אימאג' לטובת גיבוי הצלה בנייד חסר כונן אופטי

  • פותח הנושא 100W
  • פורסם בתאריך

100W

Member
אימאג' לטובת גיבוי הצלה בנייד חסר כונן אופטי

בנייח שלי מבצע אימאג' מערכת על חיצוני USB ובסוף התהליך הוא מציע לצרוב דיסק איתחול למקרה קריסת המערכת. מה עושים במקרה מקביל בנייד שאין בו כונן אופטי: אני מכין אימאג' מערכת. ואיך מאתחלים במקרה של קריסת הקשיח? מקווה שלא עשיתי בלבול במושגים תודה
 

HelpSupport

Active member
בדוק אם התוכנה בה אתה משתמש "יודעת" ...

"לצרוב" לזכרון הבזק - DOK. &nbsp המושגים תקינים - המידע חסר - שם התוכנה.
 

100W

Member
תודה רבה! התוכנה שאני משתמש בה בנייח שלי היא חלק מהוינדוס 10

file history> system image backup >create a system image לא בדקתי עדיין בנייד החדש של אשתי, מתוך הנחה שגם אצלה זה חלק מהווינדוס ולפני שאני עושה משהו רציתי לברר מה התהליך הצפוי. תודה רבה!
 

100W

Member
תודה רבה!! ברשותך שתי שאלות

קראתי מה שבקישור. תודה רבה. ממה שהבנתי, אם הבנתי, זה חוזר בעצם לנקודת ההתחלה, כי הוא אומר (ראה תמונה) לצרוב על דיסק DVD. מכאן 2 שאלות: א. אם אצרוב באמצעות צורב חיצוני שמתחבר USB לנייד החדש, האם אוכל להשתמש בו לצורך שיחזור במקרה של קריסת המחשב? ב. שאלה שבעצם הייתי אמור לשאול כבר לפני שנים, גם ביחס לנייח: האם לדעתך כל פעם שמבצעים אימאג' מעודכן, צריך ליצור גם DVD חדש, או שאותו DVD צרוב ממשיך להיות תקף גם כשמחליפים אימאג' באימאג' מעודכן? תודה רבה!
 

HelpSupport

Active member
כיוון מדוייק יותר ...

ניתן להפעיל את פעולת שיחזור האימאג' ממדיה המכילה את ההתקנה של מערכת ההפעלה שאותה ניתן "לצרוב" לזכרון הבזק. &nbsp אם לא הכנת עד כה, אזי תוריד את הכלי ליצירת מדיה - > https://www.microsoft.com/he-il/software-download/windows10 קרא בקישור "שימוש בכלי ליצירת מדיית התקנה (כונן הבזק מסוג USB, תקליטור DVD או קובץ ISO) במטרה להתקין את Windows 10 במחשב אחר (לחץ להצגת יותר או פחות מידע)" ויישם.
 

100W

Member
תודה רבה! אנסה להתעמק בזה

ולנסות להשתמש. תודה רבה!
 
למעלה