עדכונים שלא יורדים ולא מותקנים למחשב

Eldad S

New member
עדכונים שלא יורדים ולא מותקנים למחשב

כבר כמה שבועות שהמערכת שלי, חלונות 7, מראה לי שיש משהו כמו 42 עדכונים שממתינים להורדה ולהתקנה. בכל פעם שאני לוחץ על התקנה (כלומר, הורדה והתקנה), המחשב מנסה ומנסה, אבל שום עדכון לא יורד, כך שגם שום עדכון לא מותקן.

עכשיו, לפני יומיים, עדכנתי את מערכת האופיס שלי (ואגב כך, גם פתרתי את הבעיה של ה-normal.dotm הסורר שלא הפסיק להטריד). הסרתי את כל האופיס הקודם, והתקנתי מהדיסק החדש את כל האופיס החדש.

כמובן, לאחר ההתקנה צריכים להיות עדכונים מהרשת. בדקתי הרגע, ומסתבר שיש כ-12 או 13 עדכונים של אופיס. במחשב הישן שלי, שגם עליו התקנתי את הנ"ל, קיבלתי מיד הודעה שיש עדכונים (כולם של אופיס), לחצתי להתקנה – ומיד ירדו כל עשרת העדכונים, והותקנו תוך כעשר דקות.

במחשב החדש, עם דיסק SSD, ודיסק שני של 1 טרה, וכנראה, עם זיכרון הרבה יותר גדול ומעבד מהיר הרבה יותר, משום מה העדכונים לא יורדים. ניסיתי לסמן עכשיו רק את העדכונים של אופיס (כלומר, הסרתי את כל הסימונים מכל 42 או 45 העדכונים האחרים, וסימנתי רק את החדשים, אלה שאמורים לעדכן את האופיס הנוכחי), אבל עדיין שום דבר לא יורד מהרשת כך ששום עדכון לא מתעדכן אצלי.

שום דבר לא קורה. אני כבר עשר דקות עם מערכת שמנסה להוריד, ו-0 אחוז ירדו. כלומר, אותו הדבר כמו מה שקרה עם כל העדכונים האחרים, שכבר יותר מחודש לא יורדים.

איך אפשר לעדכן באופן מנדטורי רק חלק מהתוכנות, ולגרום לחלונות ולמחשב כן להוריד ולהתקין את מה שעד עכשיו נראה שהמערכת לא מצליחה להוריד מהרשת?

למותר לציין, כשאני כן רוצה להוריד תוכנה כלשהי, באופן יזום, אין לי שום בעיה בהורדה. אז למה יש בעיה בעדכוני חלונות ואופיס?
 

סנגיב

New member
בעיה ידועה ומתמשכת של מיקרוסופט במיוחד בסופי שבוע. אין

לך סבלנות!. תן לזה לרוץ עד שיסיים גם אם זה יקח יומיים או עד שתקבל שגיאה.
גם אתה מוזמן לפנות לתמיכה של מיקרוסופט בתלונה.
 

Eldad S

New member
המון תודה. אם כך,

אקח את העצה שלך ופשוט אתן למחשב להמשיך להמתין, גם אם זה יקח שלוש שעות, ואולי פתאום זה יירד.

בשלב הזה סימנתי רק את עדכוני אופיס, שזה משהו כמו 13 עדכונים מתוך המכלול של כ-60, ואתן למחשב לנסות להוריד אותם.
 

Eldad S

New member
אוקיי. הבנתי.

אם כך, עדיף כבר שלא אגביל את ההורדה רק ל-13 העדכונים של אופיס, אלא אסמן את כל העדכונים, ואתן למערכת להוריד אותם, בזמנה. ואז הכל כבר יירד, ולא רק חלק מהעדכונים.
 

Eldad S

New member
לא יודע מה עשיתי,

אולי העובדה ששוב סימנתי את כל העדכונים - להורדה, ואז ביקשתי לאתחל את המחשב, כאילו בזמן שהמחשב ממתין להוריד עדכונים... והמחשב עלה מחדש.

התכוונתי עכשיו לנסות שוב לכבות את המחשב, ואז, במצב של טרם כיבוי, מסתבר שהמערכת מעדכנת עכשיו 41 עדכונים (חודש שלם לא הצלחתי...).

תודה לך, בכל אופן, על כך שחידשת את הנחישות שלי לתת למערכת בכל זאת להוריד את העדכונים, ולהמתין כמה שיידרש.
 
למעלה