ציד האירוסים הגדול הוכתר בהצלחה

1L

New member
דיית הממטרה

מחזה סוריאליסטי משהו. דיווח מקסים באמת (אוקיי, מודה - מעורר קנאה לחלוטין!...)
 

ע נ נ ת

New member
כמובן, אבל

אני חושבת ש"דיית הממטרה" זה בהחלט שם נפלא והולם!
 
ועדיין ללא הצלחה במגן

היום כבר התקרב לסיומו, ואחרי הכישלון בגבולות, ניסינו את מזלנו בקיבוץ מגן, תחילה בניסיון להגיע בדרך לאורך גדר הקיבוץ מבחוץ (מובילה ליער נחמד של קק"ל, אך לא מאפשרת כניסה לשייח' נוראן ולאתר האירוסים המסומן במפה), ואח"כ בתוך הקיבוץ לכיוון שייח' נוראן - ואירוסים אין!
 
מערבה אל השקיעה

מעוצבן על שני הכישלונות הרצופים, ולחוץ למצוא אירוסים לפני החשיכה, עזבנו בזריזות את קיבוץ מגן בדרכנו מערבה - אל השקיעה בשדות ניר-יצחק. התמונות מניר-יצחק מוקדשות ליובל ספיר.
 
בניר יצחק

הערה למטיילים: הנ"צ במפה של אירוסי ניר יצחק שגוי! האירוסים אינם נמצאים בתחומי הקיבוץ אלא מחוץ לו.
 
ולקינוח, "תמונה משפחתית"

על התכנסות הדיות ללינה בין צאלים וגבולות נאלצנו לוותר - טוב אירוס אחד בעין המצלמה מלהקת דיות על העץ... לדעתי כדאי ליצור שמורת עציץ בשדות ניר-יצחק, בעשרות הדונמים הטבעיים ליד הקיבוץ יש שפע רב של אירוסי הנגב ומגוון חד-שנתיים, שמן הסתם די נעלמו באזור החקלאי המעובד של חבל הבשור המערבי - פיתחת שלום.
 

1L

New member
סגול עמוק!

אני לא בטוח מאיפה להתחיל - מהדיווח המצויין כרגיל או מהתמונות שרק מצליחות להתעלות האחת על השניה עם התפתחות השרשור. אירוס הנגב, לדעתי היפה מכולם, ידע להציב לכם אתגר אמיתי ואין כמוהו כקינוח בסוף יום כזה עת הוא מפגין תחרות הולמת לצבעי הרקיע בשקיעה. תודה עמית! בשבוע-שבועיים האחרונים דיווחי הפורום דואגים לי בדיוק מה אני מפסיד. הזמן קצר ולראות יש כ"כ הרבה - מהיכן להתחיל?...
 

אורי ש

New member
לעמית רזי עוזי וכל המשתתפים

טיול מקסיםהדיווח והצילומים - עשר. מדברים בעד עצמם. תודה על הדיווח ובפרט התמונות המדהימות של אירוס הנגב
 
איזה יופי!

אתמול חיפשנו את אירוס הנגב ליד מטע הצברים ולא מצאנו כלום! בשבוע הבא המראה יהיה דומה לזה? אם כן נרוץ לשם בשבת. נהניתי מאד ותודה על האוסף הנפלא!
 
לעמית, עננת, עוזי- והמשתתפים

הנוספים- כולי התפעלות!!! התמונות עושות חשק לעזוב הכל ולהגיע לדרום בעקבותיכם. תמונות מהממות!!!
 

wan

New member
מדהים ../images/Emo99.gif

כמה יופי... הייתם בשער של תפוז..ובאתי לראות. שרשור פשוט מרחיב לב. כמה יופי בשרשור אחד. תודה לכם. נהניתי להציץ. ובמיוחד נהניתי מהטיול שעשיתם לנו ... ואיזה כייף לכם הייתם ממש ממש קרובים למחוז ילדותי...
 

razyho

New member
הייתי חייב להפריד את התמונות שלי

כי השרשור של עמית באמת התארך מאד (יותר ממאה תגובות). מסיבה זו גם לא העלתי הרבה תמונות של צמחים ובע"ח שהועלו קודם חוץ ממספר מינים אז יאללה לדרך.היות שבטיולים פרטיים אני מקדיש תמונות לאנשים פרטיים הפעם אני אקדיש את כל התמונות לחברה שבטיול ובהם עמית, שחר, עוזי ומשפחתו החביבה, עננת ומשפחתה ובעיקר לחברי היקר ניסן שהצטרף עם משפחתו.
 

razyho

New member
נתחיל בחזזיות מפרשית מרושתת וצבעוני

הבוסתן שכיסו את השיטות המלבינות באשדוד
 
למעלה