כלבה כל הזמן שמה רגליים על הספה

כלבה כל הזמן שמה רגליים על הספה

לכלבה שלי (מעורבת בת 3~) התחיל הרגל מגונה של לשים רגל קדמית על הספה בזמן שאני מתעסק על המחשב (על הספה אני יושב בה)
אני אומר לה לא בקול תקיף ומוריד את לה את הרגל והיא מיד שמה את הרגל השניה או מחזירה את הרגל, אני ממשיך בטון התקיף ולפעמים פשוט לוקח אותה למקום שלה (באותו חדר שאני נמצא), היא פשוט חוזרת על המעשה ואז אני פשוט מוציא אותה החוצה (כשאני פותח לה את הדלת היא לא יוצאת, פשוט מחכה במבואה להשד יודע מה), היא אוכלת קבוע וחוץ מזה מתנהגת רגיל.
אני כן נותן לה תשומת לב כל יום ועושה לה 3 טיולים (אחד מהם של שעה) אבל אני סטודנט וצריך גם את הזמן להכין עבודות
 

דגלמנגה

New member
היא מבקשת, בנימוס, רשות לעלות על הספה.

לפי התגובה שלך, היא חושבת שאתה פשוט לא מבין מה היא רוצה, לכן היא ממשיכה, בעקשנות, עד שתבין. אתה יכול להגיב באחת מ-2 דרכים:
1) להמשיך במה שאתה כבר עושה, כלומר להגיב על ה"בקשה" עצמה
2) להתעלם מהבקשה ולהניח לה להחליט אם היא עולה או מסתלקת. אם היא עולה, על דעת עצמה (ונניח שאיך רוצה אותה על הספה) - אתה מגיב בחריפות לעצם המעשה. חריפות, זה ללא כעס ובטח שללא פגיעה פיזית. רק "לא", פסקני, בקול נמוך, מהבטן, עם הרבה אוויר. אם אינה ממהרת לציית, אז גם תפיסה (בלי להכאיב) והורדה מהספה.
עליך להתמיד בדרך שבחרת, ללא סטיה וללא הנחות. כל כניעה והרשאה, אפילו פעם בחודש, תלמד אותה שהעקשנות משתלמת ולא יהיה סוף לתופעה. תהיה חזק ועקבי ואל תיכנע ל"קסמים" הכלביים, כמו תליית עיניים גדולות ורטובות ומבט לתוך עיניך, במשך שעות, או כל אימת שזזת מילימטר מהתנוחה הראשונית. ככל שהכלב יותר צייד, יש לו יותר סבלנות.
שיהיה לך בהצלחה.
 

אייר37

New member
אני פשוט מוציא אותה החוצה

לא היו לי כלבים רק לאחרונה. בכל זאת חושב אסור להוציא כלב החוצה.
 
למעלה