אימוץ כלב

1948מוקה

New member
אימוץ כלב

חברה של נכדתי בת 9 רוצה לאמץ כלב. מגלל המחירים הגבוהים שגובות העמותות אין לה יכולת לשלם והיא רוצה לנסוע לצפת לאמץ כלב עם הבת שלי כי אמא שלה עובדת. האם יש עמותות שהולכות לקראת מאמצים במחיר? אני לא מכירה את הילדה ולדעתי היא צריכה קודם לקחת כלב לששי שבת ולראות איך מסתדרים. הייתה פעם כזו אפשרות. אשמח לעצות תודה
 
העמותות גובות 500-800 נראה לי

וזה כולל חיסונים, שבב ועיקור.
תמיד אפשר לחפש כלב למסירה מאדם פרטי. תבדקו באנטרנט באזורים ליד מקום מגוריכם.
ואפשר גם לסכם עם בעלי הכלב על נסיון של כמה ימים ואז העברת הבעלות הסופית.
אני יודעת שגם כמה כלביות עירוניות מאפשרות אימוץ והחזרה תוך שבוע-שבועיים אם מסתבר שלא מתאים.
 

פזית898

New member
כלב זה לא מתנה ולא צעצוע ולא מאמצים בחינם

תחשבי לפני שאת הולכת להביא כלב הביתה. על כלב חייבים לשלם הרבה כסף לוטרינר, לתנאי מחייה, לאילוף, לטיפולים רפואיים שבאים עם הגיל וכלב יכול להיפצע. כלב חייב לעבור חיסונים ותמיד יש אופציה שכלב יכול להיפצע ואז צריכים לשלם ניתוחים וטיפולים יקרים. תמיד חייבים לקחת את האפשרות שכלב יכול להיות חולה מרגע שהולכים לאמץ ויש גם כלבים נושכים או שחוו טראומה שאנשים זרקו את הכלב והכלב עלול להיות מסוכן לאנשים. גם כלב שלא רואים שהוא חולה ופצוע, יכול להעביר מחלות נסתרות מסוכנות במיוחד לילדים ואנשים עם מערכת חיסונית חלשה יותר. אגב, רוב המחלות לא מזיקות לכלב, אך לאנשים עלולות להיות מסוכנות מאוד.
כבר יש לי ניסיון באימוץ כלב, ניסיון שלא מאחלים לאף אחד (אימוץ כלב תוקפני וחולה) כי גם אני נפלתי בפח פרסומות "אימוץ כלבים", "עזרה" לחיות.
עותות דורשות 950 שקל על אימוץ כלב שזה "כולל" חיסונים ועוד. חיסונים עמותות עושות בחינם, יש מלא הטבות לעמותות. גם חתולים ב"סל אימוץ". עמותות עושות "רושם" שעוזרות לכלבים ובאמת מה קורה, שממשפחה שרוצה לאמץ כלב מסוים הם ימצצו את הדם ויתעללו עד שיגידו שהם לא מוכנים לתת הכלב לאימוץ. עמותות מסרבות לתת כלבים טובים יותר לאימוץ ו"עובדות" על רגשות של אנשים בפרוסומת בפייסבוק שאין מאמצים, מבקשים תרומות, תרומות בפייסבוק לכלבים.
 

דגלמנגה

New member
על חוזי אימוץ מעמותה מחתימים את ההורים במשפחה המאמצת

מפני שהם יהיו האחראים הרשמיים לכלב/לחתול המאומץ.
את כל הסיפורים על חברים של מאמצים, ועל הורים של חברים, והבטחות, ורק: "הילד רוצה כלב והוא יהיה אחראי", ובמקרה הנוכחי: "לילדה אין כסף אז תעשו לה מערוף" - העמותות אכלו כבר לפני שנים. זה לא עובד. משום כך גם הבעלות על הכלב היא בעלות מוגבלת. ז'תומרת שברגע שהמאמצים מוותרים על הכלב - הבעלות עליו עוברת אוטומטית בחזרה לעמותה. ובמקרה של נטישה, מהווה החוזה בסיס לתביעה משפטית.
לגבי הסכום הנדרש - בנוסף למה שכתבה לך אניאורחת, יש גם הוצאות של מזון ומחסה וטיפול וטרינרי, שלא מביאים בחשבון, כך שהסכום הנדרש, בימים אלה, הוא לא מוגזם בכלל.
 

KallaGLP

New member
אם אין לה כסף להשקיע באימוץ כלב מהעמותה,

לדעתי עדיף להימנע מלקחת כלב. ההוצאות על הגידול השוטף אינן מבוטלות, שלא לדבר על מקרים כמו מחלות, שעלולים לקרות.
בכל מקרה, ילדה בת 9 לא צריכה לקבל לבד החלטה על אימוץ כלב. כלב יש לבחור בקפידה כך שיתאים לכל המשפחה, ועל ההורים להבין שהוא יהיה בראש וראשונה באחריותם. עם כל הכבוד זו לא החלטה שצריכה ליפול כולה על כתפיה של ילדה בת 9, ולא משנה עד כמה בא לה כלב.
 

שירן ל11

New member
אף עמותה לא תיתן לה כלב ובצדק

כלב מאמצים במעמד של כל בני הבית. ובטח שעם ההורים! כלב הוא לא אחריות לילדה בת 9, היא בקושי יכולה לחצות לבד את הכביש. היא לא יכולה ולא צריכה לקחת על עצמה גידול של כלב שהוא בן משפחה לכל דבר. גידול כלב כרוך בהוצאות מאוד גדולות והקדשת זמן רב.
תשכנע את הילדה ללכת להתנדב בכלביה במקום לאמץ.
 
למעלה