אירוח בפורום שמירת טבע

oferweisglass

New member
עוד שאלה-כיצד אתם ערוכים

בהמשך לשאלה הקודמת שלי רציתי לדעת כיצד עיריית תל אביב ערוכה למקרה דומה שקרה בעכו שברגע אחד הים הפך לשחור והיה צריך להוציא את כל האנשים מהים מצורף קישור לתמונות ומודעה שפירסם תושב עכו בעיתון המקומי ברגע שזה קרה מדובר כאן בחיי אדם! "זיהום בעכו – 18.6.2005 – זיהום מנחל נעמן לחוף ארגמן בעכו בשעה 12:00 בצהרים מי החוף נצבעו בצבע חום שחור חזק וכל מתרחצי החוף הוצאו אל מחוץ למים והונף דגל שחור האוסר רחצה.
 
ת"א היא בישראל?

יכול להיות. אבל אותי דווקא מעניינים דברים ארציים יותר (בכל זאת, הכנסת אינה עיריית ת"א). מרחיב את שאלות הים- כיצד ערוכה עיריית אילת למפגעי זיהום נפט והרס השונית? מה בכוונתכם לעשות בנושא הגנה על השונית במפרץ זה? מה לגבי מסופי הפחם בקיסריה ואשקלון? מה בכוונתכם לעשות בנושא מסופי קצא"א השונים? האם הם ערוכים כיאות לטיפול בתקלות? ניקיון וחוק חופים? תודה.
 
מועצות מקומיות וכנסת.

אקילה שלום מפלגת הירוקים פועלת רבות בנושאים ארציים. לידיעתך למפלגה נציגים בערים רבות ברחבי ישראל המכהנים במועצות הערים השונות. את תל אביב אפשר רק להביא כדוגמא לפעילות שהצליחה. אנו תקווה כי בבחירות המקומיות הבאות בעשרות יישובים ברחבי הארץ, יהיו נציגי ירוקים במועצות העיר שיוכלו להשפיע מבפנים על מדיניות עירונית ועל שמירת הטבע באזור אותה עיר. כךף גם נעשה כאשר נשב בכנסת, אך ברמה לאומית. כידוע לך, מחקיקה ראשית נגזרים חוקי עזר עירוניים. מפלגת הירוקים מטפלת תדיר בנושא החוף באמצעות נציגי הולחו"ף, אליהם אנו מעבירים מידע, שואלים שאילתות ומקדמים דברים. תוכל לקרוא על הכל באתר החדש שלנו www.green-party.co.il
 
ביוב ושפכים

עפר שלום מפלגת הירוקים היתה ממובילות המאבק נגד השפדן. פעלנו גם מתוך המערכת וגם מחוצה לה, הקמנו אתר אינטרנט מאוד יעיל שהריץ עצומות מכתבים והפגנות, בגינם בסופו שלדבר ראשי השפדן באותה תקופה כבר לא מכהנים. כיום, לאחר לחץ ציבורי כבד, פועל השפדן להקמת קווים חלופיים לגיבוי הקו הראשי, במקביל לקו הקיים. הזרמת השפכים הקיימת כיום מהשפדן מתבצעת רק בעת נקודות החיבור בין המערכות השונות העוברות תיקון. לעניין הבוצה, כל הפתרונות המוצעים אינם טובים, עלינו לבחור את הטוב מביןכולם. מתקיימים על כך דיונים רבים בהם אנו שותפים. עדיין לא מצאנו את נוסחת הקסם. ברור שאםןיווצר זיהום אוויר כתוצאה מהטיפול בבוצה לא הרווחנו דבר.
 

oferweisglass

New member
תודה רבה ../images/Emo13.gif

השאלה היחידה מתי הים יהיה נקי לרחצה (אם בכלל...)
 

oferweisglass

New member
תחבורה אלטרניטיבית בתל אביב

רציתי לדעת מה את חושבת על נושא התחבורה אלטרנטיבית וכיצד אתם מקדמים את הנושא קראתי שאת פעילה בנושא הזיהום רכבים - תקנות מניעת זיהום אוויר מכלי רכב ברמה מקומית אני מאוד בעד נסיעה עם אופנים ורולר בליידס למרות שכיום מעודדים רק את האופניים בישראל רולר בליידס עדיין לא מוגדר בחוק והשבילי אופניים בתל אביב אינם מתאימים לנסיעה על רולר בליידס כמו כן בחודשים האחרונים ניתנו מספר דוחות על ידי המשטרה לאנשים שנסעו על הכביש עם רולר בליידס (בזמן פעילות תל אביב רולרס) האם את מודעת לקבוצת תל אביב רולרס שפועלת בתל אביב פעם בשבוע בדיוק כמו בכל הערים הגדולות בעולם - נסיעה לילית סביב העיר על הרולר בליידס בקבוצה? אנחנו מעונינים שהקבוצה תהייה בחסות העירייה בדיוק כמו בפריז ששם הנסיעה בחסות עיריית פריז. כמו כן בחודשים האחרונים התארגנו כמה קבוצות מחוץ לתל אביב רולרס שנוסעות בתל אביב - דבר שמראה שאנשים נהנים ומעדיפים להשתמש ברולר בליידס ככלי תחבורה. מה המצב עם הרכבת תחתית בתל אביב?
 
תחבורה אלטרנטיבית לשלטון!!!

עפר שלום אני גאה להגיד כי אני ממובילות החדרת התרבות של הרכיבה האלטרנטיבית לרכב מנועי. לאחר שנים שאני בעצמי רכבתי על אופניים בעיר והבנתי את היתרונות ואת החסרונות התחלתי לקדם באינטנסיביות את התחום. עד שנת 2009 היא שנת ה100 לעיר ת"א יהיו בה 100 ק"מ של שבילי אופניים. בימים אלו אני מוצאיה מכרז לעמדות להשכרת אופניים בעיר ומנסה לשלב איתם קטנועים חשמליים. ערים רבות במדינה אימצו גישה זו בעקבות פריצת הדרך של הירוקים. לגבי הגלגליות, מנהיג החבורה הוא חבר בכיר במפלגת הירוקים הת"א. אנו מלווים אותו ומסייעם לו בכל דבר ועניין.
 

oferweisglass

New member
תודה ../images/Emo13.gif אבל בקשר לשבילי אופניים

לצערי השבילי אופניים לא מתאימים לרולר בליידס ודבר שני אני מכיר את אליק והוא אדם מיוחד
שמחתי לדעת שאתם בקשר ועוזרים לו בכל דבר.
 
למעלה