האישה שתועדה תוקפת כלב מדברת

דגלמנגה

New member
האישה שתועדה תוקפת כלב מדברת

https://www.ynet.co.il/articles/0,7...tm_source=Taboola_internal&utm_medium=organic

צפיתי בסרטון פעמים רבות וממה שראיתי האשה הגיעה לשביל מעבר לפינה, כשהאבן כבר בידה. היא לא התכופפה להרים אבן כשהכלבלב רץ לקראתה. היא נראית מעבירה משהו מיד ליד, נעמדת עם היד הימנית מורמת וממתינה שהכלבלב יתקרב, עניין של שניות, מטיחה בו את האבן, מעבירה משהו מיד ליד ומבצעת פעולת הטחה לעבר הכלב השני. תכף אח"כ המשיכה בדרכה. לא היתה, לפני כן עצירה, לצעקות וצרחות של פחד, כפי שהיא מתארת. זו נראית פעולה מתוכננת. היא מכירה את השביל, מכירה את הכלבים והיא התכוננה מראש למפגש. הדבר היחיד שלא היה מתוכנן, זה הסרטון, שתיעד את מעשיה.
מה נראה לכם?
 

דגלמנגה

New member
בנוסף לכך, בשניה 0:18 אפשר לראות שאינה נושאת שום תינוק

כל טענותיה, על עמידה בפחד וצרחות ותינוק בידיים, הן ערימה של שקרים.
 
אני ראיתי אשה מותקפת בידי כלבים

ואחר כך בידי הבעלים של אותם כלבים שנותנים לכלבים שלהם להשתלט על שטח ציבורי ולהפחיד עוברים ושבים.
לא משנה הגודל של הכלב. אני מכירה לא מעט אנשים שהיו נמנעים מראש להכנס לשביל שנמצאים בו שני כלבים תוקפניים. נובחים ואולי אף נושכים.
היא לא הגיעה עד לכלב. הכלב הגיע אליה ואז היא השליכה עליו אבן.
עצוב שהוא נפצע. אמרו בכתבה שהוא בסדר עכשיו. הטיפול הרפואי צריך להיות על הבעלים בלבד.
היתה לנו שכנה עם פינצרית זקנה. השכנה התקשתה לטייל עם הכלבה אז היתה נותנת לה לצאת לבד. הכלבה היתה מסתערת בנביחות על כל מי שהעז לעבור במדרכה ליד הבית. היא אף פעם לא נשכה. אבל לא פעם ראיתי ילדים מבוהלים רצים בכביש לצד השני או אנשים שמראש העדיפו לעבור לצד השני.
התנהגות של בעלים כאלו צרכים להוקיע.
אשה מבוהלת, עם או בלי תינוק, שמוצאת עצמה מותקפת : מותר לה להגיב. בבעיטה או בהשלכות אבן. חבל שאלו היו התוצאות. אבל התגובות המרושעות שהוצגו בכתבה מרושעות הרבה הרבה יותר
 

דגלמנגה

New member
יופי, עכשו צפי בסרטון לאור מה שכתבתי

כשיש תיעוד - זה מה שקובע.
כל הסיפורים, של מה שאת מכירה, פשוט לא רלוונטיים. הם כמסך עשן לטשטש את העובדות.

רואים בתמונות את השרוולים שלה מימין ומשמאל, בלי שום הסתרה. רואים את החגורה/תפר בשמלה שלה, בשלמות, מצד לצד, ללא שום הסתרה. לא היה לה שום תינוק בידיים. היא שקרה למשטרה. היד השמאלית כפופה כדי להחזיק אבנים שניתן בעזרתן לרוצץ גולגולת. היא הגיעה עם האבנים, לא אספה אותן במקום, כאשר "הותקפה" כביכול, והיא הטיחה אבן בכל כלב. לפני כל הטחת אבן אפשר לראות איך היא לוקחת אותה מהיד השמאלית.

אין לי מושג מה היה בפעמים קודמות, שבהן עברה בשביל הזה. חוץ מזה, יש הרבה דרכים לכפות על אנשים לרסן את הכלבים שלהם. אבל, לבוא באופן מיוחד, מצוייד באבנים, כדי לרוצץ לכלב את הראש - בשביל זה צריך להיות פסיכופת.

ברור לי שבית המשפט בישראל יסתפק ב-נו נו נו, ושהעונש האמיתי שלה יצטרך להינתן ע"י הציבור, קרי: חשיפת זהותה והפצתה, ביחד עם תמונתה והסרטון המתעד את הפשע שבצעה, בכל רשת חברתית ובכל אתר אפשרי באינטרנט - ממש כמו שמפרסמים פדופילים.
 
יש סרטון עם כמה שניות לפני זה

נכון שבסרטון הזה היא מגיעה כבר עם אבנים אבל יש סרטון שמראה אותה מגיעה לשביל הכלבים מתקיפים ואז היא הולכת אחורה ואז כנראה אספה אבנים.
היא לא אמרה שהיה לה תינוק בידיים אלא שהיא אמא מניקה ושפחדה ממחלות שעלולות לעבור בנשיכה.
צריך גם לבדוק מה גודל האבן ובאיזו עוצמה היא הוטחה.
כן מפריע לי בסרטון שהיא כאילו לא מעיפה מבט בכלב הפגוע (למרות שאמרה שהתקשרה לאחותה שתבוא לבדוק) ובעצם מתקדמת בשביל היכן שהכלב השני נמצא (אמנם נראה רגוע יותר).
בכל מקרה יש לגנות את הבעלים של הכלבים. לא יכול להיות שכלב יהפוך להיות מוטרד.
אם כלב כזה מסתער על אופניים/רכב ונדרס זו לגמרי בעיה של הבעלים. ואכן מסכן הכלב שאין לו בעלים ששומרים עליו כמו שצריך.
כשאנחנו הולכים ים הפודליות אנחנו מקפידים שהן לא יגיעו לאנשים שחולפים מולנו למרות שהן לא נובחות ובטח לא נושכות (אלא אם האדם מגלה עניין ומבקש ללטף,). וברור שלא משחררים אותם מחוץ לגינת כלבים.
זה שהחלטנו לגדל כלבים זה לעצמנו ואין לנו רשות לכפות אותם על הסביבה שלנו.
 

דגלמנגה

New member
איפה יש סרטון שבו היא הולכת אחורה? יש לך קישור?

וגם אם היה כזה, יש עוד כמה דרכים להרתיע צ'יוואווה מעורב, לפני שמרוצצים את ראשו. עובדה שהשני הסתלק תכף כאשר אבן נחתה לידו, לא היה צורך לפגוע בו פיזית, כדי להרתיעו. הפסיכית הזאת חשבה שהיא נלחמת בדוב. צריך לעשות לה פרסום כשל פדופילים.
 
לגמרי נלחמת בדב...

אמא ליונק, מי ישמע ?
תעביר מחלות לתינוק שלה דרך הכלב...
חייבים להביא למודעות את הסכנות
באנשים חולים כאלה, שלא יהרגו יצורים
חפים מפשע...
 

דגלמנגה

New member
מתברר שאין סרטון כזה כמו שאת מתארת וטענתך היא שין.קוף.ריש.

מה שאת מספרת זה מה שה"לוחמת בדוב" סיפרה לעו"ד שלה, אבל לא היתה שם מצלמה לתעד. אין תיעוד, אין סרטון, יש רק קשקשת וסיפורי פוגי לילדים בלתי מפותחים.
 

רחלידהן

New member
נפתחה קבוצה לכל אוהבי כלבים וחתולים 🐱🐶💚 עם כל המוצרים שהם אוהבים! הצטרפו.. 👇
 
למעלה