לא מצליח להכנס לחשבון

לא מצליח להכנס לחשבון

אתמול ניסיתי להכנס לחשבון שלי בתפוז וכנראה שהקלדתי את הסיסמא לא נכון מספר פעמים.
אני ממש לא חושב כך כי גם כשהקפדתי על הסיסמא הנכונה זה לא הכניס אותי.
בכל מקרה כרגע אני נעול מחוץ לחשבון עקב נסיונות כניסה כושלים רבים.
כתובת האימייל איתה נרשמתי לתפוז באותה חשבון אינה בשימוש כבר הרבה שנים, אני לא זוכר אותה ובטח לא זוכר את הסיסמא שלה. איך אני יכול בכל זאת להכנס לחשבון תפוז שלי?
האם ניסיונות הכניסה הכושלים מתאפס אחרי איזה שהוא זמן ומאפשר כניסה?
 
יש לי בעיה כנ"ל !!

אתמול ניסיתי להיכנס לחשבון, הקלדתי את פרטי כרגיל ונכון (אני בטוח) וקיבלתי ההודעה:
"קיימת חריגה במספר ניסיונות הכניסה".
אני מניח ששיחזור סיסמא לא יעזור כאן(?) כי יש לי את הסיסמא שלי.

מה עושים?
תודה.
 
הם לא מפרסמים את ההודעה

וגם לא עונים כי אין על מה לענות.
נאלצתי לפתוח כינוי חדש כיוון שגם הכינוי שפתחתי בשביל להודיע שהכינוי הותיק שלי נעול, ננעל גם הוא.
כנראה שזה קשור לנסיונות כניסה מהטלפון הנייד.
 
הם לא מפרסמים מיידית הודעות ..
לויידע למה אבל הם מעבירים אותן סוג של סינון
וגם אז לוקח להם לפעמים זמן לענות
 
אכן, גם אני פניתי לפורום משוב וגם באימייל לאתר

ונכון לרגע זה, אין התייחסות.
אני ב"תפוז" יותר מעשור ועוד לא נתקלתי בדבר כזה... מילא יש תקלה. אולי החסימה נועדה להגן בפני פריצה לחשבון, אבל מדוע זה לא משתחרר אחרי פרק זמן סביר (נניח יום). מדוע אין אפשרות לשחרר את זה כמו בשיחזור סיסמא (ניסיתי לשחזר סיסמא, למרות שזכרתי הסיסמא. קיבלתי קישור באי-מייל וכו', אבל גם שינוי סיסמא לא עוזר ואי אפשר להיכנס).
למי עוד אפשר לפנות כאן?

תודה מראש על התייחסות (אני מבין שזה כנראה לא הפורום המתאים).
 

nisso167

Member
מנהל
כשאתה בפורום משוב, כתוב מסר אישי להנהלת הפורומים.

 
למעלה