יום העצמאות בפתח, הכלבים במתח

מי סם בשר של כלב? גם שאקיל שלי

היה חולה ולא רצה לאכול בשר. לא סמנו בשר של כלב. מי סם בשר של כלב ומי בודק? לא אוכלים כלבים.
 

john111

New member
נו באמת, איזה מין תגובות לא לענין

אני שואל שאלה שמסקרנת אותי מבחינה מדעית עקרונית, ואתם עונים לי בשטויות חזרה. עדויות בנושא לא חיבות להתקבל מזה שנתנו לכלבים לאוכל בשר במכוון. יתכן ויש עדויות שכלבים שנשארו רק עם האופציה לאכול את חבריהם העדיפו לא לעשות זאת גם אם פירושו של דבר היה לגווע ברעב. קניבליזם זו תופעה מענינת בכל גזע וניסתי לברר האם ידוע מה קורה אצל כלבים או שזה רק מיתוס. לא צריך לקחת כל דבק כפשוטו, ולכתוב לי לא אוכלים כלבים. ואם כבר אז לא אוכלים בשר בכלל צריכה להיות התגובה הראויה, כי הכלב לא מורת בעיני מפרה או מסוס או מכבשה. אבל כאמור זה לא הנושא.
 
אתה שואל אם כלבים בטבע יאכלו

אחד את השני אם יהיו רעבים. אני חושב שכלבים בטבע דומים לזאבים ותנים. אני חושב שזאבים ותנים לא אוכלים אחד את השני אבל איך כלב יכול לדעת מה הבשר שסמים לו בצלחת?
 

lilithmm

New member
כן יאכלו בשר של כלבים מתים

כבר ראיתי כלבים אוכלים בשר של כלבים מתים וחתולים אוכלים בשר של אחים שלהם חתולים מתים. אבל לא ראיתי כלב או חתול שהורג את בן מינו ע"מ לאכלו.
 
הרשה לי לצאת חוצץ

הרעיון נראה כמו משהו מ"חניבעל" - הספר. משהו פסול. אם באמת אתה שואל - ממש תלוי גם בכלב - גם אצלהם יש התנהגויות שאבנר או דודיק יתנו להם שם יותר טוב ממני - אני אגיד פסיכופטיות הפרמטר השני הוא הרעב של הכלב. אני בטוח שתיתן לכלבים מורעבים בשר כלב, והם יאכלו אותו מהר. כמו שאתה יודע יש מצבים שאנשים מהטווח התרבותי שלנו יאכלו אפילו כלבים ואפילו בני אדם אחרים [ ראה הסרת "לחיות"]. בקיצור - במידה גדולה מיתוס. צ
 

john111

New member
שאלתי באמת

זה מיתוס שגדלתי עליו, שכלבים לא עושים את זה בשום פנים ואופן. עוד מיתוס נשבר. אתה כנראה מהוטרינרים החדשים....
 
לסגור את שאקיל בבית בערב של החג?

אתה אומר לא לקחת את שאקיל בגלל האנשים והזיקוקים? אני לא יקח אותו בערב כמו שאתה אומר. ביום העצמאות אנחנו עושים על האש ולא לתת לשאקיל לאכול? כמה מותר לתת לאמסטף קמאט בן שנה? אני נותן לו חצי משלי. תודה רבה.
 

big lul

New member
אפשר לתת לשאקיל קצת אוכל

אבל קצת ובחתיכות קטנות. חצי סטיק מספיק לגמרי לכל היום (ואם הוא לא רגיל הוא יכול גם מכמות כזאת להקיא...). תשים לב גם מה אנשים אחרים נותנים לו. שלא מטוב לב יתנו לו כל מיני עצמות ושאריות.
 
אני יתן לו בחתיכות קטנות. תודה רבה

שאקיל לא אוכל מאף אחד כי הוא חכם ומחונך. אני יתן לו כל פעם חתיכה קטנה. תודה רבה. חג שמח
 
כמו שאמרתי

מיותר למדי - בכ"א לא עצמות, לא תיבול, לא חם מהאש, לא יותר מדי, וכמו שביג לול כתב/ה, שים לב למה שהאחרים נותנים. חג שמח צ
 
הכלבה שלי...

יוצאת החוצה ונובחת על הזיקוקים. נוכחתי לדעת את זה כאשר הכנסתי אותה שנה שעברה הבייתה במחשבה שהיא בטח הולכת להתחרפן מהזיקוקים. בסוף היא יצאה החוצה והתחילה לנבוח עליהם
הממ... בקשר לבשר, באמת כדאי שאכניס אותה הבייתה מפני השכנים ה"נדיבים" שלנו. תודה צחי
 

goongoon

New member
תודה ד"ר צחי נבו

על הודעה חשובה זו, על הודעות אחרות, שמאירות את עינינו ומרחיבות את אופקינו, ומסייעות בידינו לנהוג נכון יותר עם הכלבים שאיתנו. תודה רבה
 

gil levi

New member
כל הכבוד לך צחי!

שאלה לי אליך. לא מזמן היה פורים וברחוב שלנו ילדים פוצצו נפצים. הכלב שלי מאוד פחד מזה- הוא ברח לחדר של אח שלי וישב לידו על המיטה עם הזנב בין הרגליים כשהוא ממש רועד מפחד. מצד שני אני לא זוכר שהוא הגיב כך בימי העצמאות הקודמים. מה דעתך? כדאי לפנות לוטרינר כדי שיתן לו תרופות הרגעה, rescue יספיק או שכדאי לא לתת לו כלום? תודה מראש ותודה על כתיבת ההודעה.
 

tomash11

New member
תודה:)

אין לי כלב אבל החכמתי:) מידע חשוב ביותר:) פרטים לכאורה קטנים אבל חשובים מאין כמוהם. תודה:) וחג שמח לכולם:)
 
למעלה