סיפורה של ניבלר

kitsi666

New member
../images/Emo6.gif יאללה בוא../images/Emo6.gif

דווקא לא יזיק לי מאלף צמוד
 
../images/Emo13.gif kitsi666....תמיד כייף להכיר ...

אנשים טובים הפוגשים באמצע הדרך חיה אבודה ,תועה הזקוקה לחום,עוצרים ,מאמצים ,משקיעם והרבה וגם מרוויחים כי אתם באמת הרווחתם : הקטנטונת הזו עם פניה הכאילו זעופות מדהימה- איזה עירוב מופלא ... ותור האדיר הזה שלכם נראה ונשמע כביגג'נטל דוג... ויש לכם גם את צ'יפ וקאי וקטנה החתולות -האם יש מההן עוד?
בעצם,הרווח שלכם הוא עצם החיים עם יצורים מדהימים כאלו ,הלא כן?!
kitsi666,טוב שיש אנשים כמותתכם ,הלוואי ויהיו מהם עוד ועוד ועוד
 

kitsi666

New member
../images/Emo12.gifמאיפה את מכירה את קאי?

ובטח שיש עוד! יש את קאי,טימי,קאלה,חאתול(במלעיל),שמעון,קטנה ומנגה (חתולה יפייפיה עם סיפור דומה לשל ניבלר) ויש את נבת ובאזי הארנבים (נבת גם נמצא ברחוב..). וברור שהרווח הוא כולו שלנו, בגלל זה לא נעים לי כשאומרים לי כל הכבוד וכד',הרי אני המרוויחה העיקרית פה! אני מודה להם כל יום על כך שהם מלמדים אותי איך להיות בן אדם.
 

mia01

New member
יש ארנבי רחוב??? ../images/Emo12.gif

בכל מקרה את מדהימה והסיפור של ניבלר מרגש עד דמעות! כל הכבוד לכם!!!!!
 

kitsi666

New member
אין ארנבי רחוב אבל

יש ארנבים שנקנו בחנות בשביל לשעשע את הילדים, הילדים לא ידעו לטפל, הארנב הוחזק בתנאים נוראיים, הפרווה ברגליים נשרה וזרקו אותו לרחוב (הוא נמצא מתחת למכונית חונה ליד כביש ראשי). ותודה על המחמאות
 
יש כאלו הטוענים שיש לי....

"זיכרון" של פיל " גם לפרצופים ודמויות ובטח לשמות . לפני כמה ימים העלית לכאן תמונות בינהן היתה תמונה של קאי החתולה עם תור כמדומני וכך זכיתי
להכירה קיטסי,האם יש אצלכם גם איזה דוק דוליטל
שם בבית הכה חם הזה?
וכתגובה לקטע האחרון בדבריך: לו בני האדם היו מתקרבים,באמת, ומתוך כוונות טובות אל החי הסובב אותנו,אל הטבע ולומדים להכירו אולי היינו לומדים גם לחיות בהרמוניה גם ביננו,בני האנוש
 

AllRed

New member
מזכיר לי את הסיפור של הכלב של חברה

שלי. לקחה אותו מהרחוב חסר פרווה, ורוד לחלוטין, עם קדחת קרציות...בקיצור, כלב שנמצא בין החי למת....תלוי בין 2 העולמות. יש תמונות מזעזעות שלו מלפני ותמונות של החתיך אחרי חודשים רבים של טיפולים יקרים מאוד והשקעה ואהבה אינסופית. אני מקווה שהיא תעלה את סיפורה לכאן יופ אחד...היא לא אוהבת לכתוב כאן. אם תעודדו אותה היא אולי תסכים. הסיפור מרגש ומדהים בדיוק כמו הנ"ל. קיטסי..אני מוריד בפנייך את הכובע. עשית מעשה מדהים שיזכה אותך בהרבה נקודות זכות שם למעלה.
 

mia01

New member
לקחה אותו מההסגר ברחובות חסר

פרווה, מקושקש וחולה... יש לי תמונות של לפני אבל לצערי אין לי תמונות של אחרי להראות את באנולי החתיך כיום!!! גיא, יש לך??
 

mia01

New member
באנו לפני...

כל הכבוד למיכל המדהימה שמזכותה הכלב הזה ניצל!!! (וכמובן גם בזכות הליקוקים של בארט...
)
 

AllRed

New member
לצערי אין לי....זו עוד תמונה טובה

של הלפני...ראיתי גרועות יותר... היום הוא פשוט חתיך שחור וחסון שעושה ריגשי למיכל כל פעם שהיא עוזבת את הבית...הוא אצל ההורים עם בארט (כלב שמצאו ברחוב אחרי שעבר התעללות).
 

kitsi666

New member
מאוד חשוב שהיא תספר כאן

את סיפורה, ככל שיפורסמו יותר סיפורים מסוג זה יש יותר סיכויים שזה ישפיע על מישהו ויגרום לו לחשוב פעמיים לפני שהוא מוותר על כלבו החולה.
 

batel 146

New member
מרגש, ממש בכיתי!

אתמול בערב ישבתי על המחשב וניכנסתי לפורום, וקראתי את הסיפור שלך ורציתי להגיב אבל לא היה לא אפשרות, כי לא פתחתי חשבון עדין.(סיפור ארוך), רציתי להגיד לך שמה שעשית ממש מרגש והלוואי כולם יהיו כמוך דואגת, ושלא יוותרו בקלות. בת-אל.
 
למעלה