למבינים ב- youtube:

argamon

Member
למבינים ב- youtube:

שלום לכם: אני מצרף קישור לשיר של החיפושיות שאני מכיר בו הרבה שנים כל צליל, גם הכי דק והבעיה כך:
> אני שומע את השיר הזה כבר מספר שנים בחלונות וינדוז - 7 ,דרך דפדפן פיירפוקס והכל היה מצוין בשיר, גם כאשר האזנתי לו בדפדפן כרום שהיה לי מספר שנים וגם בדפדפן אינטרנט אקספלורר שהיה לי אז.
> הטכנאי שלי שאני עובד איתו שנים, הידוע כטכנאי עם שם מצוין והוא תמיד מלא לקוחות, שידרג לי לאחרונה לוינדוז - 10 ומאז אני שומע את השיר הזה בצורה מזעזעת של רעידות צליל בהתחלת השיר וכן צלילים בשיר שלא נשמעים כלל בפתיחת השיר ואני מדגיש שמדובר באותו השיר בדיוק בו שמעתי אותו מצוין כשהיה לי וינדוז - 7 .
> יש לי כרגע כרום משודרג ופיירפוקס משודרג ויש את אותה הבעיה בשני הדפדפנים. בשניהם השיר נשמע זוועה.
> לגבי שירים אחרים שאני מכיר, חלק מהם נשמעים ראוי וחלק חשודים לי שלא נשמעים כראוי ואולי אפילו לחלק מהם סינכרון הצליל והדיבור לא ממש זהים
>>> הנה קישור לשיר ואשמח אם תשיבו לי בבקשה איך הוא נשמע לכם והאם יש אפשרות לשמוע זאת דרך איזה כלי אחר עבור בדיקה. תודה לכם והנה השיר :
https://www.youtube.com/watch?v=5I5QtW0Th9s 
 

blzvi

Active member
בעמוד הבית של youtube

למטה למטה ,ש שורה test a new features או נסה דברים חדשים .
אם יציע לך לעבור ל HTML5 תעבור .

 

argamon

Member
שום כלום !

לי יש יוטיוב בעברית והגלילה למטה אערוכה מאד אבל הצלחתי להגיע למטה ואין דבר כזה, לפחות בעברית , כפי שאתה מראה בתמונה. יש לי למעלה פתיחת הגדרות שונו ולא מצאתי כלום.
 

argamon

Member
אתה באמת על הכיפאק blzvi :

blzvi הרבה תודה על המאמצים שלך לעזור ומזל שיש לנו אחד כמוך בתמיכה > זה כך: עוד לפני שהשבת לי על המשקפיים, מצאתי את זה גם ביוטיוב בעברית כבר אתמול בלילה ולא הספקתי להשיב לך:
לחצתי על "בדוק תכונות חדשות" ואני מצרף עבורך את התוצאות. בכוונה הקטנתי קצת כדי שאפשר יהיה לראות כל מה שמציעים, אני לא רואה משהו דומה להצעה שלך עם HTML . נכנסתי לשני הפרסומים המופיעים.
> הנה צילום מסך לתוצאות. אני מקווה שתפוז לא יחרפש את זה , אגב רואים שאפשר לגלול עוד למטה אבל אין שם הצעות נוספות
http://bit.ly/2o3ZOT8 ;;;
 

blzvi

Active member
יתכן וזה כבר ב HTML5

מה אתה מקבל בקליק ימין על קליפ ב youtube?
זה מה שאני מקבל
זה לא פלאש
בפלאש היית מקבל משהו אחר

 

blzvi

Active member
זה בסדר

אז או שמערכת הרמקולים שלך עיפה או שקליפ זה הוא הקלטה במערכת בייתית עם מיקרופון .
חפש מקורות אחרים ובכלל youtube זה לא אמצעי טוב להשמעת מוסיקה.
ראה כאן
 

argamon

Member
blzvi יתכן שעלית על הבעיה:

> ראשית תודה על הקישור ושמתי אותו מיד במועדפים . הצלילים באמת מעולים בו. מצאתי בו גם את השיר הבעייתי והוא נשמע מצוין למרות מה שאכתוב מיד בעניין הרמקולים:
> אולי אתה מצאת את הבעיה ואני חושד ברמקולים:
אחרי שכתבת לי בין השאר על הרמקולים, שמתי קרוב את האזניים לזוג הרמקולים המחוברים יחד, כשאני משמיע את השיר הבעייתי ובסבירות גבוהה אחד הרמקולים לא פועל. אז אולי בגלל זה הרמקולים לא מצליחים להשמיע את הצלילים באיכות הנורמלית.
> בקשר לחשד שלך על הקליפ שהוא לא בהקלטה איכותית , בזה אכתוב לך שאני שומע את השיר הזה במדוייק כבר מספר שנים והוא במועדפים שלי ואני מכיר את הפרטים שכתובים בקשר אליו וזה ממש אותו השיר אשר שמעתי אותו תמיד באיכות מעולה עד הבעיות האחרונות.
> אני נזכר גם שכאשר הבאתי הביתה את המחשב מתיקון לפני כ- 10 ימים והכנסתי את הפלגים מאחור ואחר כך הפעלתי את המחשב, קיבלתי למטה בסרגל הודעה שהקול לא פועל, אבל זה הסתדר אחרי שהוצאתי את הפלג מהחור והכנסתי שוב. לא היה מצב שלא הכנסתי היטב את הפלג ואני דואג קצת שמשהו לא בסדר בתוך השקע , אם כי אני לא מבחין במשהו לא תקין בהכנסת הפלג של הרמקולים.
>> אני אקנה בכל מקרה רמקולים חדשים כי הרמקולים הנוכחיים ממש ישנים, ואם זה יפתור את הבעיה, אני אדווח לך.
 

blzvi

Active member
יותר זול

לקנות ספריי מגעים בטמבוריה ולרסס את הפלאג
 

argamon

Member
יש לי בבית ספריי מגעים כזה:

אתה כותב על ספריי מגעים שאני לא משאיר את הבית בלעדיו. אני מאד אוהב את הפריט האיכותי הזה. זה ספריי מגעים אלכוהולי שהחומר המרוסס ממנו מתאדה מהר ומחזיר למצב יבש את הפריט המנוקה.
אנסה זאת כפי שאתה מציע אבל אם לאחרונה קניתי מקלדת טובה רגילה ( לא אלחוטית ) ב- 45 ש"ח , אז לדעתי זוג רמקולים רגיל לא יעלה מיליון ש"ח ובכל מקרה אחליף את הרמקולים.
> אגב, אני לא מזהה קורוזיה על הפלג, אבל כמובן שבכל זאת יש קורוזיה בצורה שהעין לא מבחינה בו.
 

prizman

New member
אני מבין שאיכות הצליל לא ממש חשובה לך

כי זוג רמקולים סביר, לא מהליגה העליונה אלא רק סביר
בהחלט עולה כמה מאות ש"ח.
 

argamon

Member
ראה כאן:

בעניין איכות הצליל אני מסוגל להבחין תוך רגע בשירים שאני מכיר אם חסר משהו בצליל ולכן פתחתי כאן שאלה על שיר שהבחנתי מיד שמשהו לא בסדר באיכות שלו, ואני מאמין שמישהו שפחות אוהב איכות , אולי לא היה מבחין בזה ואמר שאין בעיה בשיר.
> לגבי מחירים, ראה דוגמאות מאתר זאפ להשוואת מחירים. ניראה לי שאפשר להשיג רמקולים לא רעים במחירים הרבה זולים ממאות שקלים:
בכניסה לדף גלול למטה:
http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=704609
 

prizman

New member
כנראה שההגדרה שלנו לאיכות במוזיקה שונה. לגיטימי.

עקרונית לא ללוג'יטק ולא לקריאטיב יש רמקולים שנחשבים לאיכותיים
לאוזני מי שמצפה מהמחשב שלו למוזיקה ברמה גבוהה.
רמקולים איכותיים עולים מאות ש"ח.
 

argamon

Member
ל- blzvi דיווח ושאלה:

blzvi , אתה צדקת והבעיה הייתה ברמקולים הישנים . החלפתי לחדשים והמוסיקה נשמעת שוב תקינה.
> עכשיו התעוררה בעיה חדשה: נאלצתי לקנות את הרמקולים הכי רגילים הקטנים שעלו לי 50 ש"ח, בגלל שלא היו כרגע לטכנאי אחרים , וקניתי בכל זאת כדי לבדוק האם הבעיה שדיברנו עליה היא מהרמקולים הישנים וכאמור אכן הבעיה מהרמקולים הישנים והעניין הסתדר, אבל הבעיה החדשה היא הופעת רעשי לוואי ברמקול בכל הפעולות שאני עושה כמו הקלדה או הזזת העכבר. ניסיתי להתעסק עם עוצמת הרמקולים וגם כיוונים שונים בעוצמת אחוזים שאצלי ניתן לכוון בלחיצה למטה על סמל הרמקול וזה לא עוזר . האם יש לך פתרון?
הנה במדוייק הרמקולים הקטנים הפשוטים שקניתי :
https://matrixwarehouse.co.za/907-thickbox_default/genius-spu115-usb-black-speaker.jpg
 

blzvi

Active member
לא מכיר

איזה אספקת מתח יש לרמקולים החדשים?
 

argamon

Member
אכתוב מה שאני רואה על האריזה:

כתוב על האריזה כך:
> RMS POWER 1.5 WATTS
> TOTAL PEAK POWER 3 WATS
***********************************************
אציין שהרמקול עוצמתי מאד.
 

blzvi

Active member
לא הבנת

כיצד הרמקולים מקבלים את אספקת המתח שלהם,האם זה חיבור ישיר ל 220 וולט?
 

argamon

Member
אני חושב שעכשיו הבנתי:

> ברמקולים החדשים יש פלג ירקרק לחיבור בגב המחשב עבור קול ועוד חוט עם USB עבור מתח להכנסה בחריץ מאחורי המחשב.
> אם זה יעזור אציין שהרמקולים הקודמים עבדו לי שנים והחלו לעשות בעיות ואתה זיהית נכון שהתקלקלו היו בצורה של פלג ירקרק עבור קול ואילו המתח היה בצורה של חוט עם תקע להכנסה ישירה לפס שקעים והכל היה בסדר.
> כמו כן אם זה יעזור אציין שהיה לי מקום מאחור לחבר את ה- USB של הרמקולים החדשים ממש בשקע USB היחיד שנשאר לי מאחורי המחשב ליד חיבור ה- USB של המקלדת ממש קרוב. האם זה יכול להשפיע?
> blzvi הייתי מנסה מצב של חיבור לחשמל עם תקע חשמלי רגיל. האם לדעתך קיים מחבר בו אני מחבר מאחור USB ומקדימה זה כבר תקע רגיל?
> יש לי לדוגמה משהו בעיקרון דומה הנראה כמו פס שקעים שבו אני מכניס את התקע החשמלי היוצא מהמסך וכבל ארוך מפס השקעים הזה שאת קצהו אני מחבר לאלפסק עבור מתח. זה תקע מיוחד להכנסה לאלפסק ולא תקע חשמלי רגיל.
 
למעלה