תופעה מוזרה עם כלב ידיד:

argamon

Member
תופעה מוזרה עם כלב ידיד:

שלום לכם: היום הייתה לי תופעה מוזרה עם כלב שלא זכורה לי כמוה:
אני גר ביישוב כפרי ואני מכיר כלב של אחד השכנים מאז היה כלכלב קטן וכיום הוא כלב בוגר וידיד טוב שלי . פעם ביום השכנים משחררים אותו לשעה שעתיים והוא מקפיד לבוא לבקר אותי וזוכה גם לכיבוד.
היום קרה משהו מוזר: הכלב בא אלי כרגיל שמח ומכשכש בזנבו וליטפתי את ראשו בחיבה. היה נדמה לי שהרצועה הקבועה על צווארו צרה ואולי לוחצת עליו ונגעתי ברצועה כשאני מתכוון לשים אצבעות מתחת הרצועה לבדוק האם הרצועה מהודקת מדי. הכלב בהפתעה נרתע מיד ועשה את עצמו מתכוון לנשוך לי את האצבעות. הייתי המום וחשבתי שיש לו אולי פצע אבל הוא לא הראה סימני כאב בנגיעה. ניסיתי שוב וקרה אותו הדבר ויותר לא העזתי לגעת ברצועה שלו והוא הסכים כרגיל שאלטף אותו, אבל בלי נגיעה ברצועה
האם יש לכם מושג למה זה קרה? אדגיש שוב שבנגיעה ברצועה שעל צווארו הוא לא הראה סימני כאב כמו אולי יללה קטנה, רק איים באופן ממשי לנשוך לי את האצבעות.
 

KallaGLP

New member
אי אפשר לדעת

ייתכן שיש שם מתחת פצע שקשה להבחין בו או כאב כתוצאה מבעיה רפואית כלשהי או ייתכן שזה סתם מקום שמלחיץ אותו כשנוגעים בו, בגלל טראומה קודמת או רגישות כלשהי. בכל אופן, כלב הוא בעל חיים והתגובות שלו עלולות להיות לא צפויות, ולכן טוב תעשה אם לא תנסה שוב לגעת במקום הבעייתי ובמקום זה תדבר עם בעלי הכלב ותציע להם לבדוק את העניין. עוד הייתי ממליצה, אם אתה ביחסים טובים עם השכן, להסביר לו שלא משחררים כלב לבד ברחוב ללא השגחה, גם לא לשעה. זה גם מנוגד לחוק וגם מסוכן, גם לכלב וגם לסביבתו, כפי שבעצמך ראית. אולי איזה ילד היה מושך לו בקולר מתוך משחק או ננשך, או שהוא יריב עם כלב אחר, או שירעילו או יגנבו אותו, או שפקח יתפוס אותו - יש אינסוף דברים שעלולים לקרות לכבים משוחררים שלא משגיחים עליהם.
 
למעלה