אשמח לקבל עזרה

shimonfes128

New member
אשמח לקבל עזרה

התקנתי במחשב שלי windows 10 לאחר שבקודם היה לי בעיה,
אבל עדיין הדיסק הקשיח הראשי עובד על 100%.
זה היה לי גם קודם אבל חשבתי שזה בגלל שהמערכת הייתה דפוקה.
זה אטמר שהדיסק דפוק?
מצורפת תמונה, שימו לב לדיסק קשיח C.

 

Avis1964

Member
חסר מידע....

האם הדיסק עובד בקצב עבודה של 100% כל הזמן או רק לפרקים ? תפרט ככל שניתן !!!
בנוסף, תעלה תמונה מלשונית תהליכים שבמנהל המשימות ותסדר את זה כך שיהיה אפשר לראות תחילה את כל התהליכים שגוזלים את קצב העבודה מהגבוה לנמוך.
כך אולי יהיה אפשר לראות איזו תהליך גורם לקצב העבודה הגבוה !
חזור לדווח
 

shimonfes128

New member
זה מה שמוזר לי

אני לא ליד המחשב אז אני לא יכול להעלות תמונה, אבל בתהליכים בכלל לא רואים שהדיסק עובד בתפוסה של 100. וכן הוא עובד על 100 כמעט כל הזמן ולא ירד למתחת מ90.
 

Avis1964

Member
אני לא הייתי ממהר לנקוט בפעולות לפני שרואים מה התהליך....

או תהליכים שגורמים לדיסק הקשיח לעבור ב - 100%
חלק מההמלצות בקישור שהבאת יגרמו לחוסר תפקוד של תכונות חשובות במערכת ההפעלה כמו למשל שירות החיפוש או התכונה SuperFetch שמסייעת לצמצם את זמן האתחול וכו'. לכן, כדרך עבודה נכונה, מומלץ לנסות ולזהות מה הגורם לבעיה ולהתמקד בה בלבד. זה בהחלט יכול להיות אחד מההמלצות שבקישור שלך או שאולי לא. אבל כדאי לראות בעיניים לפני שנוקטים פעולה !
בווינדוס 10 הוספה הלשונית של שימוש הדיסק במנהל המשימות וזה חשוב, אבל לא כל שימוש גבוה מצביע בהכרח על בעיה פיזית חומרתית או בעיה ברמת מערכת ההפעלה. יש פה ושם קפיצות לזמן סביר שבהחלט לא מצביעות על כשל כזה או אחר. לכן חשוב לדעת את פרקי הזמן שזה קורה, מתי זה מתרחש (בהפעלת תוכנה כלשהיא או בזמן אתחול מחשב) זה יכול גם להיגרם בזמן עדכון מערכת ההפעלה שפועלת ברקע או בזמן עדכון בסיס הנתונים של האנטי וירוס, האם יש האטה בפעילות המחשב, ועוד מלא סיבות. לכן אמרתי שכדאי יהיה שהפונה יפרט ככל שניתן ויעלה תמונת מסך מלשונית תהליכים כדי שנוכל להתחקות אחר מוקד הבעיה !
 

shimonfes128

New member
תודה רבה על התשובות המהירות,

אני יעלה תמונות מסך יותר מאוחר כשאגיע הביתה.
 
למעלה