גדר ההפרדה: נחל לוז בסכנה חמורה

סאקרה

New member
הבעיה היא פוליטית והטבע משלם..

כיון שתושבי מבשרת ירושלים,שהיו יכולים להקים קול זעקה (ויש להם גם מעמד,גם כסף וגם קשרים) רואים בגדר אלוהים חיים,אף אחד מהם לא יקום היום נגד הגדר. את זה משאירים לסהרורי השמאל של "תעיוש" (זוכרים את בתיר?) שממשיכים להתעמת מול הדחפורים והמג"בניקים. הגדר הזו היא אוילות ובכיה לדורות ואת דעתי זו הבעתי כבר בעבר. שוב משהו אישי- לאחרונה החלטתי לעקוף פקק תנועה ולהכנס לאל-עזריה.(באתי ממדבר יהודה) רציתי לחבור לעיר העתיקה בלי להכנס לגבעה הצרפתית. אלא מה? שכחתי שבנתיים הקימו שם חומת הפרדה, מצאתי את עצמי בקצה אל-עזריה מול קיר בטון בגובה 8 מטר, מכוסה "גרפיטי ציוני אוהד וחם". מבט חפוז אל החומה הבהיר לי שאף אחד לא עוצר בחומה.. מימין ומשמאל נשפכו סוללות עפר והתושבים מטפסים עליהם ועוברים את החומה כאילו היתה מדרכה תלולה במרכז העיר. משני צידי החומה ממתינות מוניות שמסיעות את התושבים למחוז חפצם. וזה ממוקם 3 דקות מבסיס מג"ב, מהשכונה היהודית "מעלה הזיתים", בראס אל עמוד ומכל המקומות הרגישים כמו-כנסיות הר הזיתים,הכותל והר הבית. זה בדיוק מה ששווה החומה לבטחון המדינה.
 
סאקרה, תושבי מבשרת הם אלו שבזכותם

בג"ץ דרש מהמדינה לשנות את תוואי הגדר בין מבשרת לבית סוריק כך שלא יגזלו אדמות מהכפר. הבג"ץ של תושבי מבשרת היווה תקדים וגרם להזזות נוספות בתוואי במקומות רבים אחרים, ואדמות חקלאיות רבות נשארו בידי בעליהם החוקיים הודות לבג"ץ הזה! וגם הון עתק נחסך מהמדינה עקב ביטול לולאות מיותרות. שיתוף פעולה חם כמו שהיה בין תושבי מבשרת לבין בית סוריק לא היה בשום מקום אחר לאורך קו התפר.
 

סאקרה

New member
זו הבעיה,שבמקום להלחם יחד נגד הגדר

הם הלכו לפשרות,שבמקרה של סוריך חסך לולאות ובמקרים אחרים מוסיף לולאות. כל הגדר הזו מטופשת ורשעה.
 
כתבה שפורסמה היום בהארץ,

מעלה הצעות מעניינות באמת לחלופות לגדר המסיבית, כמו גדר סברס. מופז גילה פתיחות להצעות החלופיות והוא בוחן אותן (סיבון או אמת?). אולי יהיה תקדים שאפשר להציע גם בנחל לוז. מדוע לא לבנות גדר כמו גדר המערכת בצפון או במזרח? גדר חוטי ברזל, משהו שאפשר יהיה בקלות יחסית להסיר בעתיד מבלי פגיעה בלתי הפיכה במסלע ובטופוגרפיה. יפה מאוד אומרים חברי כפר עציון! הם מתנגדים לגדר שפוגעת גם ביהודים וגם בערבים, ומוותרים עליה. קראו לפחות את שתי הפסקאות האחרונות. זה בדיוק מה שלא מבינים כאן! הגדר רק יוצרת שנאה ואיבה, אז במקום להגן בפני X מחבלים היא יוצרת X^2 מחבלים חדשים.
 

Rebeccan

New member
אולי ישדרו בסוף השבוע

אם יש לך שם של כתב או מישהו אחר שצילם אנסה לברר (שלח לי מסר עם פרטים שיש לך ... אבדוק אצל איש קשר שם) פרינצסה
בגן הפרחים
 
למעלה