפים ואת הלך הרוח בפורום, וכמובן לקרוא את תקנון הפורום שמבהיר את כללי ההתנהגות והדינמיקה הנהוגה בו.
אנחנו נעשה כל מאמץ לשמור על הפורום כבית חם לקהילה שלנו, כדי שמרבית הגולשים יהפכו לגולשים קבועים בפורום. נשמח לשמוע הערות, הארות והצעות בתיבות המסרים.
מלכת הקרח הפולניה ו oromer
x
הודעה מהנהלת הפורום
 
 
הודעה מנהלתית- חובה לקרוא לפני הכתיבה בפורום!!!
לפני הכתיבה בפורום, הנכם מתבקשים, לעיין בפורום קצת לפני, ולקרוא את התקנון של הפורום. הודעה שלא תיכתב לפי התקנון, תמחק ללא התראה מראש.
אני מעוניינת לצור מרחב וירטואלי נעים, שמאפשר לשאול, להתייעץ וגם להביע דעה  ולכן, חשוב לשמור על הכללים כדי שהפורום ייתן מענה הולם ומאוזן לכולם.
לאור המקרים האחרונים, אני רוצה להגיש שהפרסום בפורום אסור.
בנוגע להצעות עבודה- לשם כך יש את לוחות הפורום, ניתן לפרסם שם. פרסום הצעות עבודה על גבי הפורום, מותנה באישור מראש במסר ( הצעת העבודה צריכה להיות רלוונטית לסטודנטים או בוגרים טריים בתחומים אותם הם לומדים, ללא ניסיון תעסוקתי רלוונטי. יש צורך לשרשר לשרשור רלוונטי או לפתוח שרשור חדש ).
בנוגע לסיוע בסמינריונים או עבודות תיזה- לאור חשיבות הנושא עבור הסטודנטים, אני מאפשרת. אך יש צורך לשרשר אותו לשרשור מתאים קיים או לפתוח שרשור חדש ייעודי לשם כך- "עזרה במילוי שאלונים".
לעיתים, יש גולשים ששואלים שאלות, שלא ניתן לתת תשובה טובה ומדויקת בפורום. חשוב לציין שהפורום אינו פורום רשמי של אף מוסד, והוא משרת את קהילת הסטודנטים. סטודנטים עונים, בהתאם למידע שיש ברשותם, שהם שמעו, שאלו, התייעצו. חלק מהתשובות יכולות להשתנות בין חוגים שונים/ פקולטות שונות ומוסדות שונים. גם מדיניות של מוסד משתנה ובהתאם לכך גם התקנון. לכן בשאלות שבהם יש צורך בתשובה רשמית בנוגע לנוהל מסוים, יש לברר גם במוסד הרלוונטי.
 
הודעות שלא ייכתבו לפי הנוהלים האלו, יימחקו ללא התראה מראש.
 
תודה לכולם על שיתוף הפעולה וכמובן בהצלחה בלימודים
oromer
 
המשך >>

לצפיה ב-'איתור חומר וסיוע לימודי'
איתור חומר וסיוע לימודי
23/10/2007 | 19:39
78
89
לצפיה ב-'תקנו אותי אם יש לי טעות בהבנה'
תקנו אותי אם יש לי טעות בהבנה
22/10/2007 | 12:06
3
49
כתבתי  משהו ורציתי לדעת האם זה נכון (אם הבנתי נכון):

"קרח הוא co2  וכשנשים אותו במים פושרים,  אז העלאת הטמפרטורה של ה co2  (בגלל המים) גורמת למרווח של מולקולות ה co2  לגדול עד כדי כך שהוא שואף לצאת מחוץ למים ולהשתחרר מהם וזה מתבטא בזה שהוא הופך את המים למוגזים."

המשפט שכתבתי,  נכון או לא נכון ?  ואם לא נכון,  אז אשמח לדעת למה בדיוק.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'אני ממש לא מבינה בנושאים האלה...'
אני ממש לא מבינה בנושאים האלה...
22/10/2007 | 15:01
17
אבל למיטב ידיעתי קרח הוא מים, לא co2, אלא אם מדובר על איזשהוא קרח מיוחד.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'קרח יבש'
קרח יבש
23/10/2007 | 22:38
10
לצפיה ב-'גם אני לא מבין גדול בזה, אבל'
גם אני לא מבין גדול בזה, אבל
25/10/2007 | 12:30
15
עד כמה שידוע לי, פחמון דו-חמצני מתמוסס במים. כמות הגז שמתמוססת תלויה, כמובן, בלחץ ולכן, אם נשאיר בקבוק פתוח (כלומר לחץ אטמוספרי, שהו לחץ היחוס שלנו) המים המוגזים הופכים ל"תפלים" כי ה-CO2 יוצא מהם. בכיוון ההפוך - אם מגדילים את הלחץ (זה, בעצם, מה ששורר בתוך בקבוק חדש וסגור) ניתן למוסס כמות גדולה יותר של פחמן דו-חמצני.

בקיצור, מה שהופך את זה ל"מים מוגזים" זו העובדה שה-CO2 מסיס במים. ולכן, כדי לייצר מים מוגזים, כל שעלנו לעשות הוא להחדיר אליהם CO2 בלחץ גבוה.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'מבחן מימ"ד'
מבחן מימ"ד
<< ההודעה הנוכחית
22/10/2007 | 19:05
488
מישהו כאן יודע היכן ניתן למצוא ספרי לימוד למבחן מימ"ד?
האם יש אפושהו פירוט של נושאי הלימוד במתמטיקה?
סטודנטים >>
לצפיה ב-'שלום... צריכה עזרה לגבי מאמרים....'
שלום... צריכה עזרה לגבי מאמרים....
22/10/2007 | 18:45
3
36
איפה אפשר למצוא את המאמר של למיש ד, (1998) "בית הספר כזירת האיבקות"?

אם מישהו יודע או מצא באינטרנט....אשמח לשמוע...
סטודנטים >>
לצפיה ב-''
22/10/2007 | 18:49
1
לצפיה ב-'שלחתי לך את המאמר'
שלחתי לך את המאמר
22/10/2007 | 19:11
1
13
תבדקי בתיבה שלך
סטודנטים >>
לצפיה ב-'תודה רבה!!! '
תודה רבה!!!
22/10/2007 | 19:16
5
לצפיה ב-'עוצמת החוזק של הקשרים בין מולקולות'
עוצמת החוזק של הקשרים בין מולקולות
22/10/2007 | 09:02
6
7
באיזה פרמטרים תלויה עוצמת החוזק של הקשרים שבין מולקולות ?
ואיזה משוואה/נוסחה,  מסייעת לנו לחשב את עוצמת החוזק של הקשרים שבין מולקולות ?
סטודנטים >>
לצפיה ב-'נסיון לענות-'
נסיון לענות-
22/10/2007 | 09:21
5
6
פרמטרים רלוונטיים:

אלקטרונגטיביות של אטומים בקשר,ההפרש בנ"ל ביניהם, סוג פירוק הקשר אליו מתייחסים(לרדיקלים או לקטיון ואניון) וכן עניינים סטריים/מרחביים.

אני לא מכיר נוסחת פלא שעוזרת לחשב זאת(בזמנו המורה לכימיה שלי בתיכון אמרה לי שאין דבר כזה,זה מורכב מדי..לפחות ברמה שלנו,התיכונית). גם אחרי תואר ראשון לא זכורה לי כזו נוסחת פלא.  מנגד,אני בטוח שיש מודלים תיאורטיים/חישוביים מסובכים שיכולים לסייע בעניין.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'בעצם,במחשבה שנייה,'
בעצם,במחשבה שנייה,
22/10/2007 | 09:26
4
בקורס המתקדם במכניקת קוונטים דווקא למדנו סוג של מודל ממנו ניתן לחשב אנרגיות של מולקולות וכן של אטומים, וכך אני מניח אפשר להסיק על אנרגיות קשר,למקרים בסיסיים יחסית,לפחות.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'ההשערה שחשבתי עליה'
ההשערה שחשבתי עליה
22/10/2007 | 09:34
3
1
אני חשבתי שאפשר לחשב את עוצמת הקשרים שבין מולקולות באמצעות 2 פרמטרים בלבד:
1.  כמות מספר המולים של המולקולות שקיימות (ככל שיש יותר מולקולות אז הקשרים ביניהן יהיו חזקים יותר).
2.  רמת נקודת ההתכה (ככל שנקודת ההתכה גבוהה יותר,  אז הקשרים בין המולקולות יהיו חזקים יותר)

האם אני טועה?
סטודנטים >>
לצפיה ב-'אני ממש לא מבין בכימיה, אבל מסתכן'
אני ממש לא מבין בכימיה, אבל מסתכן
22/10/2007 | 09:52
1
בפאדיחה ;

האם נכון שמספר המולים לא יכול להיות אינדיקטור לעוצמת הקשר בין מולקולות, מכיוון שבאופן עקרוני ייתכן ומולים מאטומים שונים יהיו גם אלקטרונים וגם פרוטונים, ואז עשויים לקזז את משיכה/דחייה החשמלית, ולהקטין את הקשר בין המולקולות?

יש היגיון במה שאמרתי?  (פיזיקה כיתה י', תרחמו עליי ).
סטודנטים >>
לצפיה ב-'גם אם האטומים זהים, יש גם אלקטרונים'
גם אם האטומים זהים, יש גם אלקטרונים
22/10/2007 | 22:50
וגם פרוטונים בכל אטום והם לא "מבטלים" זה את זה.העניין הוא מידת הקיטוב של האלקטרונים והאם הקיטוב הנ"ל בכל קשר מתבטל בסך הכל או לא(במקרה זה יהיה למולק' מומנט דיפול ואז היא תהיה פולארית יותר וכנראה בעלת קשרים בין מולקולריים חזקים יותר).
סטודנטים >>
לצפיה ב-'קודם כל סליחה, לא שמתי לב'
קודם כל סליחה, לא שמתי לב
22/10/2007 | 22:46
1
שמדובר על קשרים בין מולקולריים להבדיל מתוך מולקולריים אליהם התייחסתי. עם זאת, עדיין הקוים המנחים שכתבתי דומים.

על כל פנים,לשאלתך:

1) נכון ולא נכון. "עוצמת קשר"(צריך הגדרה יותר מדוייקת לדבר) תימדד באנרגיה למול מולקולות או כמות מוסכמת אחרת. לכן,היא תהיה קבועה לא משנה מה כמות המולק'(בלי מקרי קיצון של מולק' אחת,2 או 10,למשל,כמובן).

2)זוכרת "הגדרה יותר מדוייקת" לעיל? אז זהו, שנק' היתוך היא בדיוק מדד לעוצמת הקשר. לכן, אמנם ככל שנק' היתוך גבוהה יותר כך ניתן להסיק שהקשרים הבין מולקולריים חזקים יותר, אבל הלוגיקה צריכה להיות הפוכה לדעתי:

קשרים חזקים מובילים לנק' היתוך גבוהה יותר ולא להיפך. בכל אופן, שאלה יפה/מעניינת יותר לשאול היא מה גורם לקשר חזק להיות חזק?...ועל זה ניסיתי לענות לעיל. עם זאת,מספר תיקונים יביאו לניסוח התשובה הבאה לשאלה זו:

-מסה מולקולרית(ענן אלקטרונים) של המולקולה
-מומנט דיפול
-קשרי מימן
-גבישיות ובכלל צורות גיבוש שונות שיכולות להשפיע על ארגון המולקולות במוצק(אבל גם זה,כמו נק' היתוך, נובע מדברים אחרים, האינטראקציות האלקטרוסטטיות בסך הכל, לדעתי)

סטודנטים >>
לצפיה ב-'ספרי לימוד לשנה א' פסיכולוגיה'
ספרי לימוד לשנה א' פסיכולוגיה
23/10/2007 | 18:26
4
2
הי, רציתי לשאול אם יש כאן סטודנטים לפסיכולוגיה שקנו ספרים יד שניה ויכולים להגיד לי סדר גודל של מחירים..
כרגע על הפרק הספר על "התפתחות הילד טבעה ומהלכה" מאת סרוף, קופר ודהארט.
תודה רבה!
פיולה
סטודנטים >>
לצפיה ב-'לא לקנות - לצלם בספרייה.'
לא לקנות - לצלם בספרייה.
25/10/2007 | 20:08
10
לצפיה ב-'אני קניתי חדש...'
אני קניתי חדש...
26/10/2007 | 12:57
2
9
לצפיה ב-'אבל זה כל כך יקר'
אבל זה כל כך יקר
26/10/2007 | 14:04
1
4
למה לא לקנות יד שניה מסטודנטים שנה ב'?
סטודנטים >>
לצפיה ב-'כי לא מצאתי סטודנטים שמוכרים.'
כי לא מצאתי סטודנטים שמוכרים.
26/10/2007 | 20:33
2
קניתי דרך "למדא" והייתה הנחה די משמעותית
סטודנטים >>
לצפיה ב-'עזרה בסטטיסטיקה'
עזרה בסטטיסטיקה
23/10/2007 | 19:21
2
מהו אומדן / אומד בלתי מוטה?
ומה ז"א התפלגות א- סימטרית חיובית? השפעתה על החציון?
בחיית יש לי עבודה להגיש למחר וזה סינית בשבילי....
סטודנטים >>
לצפיה ב-''
23/10/2007 | 19:53
1
1
אמד בלתי מוטה - אמד שהתוחלת שלו שווה לפרמטר אותו הוא אומד.
התפלגות אסימטרית חיובית -  תסתכלי כאן: http://www.statistic-math.com/staheb/m1.php?id=5&a... (התפלגות אסימטרית חיובית נקראת שם אסימטרית ימנית). ההשפעה על החציון היא שהוא קטן מהממוצע מכיוון שהזנב לכיוון ימין מעלה את הממוצע (הממוצע רגיש לתצפיות קיצוניות והחציון לא).
סטודנטים >>
לצפיה ב-'תודה רבה!!'
תודה רבה!!
23/10/2007 | 20:07
לצפיה ב-'2 שאלות בפיזיקה'
2 שאלות בפיזיקה
23/10/2007 | 19:44
9
2
1) טיסה בין יבשתית שאורכה 4000 ק"מ מערבה נמשכת 50 דקות יותר מאשר מזרחה. מהירות המטוס 900 ק"מ לשעה. מצא את המהירות הרוח במסלול הטיסה גודל וכיוון

*הכיצד?



2) כדור טניס מופל מגובה 2 מ על הרצפה אחרי ההתנגדות ניתז לגובה 1 מטר זמן המגע עם הרצפה 0.01 שניות מהי התאוצה הממוצעת של הכדור בזמן ההתנגשות.

* גם ע"י שמור אנרגיה וגם ע"י קינמטיקה יצא לי אותו דבר ולא כמו פיתרון המורה, אשמח לראות דרך של מישהו נוסף.



תודה
סטודנטים >>
לצפיה ב-'2 תשובות בפיזיקה'
2 תשובות בפיזיקה
24/10/2007 | 07:50
6
2
1. יהי אפסילון! (ככה אני מתחיל כל תרגיל ). נסמן V מהירות הרוח. כמובן שהרוח נושבת לכיוון מזרח מכיוון שבכיוון זה המטוס מגיע יותר מהר, ולכן את הכיוון כבר יש לנו.  כשהמטוס טס מזרחה המהירות הכוללת שלו עם הרוח היא 4000+V , וכשהוא טס מזרחה המהירות היא 4000-V (יוצא כאן הפוך אבל זה מהירות המטוס פחות מהירות הרוח). הדרך כמובן אותה דרך ולכן ע"י שימוש במשוואה X=V*T תקבל משוואה בנעלם יחיד (מהירות הרוח), ומשם הדרך לפתרון קלה ושמחה.

את 2 אני אפתור בהמשך, זה יותר מדי נוסחאות אז אני אנסה לכתוב את זה בWORD או משהו.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'מה שכתבת לגמרה לא ברור'
מה שכתבת לגמרה לא ברור
25/10/2007 | 13:26
5
1
לא הבנתי למה מהירות הרוח היא 4000 או שפשוט לא יצא לך ברור
תרשום לי משוואות
תודה
סטודנטים >>
לצפיה ב-'ממ'
ממ
25/10/2007 | 13:26
4
רשמת פעמיים מזרחה..
סטודנטים >>
לצפיה ב-'הנה בבקשה'
הנה בבקשה
25/10/2007 | 15:45
3
3
יותר מפורט מזה לא יכול להיות...
סטודנטים >>
לצפיה ב-'זה בדיוק מה שעשיתי וזה יצא לי ריבועית..'
זה בדיוק מה שעשיתי וזה יצא לי ריבועית..
25/10/2007 | 17:08
1
תנסה להגיד לי מה התשובה שיצא לך להשוואה עם מה שיש לי פיתרון
סטודנטים >>
לצפיה ב-'בעצם יצא לי טוב'
בעצם יצא לי טוב
25/10/2007 | 17:16
2
פיתרון אחד 83.64
השני -9683 נפסל.. כי צריך להיות חיובי.?
סטודנטים >>
לצפיה ב-'המון תודה'
המון תודה
25/10/2007 | 17:17
לצפיה ב-'תשובה אחת ושאלה אחת'
תשובה אחת ושאלה אחת
25/10/2007 | 17:03
1
3
1. נגדיר t = זמן הטיסה מזרחה
v = מהירות הרוח
בטיסה מזרחה -
4000 = t*(900+v)
בטיסה מערבה -
-4000 = (t+50/60)*(v-900)
ומכאן שתי משוואות בשני נעלמים...

2. "התנגדות" הכוונה היא לחיכוך עם האוויר או לאנרגיה שהכדור מפסיד בהתנגשות עם הרצפה (במסגרת איזה נושא נשאלת השאלה)?
סטודנטים >>
לצפיה ב-'קינמטיקה'
קינמטיקה
25/10/2007 | 17:09
2
לגבי 1, עשיתי מה ששניכם הצעתם ולא יצא לי .. :)
סטודנטים >>
לצפיה ב-'הנדסאי תעשייה וניהול'
הנדסאי תעשייה וניהול
23/10/2007 | 23:30
1
שלום
אני מחפש חומר של שיווק ובקרת איכות סטטיסטית ברמת הנדסאי תעשייה וניהול .
מודה לכם מראש
סטודנטים >>
לצפיה ב-'טבלת המרות'
טבלת המרות
24/10/2007 | 19:41
2
היי
למישהו יש טבלה טובה עם המרות של יחידות מדידה שונות. אם כן תוכלו לתת קישור או לפרסם את הקובץ ממש אודה לכם!!

סטודנטים >>
לצפיה ב-'חיפוש קצר בגוגל'
חיפוש קצר בגוגל
24/10/2007 | 19:53
של conversion table עם מילות מפתח כמו inch ו centimeter או pound ו kilogram (לפי מה שצריך) בטוח יניב תוצאות משביעות.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'אינפי 1 חומרים בבקשה'
אינפי 1 חומרים בבקשה
24/10/2007 | 11:17
1
למי יש ממנים של פתוחה מסמסטרים קודמים?
סטודנטים >>
לצפיה ב-'חדווא 1'
חדווא 1
24/10/2007 | 21:07
21
אולי למשהו יש  סרוק במחשב את הספר חדווא 1 של קון בן ציון?
או אולי קישור ?
תודה על העזרה...
סטודנטים >>
לצפיה ב-'רק רציתי להבין'
רק רציתי להבין
24/10/2007 | 23:28
10
1
לשלם 8,200 ש"ח שכר לימוד, מתוך זה לפחות 2,000 על קורס חדוו"א זה בסדר, אבל לקנות ספר ב-80 שקל זה לא?!
סטודנטים >>
לצפיה ב-'מה איכפת לך '
מה איכפת לך
24/10/2007 | 23:43
לצפיה ב-'תכל'ס'
תכל'ס
25/10/2007 | 20:22
8
מילא ספרי הטקסט באנגלית שעולים 200-400 ש"ח בכיף, אבל את בנצי? וזה עוד ספר שבטוח אפשר לקנות יד שניה ואחר כך למכור.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'מה אכפת לך '
מה אכפת לך
25/10/2007 | 21:51
7
1
יש סטודנטים שהמצב שלהם לא מזהיר ולכן כל שקל שהם מצליחים לחסוך נחשב, ובגדול.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'80 ש"ח זה כלום'
80 ש"ח זה כלום
26/10/2007 | 12:38
6
3
זאת אומרת, כשעוד גרתי אצל ההורים זה נראה לי הרבה, אבל עכשיו גם החשבונות שלי, גם כמה שאני מוציא בסופר בשביל שבוע של אוכל, ובטח ובטח שכר הלימוד (כמו שכתבו פה) עולים הרבה הרבה הרבה יותר מה 80 ש"ח המסכנים האלה, שהם כולה שלוש שעות עבודה של סטודנט. אם חושבים על זה שאת הספר הזה אפשר לקנות יותר בזול ביריד יד שניה בתחילת השנה, ולמכור אותו שנה אחרי זה, אז לארגן עותק על המחשב של בן-ציון קון זה מטומטם כמו לגנוב פסק זמן מפיצוציה.

אני יכול להבין אנשים שמעבירים pdfים של ספרים שעולים 200$ ונמצאים בשני עותקים בספריה, אני אפילו אחד מהם, אבל אני לא מבין אנשים שלא מוכנים להוציא את הכמה שקלים מסכנים על ספר שיעביר אותם את הקורס הכי קשה של הסמסטר.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'למה להוציא כסף כשאפשר לקבל'
למה להוציא כסף כשאפשר לקבל
26/10/2007 | 12:51
5
2
את הספר בחינם? סתם כדי להגיד שקנית? יש אנשים לא מפריע להם לקרוא במחשב במקום ממש להחזיק את הספר עצמו, כך שלהם זה פתרון מצוין.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'התשובה פשוטה'
התשובה פשוטה
26/10/2007 | 14:31
4
2
פתח את בנצי.

על הכריכה או בעמוד השני יש כנראה את הפיסקה הסטנדרטית של "אין להעתיק, לשכפל, לצלם, בלה בלה בלה בכל אמצעי שהוא לרבות יוני דואר, מכונות צילום וכתובות קעקע."

אז הסיבה היא, בתקווה, שאתה אזרח שומר חוק.

עכשיו שוב, אני לא כזה צדקן גדול וגם לא כזה צדיק גדול, כשזה מגיע לספרים שהמחיר שלהם מטורף ואני אשתמש בהם בדיוק סמסטר אחד, גם אני אארגן לעצמי איזה PDF או אלך על האופציה החוקית של להשאיל מהאגודה לסמסטר עבור 20 שקל. אבל בשביל ספר זול כמו בנצי, שלא עולה יותר מהספרים שקנית כשהיית בחטיבה והתיכון, אני לא מתכוון לעשות את זה.

בכל מקרה נראה לי שעמדות שנינו בנושא ברורות אז בוא נסכים שאנחנו לא מסכימים .
סטודנטים >>
לצפיה ב-''
26/10/2007 | 15:03
1
1
אני רק מקווה שאם אתה לא מצלם ספרים אז אתה גם לא מוריד שירים/סרטים/תוכנות, שכן מדובר באותה עבירה. אם כבר - אז כבר, לך עד הסוף.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'אנחנו ב2007 ולא ב97'.'
אנחנו ב2007 ולא ב97'.
26/10/2007 | 16:30
1
לצפיה ב-'אם כבר, מי שסרק את הספר ביצע את העבירה'
אם כבר, מי שסרק את הספר ביצע את העבירה
26/10/2007 | 16:26
1
1
הוא בסך הכל זוכה מן ההפקר.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'מה אכפת לאנשים'
מה אכפת לאנשים
26/10/2007 | 18:27
1
לבקש אתהספר  סרוק זה כמו לשאול למי יש שיר מסוים מהאימיול במחשב
תפסיקו להיות יפי נפש כי אין פה אחד שהיה הולך לקנות דיסק בגלל שיר שהוא אוהב.
לא מדובר  בספר אחד שצריך לקנות לשנת לימודים אלא כמה וזה מצטבר עם שכר לימוד שכר דירה נסיעותחשבונות סופר וכ"ו
גם ככה להיות סטודנט בימינו קשה מאוד מבחינה כלכלית...
תודה למי שכן ניסה לעזור

סטודנטים >>
לצפיה ב-'יש הכל'
יש הכל
24/10/2007 | 23:34
9
3
שלחתי לך בפרטי
סטודנטים >>
לצפיה ב-'תשלח גם לי.. בבקשה'
תשלח גם לי.. בבקשה
25/10/2007 | 01:18
1
לצפיה ב-'גם לי בבקשה '
גם לי בבקשה
25/10/2007 | 01:24
1
לצפיה ב-'אפשר להיות חוצפנית ולבקש גם? '
אפשר להיות חוצפנית ולבקש גם?
25/10/2007 | 13:45
1
לצפיה ב-'אפשר גם? '
אפשר גם?
25/10/2007 | 14:26
1
לצפיה ב-'בדיוק באתי לשאול את אותה שאלה :)'
בדיוק באתי לשאול את אותה שאלה :)
25/10/2007 | 14:33
3
אז אם את יכולה לשלוח גם לי, אודה לך מאוד
סטודנטים >>
לצפיה ב-'חדווא1'
חדווא1
25/10/2007 | 16:44
4
המון תודה אבל אני מחפשת את חדווא 1 אשמח לקבל עזרה נוספת
סטודנטים >>
לצפיה ב-'גם לי - תודה!'
גם לי - תודה!
25/10/2007 | 20:36
2
לצפיה ב-'לכל המבקשים קישורים'
לכל המבקשים קישורים
26/10/2007 | 00:12
2
זה לחדו"א 2 ולא ל-1. אני לא זוכרת איפה הקישור ל-1, בכל זאת עברו שנתיים...
סטודנטים >>
לצפיה ב-'אפשר גם?'
אפשר גם?
26/10/2007 | 12:49
1
לצפיה ב-'קניית ספרים'
קניית ספרים
23/10/2007 | 21:54
5
8
שלום !
לתלמידי פסיכולוגיה מבינינו, אולי אתם תוכלי לעזור.
היכן אפשר לקנות את הספר Atkinson & Hilgard`s introduction to psychology 14th edition
בדקתי באתר של דיונון ואקדמון אבל בחיפוש שלהם לא נמצאו תוצאות מתאימות.
אנא עיזרו לבחורה לחוצה :)
תודה.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'קניתי אתמול באקדמון בחיפה'
קניתי אתמול באקדמון בחיפה
24/10/2007 | 00:16
4
3
לצפיה ב-'תודה'
תודה
24/10/2007 | 13:38
1
3
אחרי שהתקשרתי כמעט לכל האקדמונים בארץ.. נמצא לי גם בירושלים, בתור תושבת המרכז לא נראה לי הגיוני שאסע עד חיפה אבל מצאתי סידור :)
תודה רבה..
סטודנטים >>
לצפיה ב-'את.. קונה את הילגארד?!'
את.. קונה את הילגארד?!
24/10/2007 | 17:01
4
באמת?!

אני למדתי מבוא לפסיכולוגיה בשנה שעברה, ולדעתי האישית זה ממש בזבוז כסף.
אפשר לקחת את הספר מהספריה ולקרוא ולסכם בכל פעם פרק. או פשוט לצלם.
לקנות את הספר הענק והיקר הזה בשביל קורס אחד נראה לי מיותר...
אבל, אם יש לך את הכסף, ואין לך בעיה להוציא אותו על זה, שיהיה בכיף
סטודנטים >>
לצפיה ב-'מה? זה המון כסף!!'
מה? זה המון כסף!!
25/10/2007 | 18:26
1
4
אני קניתי את המתורגם בשנה שעברה, שהיה אחלה, והוא עלה לי 140 שקלים.
ואני חשבתי שהספר שאני קניתי יקר... :/
סטודנטים >>
לצפיה ב-'למה שאני ארצה את המתורגם?'
למה שאני ארצה את המתורגם?
25/10/2007 | 18:50
2
לצפיה ב-'מחפש פתרונות לספר "יסודות החשבונאות ב"'
מחפש פתרונות לספר "יסודות החשבונאות ב"
25/10/2007 | 09:06
2
זאת חוברת תרגילים בצבע סגול שמלמדים איתה במכללה למינהל.
אם יש למישהו בבקשה שיצור איתי קשר בבקשה,אפילו רק לצלם אותם.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'פיזיקה - עזרה'
פיזיקה - עזרה
25/10/2007 | 18:00
1
6.6 - פתרתי את הדרך של הציפור איך אני מחשב מספר פעמים (א).
6.8 - יצא לי תאוצה מינוס 185.24 - לא התשובה הנכונה מישהו יכול לעזור לי ?
6.9 - לא הצלחתי
סטודנטים >>
לצפיה ב-' במתמ''
במתמ'
25/10/2007 | 18:54
4
אהלן,
עברו 4 שנים מהתיכון וכנראה החומר העלה חלודה.
החומר של טריגו אני סוכרת אבל ערך מולט ופונ' לא...:(

אשמח להכוונה בתרגילים המצורפים
סטודנטים >>
לצפיה ב-'פונקציות'
פונקציות
25/10/2007 | 19:28
3
1
פונקציה על - פונקציה שלכל נקודה בטווח שלה יש נקודה בתחום שמקבלת אותה (כלומר לכל ערך y בטווח קיים x בתחום כך ש- f(x) = y )

פונקציה חד חד ערכית - פונקציה שבה לכל ערך בטווח יש לכל היותר ערך x אחד בתחום המקבל אותו.
סטודנטים >>
לצפיה ב-'תודה אבל...'
תודה אבל...
25/10/2007 | 19:53
2
1
איך אני מיישמת את ההגדרות בתרגיל?

ועוד דבר איך אני פותרת את האי שיווין עם הערך מוחלט?

שוב תודה
סטודנטים >>
לצפיה ב-'מקווה שיעזור עוד קצת'
מקווה שיעזור עוד קצת
25/10/2007 | 20:06
1
2
לצפיה ב-'תודה'
תודה
25/10/2007 | 21:25
1
לצפיה ב-'הפכנו לפורום ש"ב?....'
הפכנו לפורום ש"ב?....
25/10/2007 | 21:22
1
1
לצפיה ב-'זה בד"כ קורה בתחילת כל שנה אקדמית,'
זה בד"כ קורה בתחילת כל שנה אקדמית,
26/10/2007 | 07:12
אבל גם לזה יש מקום אצלנו בפורום .
סטודנטים >>
לצפיה ב-'ערב טוב'
ערב טוב
25/10/2007 | 23:24
3
האם יש מקום באינטרנט המכיל תרגילים במימון לפי מבחנים של הרשות לנירות ערך?


תודה מראש,
קרינה
סטודנטים >>
לצפיה ב-'למכירה: ענייני הנדסה כימית של אב"ג'
למכירה: ענייני הנדסה כימית של אב"ג
25/10/2007 | 23:41
3
להלן הרשימה:

מבוא להנדסה כימית 2 – Part 2 / וישניאק 2002
מבוא להנדסה כימית 2 – חוברת עזר / תשס"ב
מבחנים מבוא להנדסה כימית 2 / וישניאק

תרמודינמיקה / וישניאק - תשס"ב
תרמודינמיקה 1 – חוברת עזר / וישניאק – תשס"ב
תרמודינמיקה 1 – חוברת עזר חלק ב' / וישניאק - תשס"ב
תרמודינמיקה 2 / חוברת עזר / וישניאק – תשס"ג
תרמודינמיקה של תמיסות / וישניאק

Intermolecular and Surface Forces / Israelachvili
עקרונות בהנדסה כימית 1 – חוברת עזר / גוטליב
עקרונות בהנדסה כימית 3 – מבחנים + פתרונות
הנדסה כימית - ריאקטורים – צילום ספר קורס
The Control of Chemical Process – צילום ספר

Organic Chemistry פרקים 1-10
Organic Chemistry פרקים 11-21
מעבדה לכימיה אורגנית / תשס"ג
כימיה כללית ואנליטית – מדריך מעבדה / תשס"ג
מעבדה לכימיה פיזיקלית / תשס"ג
מעבדה לפיסיקה / תשס"ב




פרטים נוספים  - במסרים.
סטודנטים >>

הודעות אחרונות

14:38 | 10.12.16 Bensal1992
10:25 | 05.12.16 Bensal1992
17:42 | 29.11.16 אורחים בפורום
10:23 | 24.11.16 אורחים בפורום
21:11 | 20.11.16 אורחים בפורום
10:41 | 15.11.16 אורחים בפורום
21:25 | 12.11.16 אורחים בפורום

חם בפורומים של תפוז

במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
במיוחד להורים לתינוקות
Developy הינו פורטל תוכן המיועד להורים לתינוקות
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ