אירוח הדס שכנאי - שרשור שאלות

אין פתרונות קסם

אילן אנו מודעים למורכבות הבעיה ושאלתך מנוסחת בדייקנות. אני בטוחה שגם אתה מתלבט בסוגייה זו,מפני שכל נושא הינו עולם בפני עצמו. במקרה של קונפליקט נכריע נקודתית בכל דבר ועניין.
 

י.ש.

New member
פארקים ציבוריים לסקיטבורד

האם מפלגת הירוקים תרצה ותוכל לקחת על עצמה חקיקה ויוזמה להקמת פארקים ציבוריים לסקיטבורד ולרולר בליידס בכל ישוב בישראל? בעיר קטנה כמו תל אביב יש מקום למספר סקיט-פארקים ציבוריים.
 

איתי נ

New member
ירוק מקומי, ארצי או עולמי

עיקר הפעילות של המפלגה היום ברמה המקומית, ולפי הסקרים כנראה שלא יהיה יצוג בכנסת הבאה. כיצד את רואה את מפלגת הירוקים מרחיבה את פעילותה לרמה ארצית. על "תופעת" ה NIMBY. הצטרפות ליוזמות בין-לאומיות. האם אנחנו צריכים מפלגת ירוקים בכנסת? אולי עדיף לובי ירוק חוצה מפלגות?
 

איתי נ

New member
האם יש למפלגה גוף מקצועי מייעץ?

מי קובע את המדיניות? כיצד מחליטים על אילו נושאים המפלגה שמה את הדגשים?
 
דחייה קלה

עקב הזמנתה של הדס לערוץ 1 הערב ב 19:00, סיכמנו על הזזת האירוח למחר בשעה 16:00. עם הגולשים הסליחה.
 
אוי! תזמון אומלל. אוייבים?

מה העניינים פה? גם אם זכאי, למה ראש מפלגה כזאת (שגר בכלל בת"א) צריך וילה בקיסריה? לא עדיף להשאיר את העיניים במקום? ואיך ירוץ לבחירות כאשר כתב אישום "פתוח" כנגדו? מתוך- "יש לציין כי ויסנר מכיר היטב את חוק התכנון והבנייה. בתפקידו כחבר מועצת העיר תל אביב, מכהן ויסנר גם כחבר בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, שאחד מתפקידיה העיקריים הוא להילחם בחריגות בנייה." אגב, לא עדיף חווה בנגב על וילה בקיסריה? התשובה- "אולי הם תבעו בשוגג" נשמעת כחברת משפחה של ידידינו במשכן.
 
עיט, זה בסדר - הוא בנה לגובה ../images/Emo8.gif

וברצינות - הכתבה היא מ-2002. מישהו יודע (הדס? מישהו אחר?) כיצד הסתיימה הפרשה?
 

גיאש

New member
מה עמדתכם בנושא אנטנות שידור?

אנחנו הולכים ונעשים מוקפים מכל עבר במשדרים, שהסכנה הבריאותית שהם מציבים בפנינו (ובכל חלקי הגוף) לא ברורה עדיין. לאחרונה עבר "חוק הקרינה" שהוא חרטבונה מושלמת - מדבר על ירידת ערך הנכסים, ומה עם ירידת ערך הבריאות של הציבור בישראל?
 

י.ש.

New member
מה הם 10 ההצלחות של הירוקים

מה הם 10 ההצלחות של הירוקים בשנים האחרונות בנושאי איכות הסביבה ואיכות החיים?
 

מוהר

New member
ומה מלבד איכות סביבה?

הייתי רוצה לדעת, בהנחה ובדרך פלא השלטון בידכם בלבד, מה שלושת הצעדים הראשונים בהם תנקטו?
 
פלא השלטון קרוב מתמיד

שלושת הנושאים שנקדם ראשונים הם חוק שיטפל בקרינה אלקטרומגנטית חוק אוויר נקי שטחים פתוחים , ים וחופים.
 

עוזי ק

New member
חקלאים וכמה מובאות

במצע סוף סוף אני מבין את הכיוון שאתם מובילים ביחס לחקלאות ולחקלאים: "הירוקים יפעלו למתן סבסוד לחקלאים. במיוחד לאלו המגדלים גידולים בעלי ערך נופי וערך לאומי" האם אתם שואפים ליצירת עריסות מודרנית של חקלאים שהעם בישראל ישלם להם על מנת להחזיק עבור תושבי המרכז את השטחים הירוקים מסביב? עוד כמה מובאות מהמצע: "פסולת זו תאסף במרכזים עירוניים לפסולת רעילה ותשלח לאתר הטיפול בפסולת ברמת-חובב" "הפריטים המסוכנים יוגדרו בברור ויכללו: סוללות רגילות" (מה רע בסוללות רגילות שצריך להוציאם ממסלול הפסולת הרגיל?) "מתקן משולב לטיפול בפסולת יוקם באורון שבנגב, ויכלול מטמנה ומשרפה" "הירוקים תומכים בפינוי מחנות צה”ל ומתקנים ביטחוניים במרכז הארץ" עכשיו לשאלה: איך אני כתושב (ולו גם זמני) בנגב יכול לתמוך במפלגה שזה מצעה??
 

ar non

New member
לא חבל לרוץ לכנסת?

לעיריית תל אביב הצבעתי עבורכם בשמחה. אבל להצביע לכנסת כשברור לי שסיכוייכם לעבור את אחוז החסימה קלושים אני לא אצביע. הייתי מעדיף שאת אותם כספים שתבזבזו על ניסיון להכנס לכנסת תשקיעו במשהו יעיל יותר. כמו למשל שהכספים יושקעו על מנת שבמישור המוניציפלי תהיו בעוד ערים בנוסף לאלו אתם קיימים היום. או במלחמה באלו ההורסים את ארצנו
 
אפשר גם וגם

אנו שואבים את כוחנו ותרבותינו ממה שקורה בעולם הרחב. סוד ידוע הוא שמפלגות ירוקים בגרמניה למשל, התחילו ברמה מקומית ועברו לאחר מכן למישור הארצי תוךכדי שמירת הכוח גם ברמה המקומית. הרמה המקומית והארצית מזינות זו את זו. שאיפתינו להיות בעוד 3 שנים לכשיתקיימו הבחירות המקומיות בכמה שיותר עיריות ומועצות מקומיות במקביל להיותנו יושבים בפרלמנט היא הכנסת של ישראל. אחוז החסימה הועלה על ידי חברי כנסת בקדנציה האחרונה וגרר בעיה קשה למפלגות חדשות. אנו חדורי אמונה שאם תצביעו למה שאתם מאמינים תשפיעו!! וביחד נחולל מהפך!!!
 

ar non

New member
אז אולי השיטה היא

קודם להתפרס מבחינה ארצית. לוותר על 2 ,3 או 4 מערכות בחירות ארציות. ובעוד עשר שנים אחרי שתהיו חזקים בערים השונות לנסות שוב במישור הארצי
 
חתולי הרחוב../images/Emo108.gif

רציתי לדעת מה תוכניתכם למען עזרה לחתולי הרחוב הרעבים החיים בארצנו. להזכירך יש למעלה מ 2 מליון חתולי רחוב רעבים ברחוב (חתולי רחוב הם חיות מבוייתות שתלויות בבני אדם). מה תוכניתך לשיפור חייהם וכמובן בענין חתולי ראשון לציון שצפוייה להם הרעבה נוראית אם יעבור חוק עזר ערוני הקובע איסור האכלה ללא רשיון (פרטים למטה) האם תפעלו או אתם פועלים למענם??
 
למעלה