מתלבטת לגבי שואב אבק לבית עם כלבה

אורטל301

New member
מתלבטת לגבי שואב אבק לבית עם כלבה

שלום לכולם,
יש לי כלבה בעלת פרווה ארוכה שנושרת לי בכל הבית...
אני מעוניינת לקנות שואב אבק רובוטי, אבל לא יודעת האם הוא באמת יצליח לשאוב טוב את הפרווה (משטיחים ומהרצפה), האם יש לכם דגם שבאמת הצליח להתמודד עם זה?
בנוסף, שמעתי שיש שואב אבק אלחוטי (לא רובוטי) של דייסון, animal v6, שהוא אמור להיות יותר חזק מרובוטי, ואומנם הוא לא עושה את העבודה בשבילך אבל יחסית מאד קל ונוח לשאוב אותו (כי הוא קל במשקל והוא אלחוטי).
מה דעתכם?

תודה :)
 

דגלמנגה

New member
הכינוי animal של דייסון מתייחס ל-2 מברשות: אחת קטנה

לספות, וילונות, בגדים וכד' - עם דיסקיות דמויות גלגלי שיניים, שמסתובבות ומכוונות את השערות לצינור השאיבה במקום שיאספו על השוליים.
השניה רחבה, לרצפה, עם גלילי זיפים בסידור ספיראלי, שוב, כדי לכוון למרכז המטרה.
אם את יכולה להרכיב את המברשות האלה על השואב שלך (איזה שלא יהיה) יש לך דייסון-עאלק-אנימל למהדרין.
המברשות האלה יקרות יותר משאר ה"משפכים" מעוטרי הזיפים ולא כולם מעוניינים בהן. אפשר לקנות אותן בנפרד, אבל אחת או שתיהן מצורפות כסטנדרט רק לדגמי animal .
&nbsp
אלחוטי - זה ללא חוט. יכול להיות בהפעלת רדיו ויכול להיות סתם על סוללות. אלחוטי בדייסון זה הסוללות. הוא גם מוגבל בזמן פעולה וגם נטען ביחד עם הסוללות, ז'תומרת שלא ניתן לטעון סוללה רזרבית בזמן שעובדים עם אחרת (כמו במברגות מסוימות). חומר למחשבה.
בנוסף, "קל" זה עניין יחסי. אם עובדים סביב כפות הרגליים אז זה רק משקל המנוע, הסוללה והפלסטיקים, שזה לא הרבה. אבל אם עובדים רחוק יותר מהגוף, מתחילים להרגיש את המשקל בכתף ובגב.
&nbsp
בשורה התחתונה: מנוע טוב ומיכל אגירה ללא שקית זה על הכיפאק, אבל שואב אלחוטי כנ"ל טוב לנקודות ספציפיות, כמו מארז-מחשב או מכונית או חליפה/שמלה. לבית עם נשירה כבדה, ומרחפת ונוחתת בכל מקום, הייתי ממליץ על שואב רצפתי. עדיף שיתפוס קצת מקום, משיתפוס ת'גב...
 

שירן ל11

New member
לי יש דייסון אנימל רגיל (חוטי נגרר על הרצפה)

הוא שואב מעולה אבל שובר לי את הגב ותמיד אני צריכה להעביר את הכלב לחדר אחר כי הרעש משגע אותו. אצל הוריי יש רובוט רומבה והוא יותר שקט והרעש לא מפריע לכלב שלי בכלל. בדיעבד הייתי מעדיפה אלחוטי או רובוט בגלל הנוחות. היתרון של האלחוטי על הרובוט זה שאפשר לשאוב איתו גם ספות, כך שאם הכלבה שלך עולה על הספה- אולי רובוט לא כדאי.
 

אורטל301

New member
היא לא עולה על הספה, אז...

האם כדאי שואב רובוטי? מניסיונכם, הוא שואב מספיק טוב גם פרווה?
 

דגלמנגה

New member
גם לי יש דייסון אנימל רצפתי. לרצפה יש לי מברשת על גלגלים

אין משקל מלבד הצינור שנשען ברובו על הרצפה, כי החוט ארוך מספיק לטייל לכל פינה.
כמו שאמרת, אפשר לשאוב בו גם ספות. ביי-דה-וויי, נשירה כבדה, מניסיון רב שנים, אינה נשארת על הרצפה בלבד. זה לא עלי שלכת. לשערות של הפרווה הפנימית יש כושר תעופה שלא היה מבייש את חיל האוויר. ולא צריך טייפון, רוח ממזגן או מחלון מרושת, גם ב-2 ס"מ לשעה, עם או בלי התנערות הכלבה, והחבר'ה האלה צפים בחלל ונוחתים בכל הבית
.
 

rain31

New member
יש לי דייסון V6 pro animal

ולכלבה שלנו היתה נשירה לא מעטה....
הוא שואב מעולה , עוצמתי קל לתפעול ולשליפה, ניתן לנקות איתו בקלות
לא צריך שקעים כי כאמור הוא אחלוטי, והחלקים מתחברים אליו בצורה קלה
אפשר גם לשאוב ספות ומיטות, פשוט מורידים את המוט המאריך ומחברים את החלק המתאים ישירות לשואב .... אפשר כמובן גם לשאוב איתו באוטו...
אבל אין יתרונות בלי חסרונות...
החסרונות שלאחר 15 -20 דקות שאיבה הסוללה נגמרת וצריך להטעין. הטעינה אורכת כ-3 שעות. לי זה מספיק לשאוב את רוב הבית , דירת 4 חדרים, אבל עוד 10 דקות היה מושלם... לבתים גדולים זה פחות מתאים.
במשך השאיבה כשאוחזים בשואב, בעצם לוחצים כל הזמן על הלחצן שמפעיל אותו. ברגע שמשחררים הוא מפסיק לעבוד. זה כדי לחסוך סוללה. בשאיבה ממושכת זה קצת לא נוח ומפעיל לחץ על האצבעות.
לסיכום, הוא שואב מעולה אבל לא מושלם. לניקוי יסודי של הבית הייתי מעדיפה שואב עם חוט, שיעבוד כמה זמן שאני צריכה. אבל לשליפה מידית ולתחזוקה הוא מושלם. אני שואבת רק איתו אבל כאמור לוקחת בחשבון שיש לי זמן שאיבה של 15 דקות מה שאומר שספות ומיטות אני שואבת בנפרד בהזדמנות אחרת.
 
קניתי שואב אלחוטי דייסון V8 והוא מצויין.. שואב הכל.

שואב דייסון V8 עולה בסביבות 3,000 ש"ח אבל שווה כל שקל.
זמן שאיבה ארוך יותר מ V6 - בערך 40 דק' שזה מספיק לשאוב את כל הבית שלי.
 

haych

New member
יש לי דייסון V8

הוא מאוד מאוד נוח לשימוש, ושואב מצויין את הפרקט ואת השטיח.
בגזרת הספות (היא לא עולה, אבל המיטה שלה צמודה לספה ובאופן כללי השערות שלה נמצאות בכל מקום) והמושב של האוטו - הוא מאכזב ולא מצליח לשאוב את השיערות הדבוקות, גם לא במצב השאיבה המקסימלית.
אני חושבת שההבדל העיקרי בין ה6 ל-8 הוא חוזק הסוללה. ב-8 הסוללה מחזיקה לכ-40 דקות במצב רגיל ו-20 במצב מקסימלי, וב-6 היא מחזיקה לחצי מזה. מעבר לזה, אני חושבת שהעוצמה די דומה והמחיר של ה-6 יותר שפוי.
 

urileshem

New member
להלן תוצאות הבדיקה שאני עורך בימים אלה על אותו נושא

השוני ממך זה שאצלי יש שניים שמשירים ולא רק אחת


בכל מקרה, מציע לך לבדוק את השואב השוטף של תומאס. אני הגעתי אליהם אחרי שראיתי אותו בעבודה אצל חבר טוב. הדגם שמיועד לחיות ממש מוצלח. תסתכלי בלינק הזה...
 
למעלה