ccleaner

avic007

New member
ccleaner

מנסה לנקות בעזרת התוכנה הנל את המחשב
לא יודע על מה מהאופציות המוצעות בתפריט לניקוי כדאי ללחוץ
תודה על העזרה
 

argamon

Member
ל- avic

avic ערב טוב : אני מהשואלים כאן כמוך, ובמקרה ראיתי את שאלתך ויש לי קצת ניסיון עם ccleaner בגירסה מלפני כ- 5 שנים שאני מנקה איתה פעם בשבוע. אני לא יודע איזו גירסה יש לך כי לאחרונה התוכנה מציעה גירסה חדשה ולא בדקתי אם כדאי להתקין.
>אז עד שהמבינים יותר ישיבו לך, אכתוב לך מנסיוני:
> אם יש לך את קקלינר בגירסה הישנה יחסית שיש לי, אז יש שם משבצות מסומנות מעצמן ולא כדאי לשנות אותם אלא לנקות כפי שהם מסומנות. אם תמחוק סימונים, אתה עלול לא לזכור מה שמחקת והבעיה עם התוכנה שבכניסה מחדש היא לא חוזרת למצב כפי שהורדת אותה. אז אם אתה לא מומחה ממש במחשב, עדיף שתנקה לפי מה שמסומן מעצמו ואל תיגע במשבצות כלל.
> לאחר הניקוי, כיוון שהתוכנה מוחקת קוקיס, אתה תצטרך באופן חד פעמי להקליד שם משתמש וסיסמה בכניסה לתפוז. ואם אתה גולש בפייסבוק, אתה תקבל בכניסה לפייסבוק מצב כאילו אתה לא רשום לפייסבוק ותיצטרך באופן חד פעמי להכנס גם לפייסבוק עם משתמש וסיסמה.
> דבר נוסף: מניסיון כדאי וחשוב לנקות גם בלחיצה על control + shift + delete בבת אחת ובתיבה שתקפוץ לא לשנות ולא להוסיף למשבצות המסומנות מעצמן וללחוץ על "מחק עכשיו" *****הניקוי הזה חשוב ביותר וכנראה לא פעם יותר יעיל מקקלינר***** : הייתה לי בעיית גלישה רצינית באתר בזק וקקלינר לא עזר ואילו המחיקה שאני כותב עליה, פתרה את הבעיה מיד והגלישה הסתדרה.
 

רוב הזמן נח

Well-known member
אין מה לפחד מהמחיקות של התוכנה

זה אף פעם לא מוחק דברים שבאמת צריך.
&nbsp
מחיקות שיכולות להיות מסוכנות זה דרך אפשרויות יותר פנימיות בתוכנה.
 

oren1947

New member
לספקנים השואלים..CCLEANER

אחת מהתוכנות האמינות והבטוחות לניקוי..
התקינו את התוכנה ואל תשנו דבר בה,בצעו סריקה עד לסיום.
לאלו הפוחדים לבצע עדכון,היו רגועים ובצעו את העדכון הנדרש לגרסתה המתקדמת,האחרונה

https://www.piriform.com/ccleaner/download

מאתר FileHippo המומלץ
 
למעלה