מחשב מתחיל לעלות ונתקע - לאחר ניקוי ורוסים

amirx19

New member
מחשב מתחיל לעלות ונתקע - לאחר ניקוי ורוסים

תקלה מוזרה - מחשב עם ווינדוס 7, כונן SSD עם האות C ודיסק קשיח רגיל,D.
לא היה אנטי וירוס ושאר תוכנות ניקיון, התקנתי על C כמובן. לאחר הרצה של אנטי וירוס (AVIRA) המחשב ביקש ריסטארט, ביצעתי, המחשב התחיל לעלות (רואים את הסמל של ווינדוס) ואז קיבל מסך כחול.
הנחתי שהווינדוס קרס ולכן לקחתי דיסק קשיח מהארון שעליו היה ווינדוס 7 המחשב עלה איתו והתחלתי להריץ שוב בדיקת ווירוסים כששני הדיסקים האחרים מחוברים. לאחר סיום, המחשב שוב ביקש ריסטארט ושוב אותה תקלה.
ניתקתי את הדיסק השלישי (מהארון). לקחתי דיסק קשיח נוסף, פרמטתי, התקנתי עליו ווינדוס 10 נקי, ההתקנה עברה בהצלחה. לאחר עדכונים והתקנת אנטי וירוס חדש (שוב AVIRA) חיברתי את הדיסק הקשיח שבמקור היה באות D. ביצעתי סריקה וניקיון ולאחר הפעלה מחדש המחשב עלה תקין.
כיביתי את המחשב וחיברתי את ה-SSD שהיה במקור C הרצתי סריקה ולאחר ריסטארט שוב אותה תקלה. רק שהפעם במקום מסך כחול קיבלתי הודעה שאין גישה ל-דיסק שממנו המחשב עולה (BOOTABLE DEVICE) וזה להזכירכם מתקבל לאחר שהמחשב מתחיל לעלות ורואים את הסמל של הווינדוס והעיגול למטה מסתובב.

אשמח לעזרתכם.
 

amirx19

New member
לא הבנתי, מה זה יתן ?

צריך להתקין ווינדוס מחדש,שוב.
 

blzvi

Active member
אני מניח

שהוא מחפש מערכת הפעלה בכונן אחר.
מכיוון שאצלך זה ה SSD אז מנתקים את כולם ומתחילים רק איתו.
אחר כך מוסיפים את היתר
 

amirx19

New member
על כונן ה-SSD מותקן ווינדוס 7

הווינדוס שמתחיל לעלות הוא ווינדוס 10. רואים את הסמל של חלונות והעיגול המסתובב ואז מקבלים את ההודעה שאין גישה ל-BOOTABLE DEVICE.
 

blzvi

Active member
מה שאתה מתאר זה לאחר שניתקת כל הכוננים למעט SSD ?

המחשב עבר התקנה של windows 10 וזה שינה משהו בביוס.
תנסה להחזיר את הביוס לברירת המחדל שלו.
 
למעלה