אוכל לכלבים: מסחרי או שאריות בייתיות

shoki222

New member
אוכל לכלבים: מסחרי או שאריות בייתיות

אני מעיין בתווית הרכב המזון של כמה מהמותגים המסחריים הידועים של מזון לכלבים. לדעתי להאכיל את הכלב בשאריות בייתיות מגוונות בשריות ואחרות זה יותר בריא. אשמח לדעתכם.
 

ANZ1

New member
מה זה שאריות ביתיות ?

יש הרבה שמבשלים במיוחד לכלב אוכל ביתי עבורו ומקפיאים או מכינים כל שבוע, זה בסדר, לתת שאריות אוכל ביתי שבושל עבור בני אדם זה מאד לא בריא לכלבים, בני אדם מבשלים עם בצל, שום, דגנים, תבלינים, והרבה דברים לא בריאים לכלבים, חלקם קצת לא בריא וחלקם מאד לא בריא כמו שום ובצל שגורמים לאנמיה, כך שאם מדובר על אוכל לבני אדם, עדיף לכלב לאכול אוכל יבש תעשיתי שמיוצר עבור כלבים.
 

פונדיצ'רי

Active member
יום אחד טרחתי להסתכל על תכולת קופסת שימורי עוף לכלבים

באותיות הקטנות היה מצויין שיש בזה 4 אחוז עוף !! כל השאר זה דגנים ודרעק לא ברור. בהודו, אנשים נוהגים לזרוק פעמיים שאריות. פעם אחת לפרה השכונתית ופעם שניה לכלב החוצות. מנהג יפה. ומה שטוב לכלב הודי, טוב גם לכלבה שלי המפונקת שלא נוגעת באוכל יבש (לא משנה של איזו חברה) בלי שאשדרג לה אותו עם תוספת כלשהי.
 

ANZ1

New member
יש גם אוכל רטוב איכותי

וזה בסדר גמור לקנות אוכל יבש איכותי, ולערבב אותו עם כף אוכל רטוב טעים וחסר תועלת כדי שיהיה טעים, גם ילדים לא רוצים לאכול ברוקולי ותרד, ומעדיפים ציפס וקטשופ
 

avvv

New member
לא יודע איזה שימורים אלה

לא כולם מומלצים בתור תזונה בלעדית. בכל מקרה, כלבים הם לא לגמרי טורפים, כך שאף אוכל שלהם לא מכיל רק בשר, אבל עדיין אוכל לכלבים הרבה יותר בריא להם משאריות של אוכל מתובלן לאנשים. אני לא יודע מה הכלב ההודי אוכל ואיך הוא חי, אבל הכלבה שלי חיה איתי בדירה בעיר, והציפיות שלי הן שהיא תחיה איתי עד גיל דו ספרתי ותחרבן שתי יציאות מוצקות ביום. אני בספק אם שאריות ישיגו את המטרות האלה, בטח של האוכל הצמחוני שלי :)
 

פונדיצ'רי

Active member
בניגוד אליך

אני לא מקווה שהכלבה שלי תאריך ימים. להיפך, למען האמת. אז ממש לא אכפת לי איכות האוכל שלה. הקריטריון היחידי שלא יהיה מסריח כי אני יכולה להריח את התערובת שלה לפעמים ממרחק של שני מטרים. אני בעיקר מתגעגעת לבית הנקי שהיה לי פעם, כשהשיער על הרצפה היה שלי בלבד, וכשלא הייתי נגררת אחריה בשכונה עם שיער סתור ופיג'מה בשש בבוקר, מתפללת שאף שכן מוכר לא יראה אותי.
 

דגלמנגה

New member
לקרוא ולא להאמין

האוכל של הכלבה מסריח לך, אז את מאכילה אותה במזון שיריח לך טוב, אבל שיגרום לה לכשל כליות וכבד, לא דואגת לאריכות ימיה, כאילו רק שתמות כבר... השיער שלה בבית פוגע בחוש הניקיון העדין שלך ואת סובלת כשאת מוציאה אותה לטיולים יומיים. נשאלת השאלה למה לכל הרוחות בכלל אימצת אותה? מה, לא ידעת שכלב לא אוכל בישולים וסלטים של בני אדם? שכלב צריך לצאת לעשיית צרכים, כי אינו משתמש בשרותים בבית? שכלב אינו מסתרק לבד ואינו אוסף את השיער שנושר לו, ובטח שאינו מטאטא אותו מהרצפה? אז מה הסיבה לאימוץ: סטייל חברתי? מציאת יצור שיאהב אותך בכל מצב, לא חשוב כמה תתעללי בו? אני שואל, מפני שמדברייך משתמע שאת ממש סובלת מנוכחות הכלבה בביתך ובחייך.
 

פונדיצ'רי

Active member
ובכן,

נכון שלקחתי אותה ברגע של קלות דעת (אחד מני רבים), בעיקר עבור הילדים. סהכ היא כלבה טובה שלא עושה בעיות מיוחדות. לפעמים היא מצחיקה אותי ויש רגעי נחת. אבל אשקר אם אומר שאני לא מפנטזת למצוא לה בית חם אחר. בני הבית לא יסכימו. כל אחד מצא בה ערך חיוני. אגב, אותי היא הכי אוהבת. כי אני היחידה שלא מנסה לאלף אותה, להתקרצץ עליה או להראות לה מי בעל הבית. ואני נותנת לה לטעום כל מיני דברים טובים. יש לה חיים טובים אצלנו. יוצאת לפחות 4 פעמים ביום. משתדלים לגוון לה את האוכל. רק שמישהו יקח אותה כבר ממני ��
 

דגלמנגה

New member
כמה הערות

■ כלב אוהב את מי שמאלף אותו, כמו גם את האילוף עצמו, אם הוא נעשה בשיטה החיובית, עם הרבה צ'ופרים וגילויי חיבה. כלב, מטיבו, אוהב לרצות את חברו האנושי והאילוף בעיניו הוא סוג של משחק, או שעת-איכות של פעילות משותפת. כלב זקוק לאילוף/חינוך ולמגבלות לא פחות מאשר ילד. אילו העברת את הכלבה שלך אילוף בסיסי, לא היית צריכה להיגרר אחריה בטיולים, היא היתה הולכת לצידך ברוגע ומאושרת מזה. ו...תקפצי עם הפיג'מה לאוברול; קל ללבוש, קל לפשוט ומכסה את כל פגמים והבושות
■ אנ'לא יודע מזה להתקרצץ על כלב. הכלבה שהיתה לי, כמו כל הכלבים שהיכרתי בחיי, שמחו על כל גילוי של תשומת לב, ביום ובלילה. עם חתולים זה אחרת. להם יש את קטעי הפינוק שהם מבקשים ובשאר הזמן הם מאלפים אותנו להניח להם. ■ ואחרון חביב, אני מקווה שבין הדברים הטובים שאת נותנת לה לטעום, אין שוקולד, ענבים, או כל אחד מרשימת המזונות של בני האדם, שאסור לתת לכלבים, מפאת רמה זו או אחרת של רעילותם להם.
 

פונדיצ'רי

Active member
אם כבר באילוף עסקינן

איעזר בנסיונך ואשאל מה דעתך על אילוף בפנסיון. כלומר, לשלוח את הכלבה (בת 8 חודשים בערך) לפנסיון אילוף לשבועיים. האם זה יהיה טראומטי מדי עבורה? או שעדיף לעשות זאת במפגשים ביתיים. תודה.
 

דגלמנגה

New member
לעניות דעתי ...ומניסיוני

עדיף שתלמדי ביחד עם הכלבה מהן הפקודות, איך ללמד ואיך לתרגל אותה. מתן צ'ופר מידך, לטיפה, או מילה טובה לעידוד, מחזקים את הקשר ביניכן. מאלף שנוכח במקום גם מתקן את השגיאות שלך. אילוף זה לא כמו להתקין תוכנה, ללחוץ על הכפתור וזה עובד אותו דבר לתמיד. צריך לתרגל את זה, לוקח כמה דקות (אלי, שבי, ארצה, רגלי וכו'). אפשר גם ללמד טריקים (להתגלגל על הרצפה, ללכת על 2 רגליים, לנבוח לפי הזמנה, לשחק "מת" כשיורים באקדח דימיוני וכו') את נהנית מהמשחק והכלבה קולטת את מצב הרוח שלך ומשתתפת. כלבים הם יצורים כיפיים
וחברים נאמנים עד המוות.
 

marx04

New member
"שאריות" כשמן כן הן

שלום לך, כלב זקוק להזנה מסודרת ואיכותית. אין פסול לפנק אותו מדי פעם באוכל שבני הבית אוכלים, אך מאחר שמדובר בשאריות הרי שזו אינה הזנה מסודרת וגם לא בהכרח איכותית ולכן שאריות אינן יכולות להיות תחליף להזנה מסודרת. הכלבות שלי מקבלות מזון כלבים יבש איכותי בכמות מדודה וידועה, ובנוסף הן מקבלות לפעמים שאריות (שומן בעלי חיים, עור של תרנגולות וכיו"ב). בברכה, אורי.
 

רחלידהן

New member
נפתחה קבוצה לכל אוהבי כלבים וחתולים 🐱🐶💚 עם כל המוצרים שהם אוהבים! הצטרפו.. 👇
 
למעלה