חזרתי!

שיר ורד

New member
קישוא הנביאים

אומנם את אבטיח הפקועה טרם ראיתי ואפילו את הקישוא ראיתי רק פעם אחת, אבל לפי המגדיר: אבטיח הפקועה דומה לאבטיח הבר בצורת העלים המחולקים לאונות קטנות ובפרי חלק (אבל קטן מאוד). התמונה ששלחת מתאימה לציור של קישור הנביאים המופיעה במגדיר.
 

nightjar

New member
אם אתה מאוד רוצה לראות אבטיח פקועה

במאגרים של נחל ערבה (מאגר חצבה ומאגר עידן) יש לעתים עשרות ומאות פרטים, לעתים ממש משטח. אחרי התייבשות המאגר כמובן.
 

תותח9

New member
פעם זה היה חינם

אני הייתי שם די מזמן - לפני 8 שנים, ואז - הכל היה חינם !
 

שיר ורד

New member
הערה

לעמית וכל השאר את שרשורי התמונות כדאי לשים כולם מתחת להודעה הראשית (או במקרה הזה להודעה שנושאה תמונות). כך קל יהיה יותר לקשר בין כל תמונה לתגובות עליה.
 

XגלגלוןX

New member
לגבי חוג מטיילים

עמית התמונות ממש יפות!!! רציתי לדעת אם קיימות מסגרות של מטיילים בעלי אופי פחות קרבי
מזה של טיולי איילה ויותר נהנתני? השתתפתי בטיול קליל יחסית שלכם ות'אמת הייתי מעדיפה ללכת פחות קילומטרים ביום ולא מהבוקר עד החשכה רצוף
... האם למישהו יש מידע על חוגים כאלו? עוד שאלה קצת יותר קשורה לפורום, האם קיים עדיין פרוייקט לטבע נולד? האם ידועים לכם פרוייקטים נוספים למען שמירת הטבע. החלטתי לעשות "הסבה" ולעבוד במה שאני כ"כ אוהבת...בע"ח...יש לכם אולי רעיונות בשבילי? תודה מראש
 
תשובות

תודה על המחמאות (בקטע הכי יפה - ואדי הידאן תחתון - לא היתה אפשרות לקחת את המצלמה - בקטע הספציפי חייבים לעבור כמעט את הכל בשחייה, ועד שתהיה לי מצלמה עמידה למים לא אוכל לצלם בתנאים כאלו). נושא מסגרות למטיילים - לא מוכר לי חוג מטיילים קבוע (ייתכן שיש בחברה להגנת הטבע, קיימים בכל מיני חברות גדולות - אך אני לא ממש מכיר חוגים הפונים לציבור הרחב ומיועדים לצעירים). כדאי לברר זאת בפורום טיולים בארץ. אפשר גם לפנות לחברת איילה ולהציע להם להרים את הכפפה. לא ראיתי באתר החברה להגנת הטבע התייחסות לפרוייקט "לטבע נולד" וייתכן שהוא כבר הופסק - מקווה שלאחרים כאן יש יותר פרטים. פרוייקטים נוספים לשמירת טבע - לא חסרות דוגמאות, כמו אתרי הצפרות בערבה ובבקעת בית-שאן, מרכז הצלת יונקים ימיים וצבי ים במכמורת וכו'.
 

אורניהו

New member
ואת המסע הזה עשו חבריו של טהון

בשנים 1936..והספר הידוע 'כך הקפנו את ים המלח' /רפי טהון
 
יש לי תמונות מההיידן

לפני 6 שנים הייתי שם וצילמתי. עמית, את המצלמה שמתי בשקיות והשטתי על פני המים כמו משה בתיבה. כבר עשיתי איתה את כל נחלי האיתן בישראל (זויתן, יהודיה, ירדן הררי, ואת ההיידן והארנון (כולל הסנפלינג במפל) אטומה למים? בכלל לא. בשביל זה המציאו שקיות. אני יראה לך בהזדמנות (הרהורי לילה זה לא שמי ולא קשור אלי, אלא שלא טרחתי להחליף ת'שם של אחותי. שמי שרון, עמית מכיר)
 
למעלה