תוכנה לפיצול קובץ mp3

efibau

New member
תוכנה לפיצול קובץ mp3

מחפש תוכנה שתאפשר פיצול קובץ mp3 גדול שמורכב מהרבה שירים לקבצים לפי שיר כדי שיהיה אפשר לדפדף ביניהם. מצאתי כמה תוכנות שרק חותכות קובץ. אבל אני מחפש תוכנה שגם יודעת לזהות לבד מירווח בקובץ הגדול וכך לפצל.
תודנ
 

efibau

New member
בדקתי את ההמלצות שלך -

הראשונה NCH מחייבת את המשתמש לסמן על הקובץ הגדול את המקומות שהוא רוצה לחתוך. בחיפוש חושי בגוגל,מוצאים רק תוכנות לחיתוך.. אם יש בקובץ 700 שירים, אני לא אמור לבצע את פעולת הפיצול 700 פעם!!
הדגשתי שאני מחפש תוכנה שה INPUT אליה יהיה הקובץ הגדול שבנוי מהמון שירים והתוכנה תפצל את הקובץ למספר קבצים כמספר השירים באופן אוטומטי. הרי יש מרווח דיגיטלי בין שיר לשיר בקובץ הגדול, התוכנה אמורה לזהות את המירווח הזה
 

BitPimp

New member
******

הייתי מ-א-ד מודע לעובדה שהידגשת את הצורך בחיתוך אוטומטי. בהמלצתי למילות חיפוש הוספתי את המילה אוטומטי (באנגלית, "ברוב עוונותי").
אז קבל שני ציטוטים מהשרשור בקישור ששלחתי לך:
Jose_49 (פותח השרשור) מבקש בדיוק מה שאתה מחפש:
"I would like a program (preferably) free and fast to use, which can split me a couple of 1+ hour long podcasts AUTOMATICALLY. "
הוא קיבל כמה שמות של תוכנות. ואז הוא מגיב כלהלן:
"MP3 Split will do the job! "
אפשרי שהתוכנה לא עושה זאת למרות הכל (סליחה על שלא התקנתי אותה ובחנתי עבורך. נכון שלזה ציפית?) ובאותה מידה אפשרי שאתה לא משתמש בה נכון.
היה נעים...
 

Avis1964

Member
קבל קישור לתוכנה חינמית...

וגם ניידת שמסוגלת לחתוך אוטומטית המון שירים במכה אחת מקובץ אחד גדול שמכיל המון שירים. התוכנה יודעת לזהות מרווח בין השירים !
לתוכנה קוראים Mp3splt-gtk וניתן להורידה מהקישור שלהלן:
http://www.portablefreeware.com/index.php?id=2395
בדקתי אותה אישית והיא אכן מסוגלת לבצע את מה שאתה צריך. הכנתי לך תמונת המחשה עם תרשים זרימה מה לסמן בתוכנה כדי לחתוך באופן אוטומטי. תיקיית ברירת המחדל של הקבצים שנחתכו היא תיקיית מוסיקה. ניתן לשנות את מיקום הקבצים בהגדרות התוכנה.
בהצלחה

 
למעלה