FIRE WALL

mirkuz

New member
על מה ולמה ?

זה מסוכן לעבוד ללא FW ? מה הבעיה ?
 
FIREWALL

היי. לדעתי זה בכלל לא מסוכן לעבוד ללא פיירוול. אני גולש ללא פיירוול בשנה האחרונה ולא קרה לי כלום. דבר שני - איזה פיירוול (כלומר, איזו תוכנה) את רוצה לבטל?
 

mirkuz

New member
Wrong Answer

"לדעתי זה בכלל לא מסוכן לעבוד ללא פיירוול."
דבר חמור לכתוב, בייחוד בהתחשב בעובדה שהניק שלך, מתיימר להבין במחשבים. שמור עצות כאלה בשקט, ואל תספר לאף אחד, בטח לא לגולשים תמימים שאינם מבינים כל כך ... שא ברכה
 
היי

קודם כל - הניק שלי בא ממה שאני עושה. אני טכנאי רשתות. דבר שני - האם אתה נוהג לגלוש לאתרים של חיזבאללה? האם אתה קופץ מדי פעם לראות אם האתר www.destroy-computers.com מתעדכן? אם לא, קרוב לוודאי שהפיירוול שלך בקושי חוסם משהו. בנוסף לזה - הראוטר של הספקית שלך כבר חוסם את רוב הדברים שיכולים להזיק לך למחשב. בנוסף לבנוסף - העצות שלי הן על סמך נסיון. אם אתה חושב שאתה יודע יותר טוב אתה מוזמן לחלוק עלי - אבל אל תדבר אלי בצורה מתנשאת שכזו, אחרי הכל כוונתי היא לעזור - ולא להתחרות מי יודע יותר או פחות.
 

mirkuz

New member
תתוכח עם מיקרוסופט

ואל תקשקש על חיזבאללה שטויות כאלה לא עוזרות, רק מזיקות
 
אתה מוכן להפסיק?

אני לא מתווכח איתך בכלל. ובטח שלא עם מיקרוסופט. פיירוול נועד לאנשים שעובדים עם תוכנות שלא כמו אקספלורר. FTP ודומיהם, או גלישה באתרים קצת יותר מסוכנים מתפוז (!!!) האקרים לא כל היום רק נכנסים למחשבים שלא מוגנים בפיירוול, זה לא מה שיעזור לך כשהאקר ירצה להיכנס למחשב שלך! ואל תקרא למה שאני אומר "קשקושים", כי בשום רגע לא זלזלתי בדברים שלך. דבר כמו בנאדם.
 

mirkuz

New member
קשקוש מקושקש

כל ילד עם port scanner יפרוץ בקלות מחשב ללא FW, גם אם הוא לא גולש בכלל, אלא משחק TETRIS במחשב המקומי שלו אין צרך לגלוש בשביל שיפרצו לך את המחשב דרך פורט פתוח ופרוץ לך תסביר למיקרוסופט למה "אפשר לגלוש בלי FW" אחרי שהם יסבירו לך חזרה, אשמח לשמוע את דעתך אין לך מושג ירוק על מה שאתה מדבר
 
אני מזמין אותך

אתה, שאתה הרי הרבה יותר מ"כל ילד עם Port Scanner" לפרוץ אלי למחשב. כל הפורטים פתוחים גם בראוטר וגם בפיירוול. בוא תפנה אלי ותקבל גם את הIP שלי. אם תצליח - תקבל ממני צל"ש ואות הרמטכ"ל. אם לא - וזאת האפשרות הסבירה - אבקש ממך להפסיק להגיב בצורה כל כך ילדותית על מה שאני אומר.
 

ykiki

New member
לצערי, יש ענין של ממש בדבריו.

ראשית, ישנם כמה וכמה וירוסים, המופצים באופן ובאמצעים כאלו, שכל פיירוול הכי פשוט מסוגל לחסום - וזה לבד סיבה מספקת להתקנת והפעלת פיירוול. שנית, יש לא מעט משועממי SUB7 וכו', שזה בדיוק ה-KICK שלהם - לשוטט לך במחשב (במקרה הטוב). שלישית, מדוע לא להיעזר באמצעי פשוט, זמין וחינמי - שכמעט ואינו מורגש, ותרומתו גדולה וטובה?
 
אין ספק

שעודף אבטחה הוא תמיד טוב. אבל אם ניקח בחשבון את העובדה שפיירוול קיים עוד אצל ספקית האינטרנט, והיא גם חוסמת פורטים מסוכנים, וניקח בחשבון שמשועממי SUB7 לא יכולים להשיג את הכתובת שלך מהפורומים של תפוז, ונוסיף לזה את העובדה שהרבה מהתוכנות האלה הן כבדות ומאיטות, במיוחד למחשבים שהם לא הטופ שבטופ. שימו לב - אני לא אומר שהפיירוול לא נחוץ, אבל יש כבר אחד אצל הספקית, ואם יש לך ראוטר בבית קרוב לוודאי שגם בו יש. למה להתקין עוד אחד על המחשב?
 

ykiki

New member
יש אחד אצל הספקית?!

ראשית, לרוב הגולשים עדיין אין ראוטר (מי שיש לו, בהחלט יכול להסתפק בראוטר). שנית, רוב הגולשים לא יודעים לטפל במחשב וברשת שלהם כך, שתהיה מוגנת ומאובטחת באופן עצמאי כמוך. לכן, המלצתך ממש איננה במקומה - אלא אם אתה מתכוון להציע חלופה פשוטה וזמינה, שתספק את אותה רמת ההגנה. הפיירוול של וינדוס מציע הגנה בסיסית וסבירה, וכמעט שאיננו מעמיס על המחשב - גם אם מדובר במחשב יחסית ישן.
 
כן כן

יש פיירוול אצל הספקית. מעבר לזה - ניסית להיות חודש בלי פיירוול? כמו שכתבתי קודם, אני שנה בלי פיירוול. לא קרה לי כלום! אני יודע שכולם מפחדים מהאינטרנט הגדול והנורא, אבל בסופו של דבר הוא לא כזה מסוכן ונוראי. פיירוול לא יפתור את בעיות האבטחה כנגד וירוס חדש שיגיע במייל - כנ"ל לא נגד האקר שממש רוצה להיכנס לכונן C שלך. הפיירוול של חלונות יוצר בעיות גדולות בתוכנות שונות ביניהן תוכנות שיתוף אילו ואחרות, בעיות בשליחת וקבלת קבצים שונים ושיתוף תיקיות ומדפסות בין מחשבים. למרות שגישת "המיינסטרים" היא להתקין קודם כל פיירוול - היא לאו דווקא נכונה. אגב: שימו לב למשהו מעניין: רוב האנשים שמודיעים פה על בעיית וירוס כזה או אחר - כבר עובדים עם פיירוול+אנטי וירוס. כשאתם ממליצים לבנאדם לעבוד עם פיירוול אתם בעצם מזמינים אותו לחזור לפורום כשפורטים של משהו שהוא מנסה להפעיל יהיו חסומים....
 

mangoyarok

New member
סלח לי כן ?

גישה הזויה ומוזרה אם כולם יעבדו בלי FW, מספר האנשים שיגיע לכאן, יהיה פי 1000 יאללה הבננו
 
סלח לי כן ?

יש לי כמה נושאים לחדש לך: כל התוכנות אונליין שאתה מריץ (וגם רובנו) ICQ,מסנג'ר,תוכנות שיתוף. משאירות כולן פורטים פתוחים. וזאת כדי לבדוק אם אתה מחובר או לא. מה אתה עושה לגבי הפורטים הפתוחים האלה?
 

mangoyarok

New member
קשקוש

זאת לא סיבה להשאיר עוד 2000 פורטים אחרים פתוחים אין לך מושג על מה אתה מדבר אין לך מושג מינימאלי באבטחת מחשבים אפילו לא מושג מינימאלי
 

az ma

New member
לא מנוי על התפיסה של:

"מי שיש לו, בהחלט יכול להסתפק בראוטר"... יש לי ראוטר ויש לי FW... ויותר מפעם אחת הFW הציל לי את התחת מטרויאנים שניסו להתקשר "הביתה"... הFW בראוטר לא היה מצייץ בכיוון הזה. אגב, אני מעוניין לשוטט ברשת ללא שסורקים למיניהם יוכלו לאתר את המחשב/ים שלי... דרך פשוטה לבדוק זאת היא לעלות לאתר www.grc.com ולהיעזר בבדיקה שהם מציעים... למיטב זכרוני היא נקראית Shieldsup!! אז למי שיש ראוטר יכול להריץ בדיקה עם FW (תוכנה) מופעל ומכובה ולראות אם יש הבדל מבחינת איך המחשב נראה/לא נראה לעולם החיצון...
 

lmmax

New member
צודק. פיירוול אישי מפקח על

תקשורות בשני הכוונים.
 
ואיך אתה יודע

שהוא באמת "הציל לך את התחת"? האם באמת יכל להיגרם לך נזק למחשב או שזה היה סה"כ איזה ADWARE שהפיירוול קורא לו סוס טרויאני? סורקי פורטים מראים איזה פורטים פתוחים אצלך. הם לא נותנים גישה למחשב שלך. צריך לדעת מה אתה עושה בשביל לפרוץ למישהו למחשב. ואני אשאל אותך את אותה השאלה ששאלתי את הבחור החביב והנחמד... יש לך תוכנות אונליין שתמיד פתוחות. קרוב לוודאי שאם מישהו רוצה להיכנס לך למחשב, הוא יבחר בפורטים שלהן, כי יותר הגיוני שהם יהיו פתוחים. אותם הפיירוול לא חוסם. מה אתה עושה במקרים האלה?
 
למעלה