לא מצליח להריץ גיבוי באקרוניס - המשך שאלה

makiko

New member
לא מצליח להריץ גיבוי באקרוניס - המשך שאלה

שלום,

תקציר: ניסיתי לעשות גיבוי למחיצה C ולשמור את קובץ האימג' למחיצה D (לשם אפשרות לחזור אחורה בזמן, ולקבל את המחשב מותקן באופן מ-ל-א, באם תהיה בעיה). אממה - היתה בעיה לשמור את הקובץ על מחיצה D.

בהמשך לשרשור הקודם ולהמלצה של HelpSupport, הורדתי אקרוניס 2017 והעברתי את קובץ ה ISO לדיסק און קי. עכשיו:
1. במחשב הנייח (שאיתו אני עובד שנים עם אקרוניס 2014 וזה עובד כמו שעון) - הדיסק און קי לא עולה כלל בבוט... ניחא...
2. במחשב הנייד (שבו היתה הבעיה), כן הצלחתי להפעיל את אקרוניס 2017, אבל... כאשר אני מנסה לשמור את הקובץ על מחיצה D, האקרוניס מתריע שהכונן מוגן בביט-לוקר. סה"כ נשמע הגיוני... אבל, כאשר אני נכנס ל'מחשב שלי', קליק ימני על מחיצה C או D - לא מופיע כלל שהמחיצות האלו מוגנות ע"י ביט-לוקר...

איך אני ממשיך מכאן?

תודה







 

HelpSupport

Active member
למה אינך מתקין את התוכנה במחשב (הבעייתי) ...

ומנסה ליצור גיבוי למחיצה C על D ?
&nbsp
&nbsp
למרות שהינך רואה שהמחיצות לא מוצפנות ע"י ה- Bitlocker מתוך מערכת ההפעלה יתכן ותצטרך להפעיל את ההצפנה ואח"כ לבטל בשתי המחיצות ->
https://forum.acronis.com/forum/acronis-true-image-2016-forum/problems-bitlocker
&nbsp
כל עוד האקרוניס יראה את המחיצות כמוצפנות לא תוכל לבצע גיבוי מחוץ למערכת ההפעלה ->
https://kb.acronis.com/content/1734
 

makiko

New member
תודה: אני מעדיף לבצע זאת מחוץ למערכת ההפעלה, מתוך DOK

ככה, זה יאפשר לי להתקין הכל מחדש בשעת disaster, ללא הצורך להתקין WINDOWS.

אנסה לבצע הצפנה, ולבטלה לאחר מכן: אולי זה יעזור...

אעדכן,
תודה
 

makiko

New member
זה היום המאושר בחיי
+ מס' שאלות קטנות:

אז ככה: אכן זו היתה בעיה של הצפנה: הכוננים היו במצב של Waiting for activation. הפעלתי הצפנה ומייד הפסקתי. כעת, הכוננים היו במצב של Bitlocker Decrypting.
מייד ניסיתי לבצע גיבוי עם אקרוניס 2018, והודעת השגיאה השתנתה לבעיית File name (כזכור, זו היתה ההודעה במקור, עם אקרוניס 2014, אך עם אקרוניס 2018 הודעת השגיאה היתה קשורה בביטלוקר). כאמור - עדין לא הצלחתי לבצע גיבוי.

חבר יעץ לי להמתין קמעה (כנראה ההצפנה וביטול ההצפנה לוקח זמן). לאחר מס' דקות - הסטטוס של הכוננים שונה בווינדוס שונה ל bitlocker off.
בדקתי עם אקרוניס 2018: טה-דם: זה עובד!
בדקתי עם אקרוניס 2014 המקורי שלי: טה-דם: זה עובד!

ומס' שאלות:
1. במחשב הנייח שלי, כאשר הגיבוי / שיחזור נגמר, ואני לוחץ על ה X של אקרוניס, והמחשב עושה איתחול. לעומת זאת, במחשב הנייד, כאשר אני לוחץ על ה X של אקרוניס, המחשב נכנס למצב איתחול, אבל נתקע במצב הזה. מה הבעיה?

2. שאלה שלא קשורה: למה כל נסיון של שינוי שם / הסתרת תיקייה וכו' במחשב הנייד שלי, גוררת התראה של הרשאות מנהל? איך אני מבטל את ההתראה המטופשת הזו?

תודה רבה!!!









 

HelpSupport

Active member
תשובות ...

המחשב הנייד ה"בעייתי" - כנס לביוס ובצע ובתפריט EXIT בצע Restore Default - פעולה זו תחזיר את הגדרות ברירות המחדל של היצרן.

שינוי שם קובץ - אין לך הרשאה - במאפיינים של הקובץ בלשונית Security הוסף את המשתמש שלך שמורשה לכל או שתקח "בעלות" על הקובץ.

הסבר דוגמה (מתאים גם ל-10) ->
https://www.addictivetips.com/windo...s-folder-and-change-permissions-in-windows-8/
 

makiko

New member
שני הדברים לא עובדים...

גם לאחר איפוס הגדרות הביוס לברירת המחדל - לא מצליח לעשות איתחול לאחר סגירת אקרוניס: פשוט נתקע. יש ללחוץ על כפתור הדלק מספר שניות, ורק אז המחשב נכבה...

לגבי ההרשאות: אין משהו פשוט יותר? (כמו להגדיר שכל הקבצים על המחשב יהיו נגישים וניתנים לשינוי ללא התראה). למה בכלל יש את ההתראה על הקובץ הספציפי הזה? האם בגלל שהוא נוצר מחוץ למערכת, כביכול?

תודה
 

HelpSupport

Active member
לפחות התוכנה מבצעת גיבוי ....

אין לי פתרון לבעיב של איתחול המחשב מחדש בתום הגיבוי.
אקרוניס מהתקן חיצוני עובד תחת מערכת הפעלה שונה - Linux.
&nbsp
קובץ הגיבוי נוצר ע"י מערכת אחרת וכנראה בגלל שכך אין למשתמש שלך הרשאות מלאות בהגדרות האבטחה של הקובץ.
&nbsp
יש בקישור הבא בסוף הדף קובץ ZIP להורדה ->
https://www.howtogeek.com/howto/win...ership-to-explorer-right-click-menu-in-vista/
&nbsp
הקובץ מכיל 2 קבצי רישום האחד מכניס לתפריט ימין של העכבר Take Ownership והשני מסיר את האפשרות.
&nbsp
לאחר שתפעיל את קובץ הרישום (אין צורך להפעיל את מערכת ההפעלה מחדש), עם ימין העכבר על קובץ הגיבוי והפעל את הפקודה Take Ownership. לאחר ביצוע המשתמש שלך יקבל בעלות על הקובץ ותוכל לעשות בו כרצונך.
&nbsp
נ.ב וחשוב - ביצעת גיבוי ויצרת קובץ - חשוב לבדוק אם ניתן לבצע שיחזור תקין ועובד עם התוכנה.
 
למעלה