לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
הסתרת שרשור מעל 
עדכן
פורום תמיכה טכנית
שלום רב לכולם1- אין להשמיץ או לקלל אף אחד, לא משנה מה הסיבה, כולנו בני אדם ולכל אחד מגיע היחס המתאים, נא שימרו על תרבות הדיבור.2- יחסי חברות יתקיימו במסרים, אף אחד לא צריך לדעת מה עשיתם אתמול בערב או מה אתם מתכננים למחר.3- תגובות לשאלה תהיינה ענייניות ולא שיחות על אה ודה, שלום שלום במסרים בבקשה.4- הקפידו לשרשר הודעות ולא לפתוח חדשות רק בגלל שאתם לא מוצאים את ההודעה המקורית כי היא עברה לדף השני.5- אין לפרסם תוכן לא חוקי: אי הקפדה על כך תוביל לחסימת אותו משתמש לצמיתות ללא אזהרה ואותו מפרסם חושף עצמו לתביעות, שאני מחויב להעביר את הפרטים לגורמים המתאימים לפי חוק אם יבקשו זאת ממני.6- אין לפרסם תוכן שיווקי, עסק פרטי או ציבורי, חוות דעת (לדוגמה: "החנות הזו לא טובה", "הם גנבים", "החלקים שלהם מזוייפים" וכולי), יש לכם תלונות על עסק כלשהוא- העבירו זאת במסרים.7- אין לפרסם תוכן מיני וכדומה, הודעות אלו ימחקו לאלתר והמפרסם אותן יחסם מיידית.8- גולש שלא בטוח בתשובתו, שיקפיד לרשום זאת לפני התגובה, שחלילה לא יגרום נזק בתשובה לא נכונה.9- הודעות שפורסמו בשוגג בגלל טעות הגולש הן לא סיבה "לקטול אותו": יודעים תענו, לא יודעים אל תענו או תפנו אותו לפורום המתאים, אף גולש לא צריך לקבל מנה צוננת על שאלה שבתמימותו נכנס לפורום הלא מתאים.10- אנא המנעו מהודעות בנוסח "דחוף", סימני קריאה מרובים ושאר סימנים שרק מרגיזים בסופו של דבר. 11- גולשים אדומים הם על תקן מומחים, ולרוב הם הותיקים כאן, נא כבדו אותם והם יכבדו אתכם.העוברים על חוקי הפורום יוזהרו פעם ראשונה, ויחסמו בפעם הבאה משימוש בפורום.

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תמיכה טכנית

שלום רב לכולם1- אין להשמיץ או לקלל אף אחד, לא משנה מה הסיבה, כולנו בני אדם ולכל אחד מגיע היחס המתאים, נא שימרו על תרבות הדיבור.2- יחסי חברות יתקיימו במסרים, אף אחד לא צריך לדעת מה עשיתם אתמול בערב או מה אתם מתכננים למחר.3- תגובות לשאלה תהיינה ענייניות ולא שיחות על אה ודה, שלום שלום במסרים בבקשה.4- הקפידו לשרשר הודעות ולא לפתוח חדשות רק בגלל שאתם לא מוצאים את ההודעה המקורית כי היא עברה לדף השני.5- אין לפרסם תוכן לא חוקי: אי הקפדה על כך תוביל לחסימת אותו משתמש לצמיתות ללא אזהרה ואותו מפרסם חושף עצמו לתביעות, שאני מחויב להעביר את הפרטים לגורמים המתאימים לפי חוק אם יבקשו זאת ממני.6- אין לפרסם תוכן שיווקי, עסק פרטי או ציבורי, חוות דעת (לדוגמה: "החנות הזו לא טובה", "הם גנבים", "החלקים שלהם מזוייפים" וכולי), יש לכם תלונות על עסק כלשהוא- העבירו זאת במסרים.7- אין לפרסם תוכן מיני וכדומה, הודעות אלו ימחקו לאלתר והמפרסם אותן יחסם מיידית.8- גולש שלא בטוח בתשובתו, שיקפיד לרשום זאת לפני התגובה, שחלילה לא יגרום נזק בתשובה לא נכונה.9- הודעות שפורסמו בשוגג בגלל טעות הגולש הן לא סיבה "לקטול אותו": יודעים תענו, לא יודעים אל תענו או תפנו אותו לפורום המתאים, אף גולש לא צריך לקבל מנה צוננת על שאלה שבתמימותו נכנס לפורום הלא מתאים.10- אנא המנעו מהודעות בנוסח "דחוף", סימני קריאה מרובים ושאר סימנים שרק מרגיזים בסופו של דבר. 11- גולשים אדומים הם על תקן מומחים, ולרוב הם הותיקים כאן, נא כבדו אותם והם יכבדו אתכם.העוברים על חוקי הפורום יוזהרו פעם ראשונה, ויחסמו בפעם הבאה משימוש בפורום.

התקנת דרייבר למדפסת ברדר
<< ההודעה הנוכחית
13/10/2010 | 13:11
9
204
שלום

רכשתי חלונות 7 .
הורדתי דרייבר למדפסת
הורדתי את קובץ הזיפ ופתחתי אותו מופיע הכיתוב :בסוף התהליך:

The decompression process was successful""

לחצתי על אשר


אבל הדרייבר של המדפסת לא עולה או לא נראה ואיני יכול לעשות שימוש במדפסת ו/או בסורק

מה הסיבה לכך?  מה עלי לעשות?

תודה

הורדתי דרייבר לחלונות 7 64 ביט תואם את מערכת ההפעלה שלי.
תמיכה טכנית >>
לאיזו תיקייה חילצת את הדרייבר?
13/10/2010 | 13:27
9
דרייבר לא עולה
13/10/2010 | 13:44
1
5
היי דן88,

נסה לפתוח את הדרייבר עם קליק ימני ולחיצה על
"Run as an administrator".
אם הדרייבר עדיין לא נפתח, ניתן לפנות לתמיכה של "Brother" במייל
web@brother.co.il .

אורן

תמיכה טכנית >>
ניסיתי לא עזר. לגבי פניה לברדר הם לא ממש
13/10/2010 | 15:46
1
משתפים פעולה מעבר לכך שלא תמיד תקבל אותה תשובה באשר לדרייבר שיש להוריד
חלק מפנים אותך להוריד דרייבר שכולל את כל הדרייברים לחלונות 7 וחלק לדרייבר למדפסת שלך
אז התשובות קצרות ואין תמיכה בהתקנה ממש.
אציין עוד שיש לי עוד מדפסת שמחוברת למחשב ושם נשלח לי דיסק והקובץ זיפ נפתח ללא בעיה.
תמיכה טכנית >>
כפי שנאמר את עובד בענן
13/10/2010 | 14:29
1
לא ביצעת הורזה של הקובץ ,ביצעת פתיחה שלו .כך שהקובץ לא במחשב ,תקוע באיזה תיקייה זמנית .
רצוי לשמור הורדות במיקום ידוע.
תמיכה טכנית >>
מה שהורדת היה קובץ זיפ לפריסה עצמית
13/10/2010 | 17:52
4
5
וזה לא התקין לך את הדרייבר ...

אתה צריך לגשת לתיקיה שזה חילץ ולהריץ את ההתקנה ...
אני מקווה שהורדת את הקובץ של ההתקנה המלאה ולא רק את הדרייברים ..
אם תתן דגם אני בכייף אתן לך קישור להורדה הנכונה רק בשביל שתבדוק שהורדת את הדבר הנכון ...
תמיכה טכנית >>
תודה דגם ברדר משולב לייזר 7420 . מערכת הפעלה
13/10/2010 | 21:49
3
6
חלונות 7     64 ביט.
תמיכה טכנית >>
אציין עוד שלמחשב מחוברת מדפסת של קנון .מדפסת
13/10/2010 | 22:17
3
זו הדרייבר נפתח ללא בעיות באמצעות תוכנה לקבצי זיפ.
נראה שאני לא היחיד שמתקשה לקבל תמיכה/ הסבר ראוי מברדר באשר לדרייבר
תמיכה טכנית >>
אנ'לא יודע ולא מכיר את מה שקנון מספקים באתר
14/10/2010 | 13:00
1
4
שלהם אבל בברדר צריך להוריד את הקובץ ולפרוס לתיקיה מוכרת ואז להריץ מתוכה את ההתקנה ...

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/agreement2.aspx?c=eu_ot&lang=English&prod=mfc7420_all&osname=win_7_x64&viewmode=0&guid=a231257b-dd1b-45db-91d5-6a85a369517c&dlid=dlf004321&flang=8&dlfileseq=1

זה הקישור הנכון להורדה של ההתקנה המלאה למערכת שלך ...

אני ממליץ בחום להוריד קודם את הקובץ מהקישור הבא ולהפעיל את התוכנה הזאת (תוכנת הסרה לדרייברים ולהתקנות לא תקינות) ואז לנתק את הUSB ולהפעיל מחדש את המחשב ורק אז להתחיל עם ההתקנה כי רק ככה אתה בטוח שזה יתקין את הכל מחדש כמו שצריך ...

http://welcome.solutions.brother.com/BSC/public/agreement2.aspx?c=eu_ot&lang=English&prod=mfc7420_all&osname=win_7_x64&viewmode=0&guid=1cfd0a3f-e8cd-49a7-b2f8-7cb03007baa5&dlid=dlf004101&flang=4&dlfileseq=1
תמיכה טכנית >>
תודה אנסה
17/10/2010 | 17:38
1
הודעות אחרונות
19:52 | 04.05.16 אשרי האשה
11:59 | 04.05.16 daniel844
13:56 | 03.05.16 63dymn
06:59 | 03.05.16 אורית רפואה משלימה
21:57 | 02.05.16 Lakers24
21:48 | 02.05.16 RLD89
21:15 | 02.05.16 rbkesh
20:38 | 02.05.16 שלמה מזרחי1
19:09 | 02.05.16 0bama1
18:28 | 02.05.16 argamon
12:45 | 02.05.16 אידוב
10:46 | 02.05.16 אידוב
חם בפורומים של תפוז
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
מקרא סימנים
בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ