מה עושים? הכלב לא נובח בלילות ומפריע לשכנים.

ayanaa

New member
מה עושים? הכלב לא נובח בלילות ומפריע לשכנים.

שלום רב, אימצנו כלב מתנו לחיות לחיות לפני כשנה וחצי. הכלב בגר והחל לנבוח. הוא לא גדל בבית (מאוד פראי), יש לו חצר סגורה גדולה והוא יוצא לטיול פעמיים ביום, כאשר במהלך הטיול משוחרר לריצה חופשית. גם לאחר טיולים הוא ממשיך לנבוח על כל מה שעובר או לא עובר. נסינו רעש, התרגל והמשיך לנבוח, השפרצנו מים, גם התרגל והמשיך לנבוח, נסינו אילוף, לא השפיע, נסינו קולר חשמלי(רק בלילה), המשיך לנבוח למרות הזרם עד מצב של פצע, כמובן שהסרנו מהר. נסינו מחסום לפה (רק בלילה), אבל הוא המשיך לנהום בקולי קולות, הכנסנו הביתה בלילות, המשיך לנבוח. השכנים מתלוננים ואנו חוששים שלבסוף נאלץ להחזיר אותו. מה עוד ניתן לעשות ? תודה.
 

עדימ

New member
קודם כל סבלנות

ב. אכן להקפיד שיהיה בתוך הבית במיוחד בלילות.
ג. נסו עוד כמה פגישות אילוף חיובי.
הוא נובח כי יש גירויים מהסביבה.
&nbsp
 

ayanaa

New member
לנו יש סבלנות, הבעיה היא הסביבה

זה גם מה שאמר המאלף. גם בבית הוא נובח על כל דבר, חי או דומם. המאלף הציע לסגור את החצר בגדרות אטומות, כך שהכלב לא יוכל לראות מה מתרחש. ננסה את זה . בנתיים נשמח.לעוד רעיונות. לנו יש סבלנות, הבעיה היא הסביבה. תודה.
 

שירן ל11

New member
נשמע שהמקרה מורכב

לא הייתי עושה דברים אגרסיביים מדי כמו מים וקולר חשמלי ללא הדרכה, כי חינוך לא יעיל יכול לקבע את הנבחנות ואפילו להחריף אותה.
הייתי פונה למאלף מוסמך עם המלצות, יש הרבה מאלפים בשוק אבל הם ברמות ניסיון וידע שונות ולא כולם יתאימו למקרה הזה.
בנתיים תשימו לו תעסוקה ללילה כמו עצם בקר או קונג עם מילוי קפוא שיכרסם. פה מכרסם זה פה שקט :)
 

marx04

New member
מצטרף להמלצה לפנות למאלף או למטפל התנהגותי מנוסים - ובהקדם.

 

iris mom of two

New member
גם לי יש כלב נובח

הוא בלילה בבית. ואיתנו בחדר. מה שהכי עוזר זה חבוק, מילות הרגעה. אנחנו בודקים על מה הוא נובח, ומסבירים לו מה זה. חברים התגברו על נביחות בכך שכשהכלב התחיל לנבוח הם קראו לו ונתנו לו צ'ופר כשהוא הפסיק לנבוח.
&nbsp
הכלב שלי ראה כי טוב. כששני הכלבים היו ביחד, הוא העיר את הכלב השני, גרם לו להתחיל לנבוח, ואז הפ]סיק כששניהם קיבלו צ'ופר. שת דקות אחר כך, עשה את זה שוב. מזלו שהחברים שלנו אוהבים אותו ופשוט צחקו ואמרו לו להפסיק. הוא הפסיק כי הוא כלב חכם במיוחד, והבין שהשטיק שלו לא עובד יותר על אף אחד.
&nbsp
אני לא אוהבת להעניש על נביחות. נביחות הרבה פעמים מגיעות מפחד. אני מאמינה בלראות המ הבעיה ולהרגיע את הכלב. חברים שלי מאמינים בלהשתיק את הכלב על ידי מתן צ'ופר שיפסיק לנבוח - לא עובד על הכלב שלי כמו שספרתי.
 

ayanaa

New member
תודה, גם מתן צ'ופרים כבר נוסה

הכלב שלנו עבר התעללות כאשר היה גור (אימצנו אותו מתנו לחיות לחיות) והמאלף טוען שזו חלק מהבעיה. הוא ריצ'בק מעורב גדול ובבית אין לו מרחב להסתובב ועל כן נובח בבית וחיבוק ומגע מרגיעים אותו לזמן קצר. בחוץ יש לו גינה גדולה לרוץ בה ולכן ההמלצה הייתה דווקא להוציא אותו. ניסיון הצ'ופרים לא עבד מאחר והוא לא מפסיק לנבוח וכאשר הפסיק לזמן קצר וקיבל צ'ופר המשיך לנבוח כאות תודה או בקשה לעוד.
למרות שהוא בן כמעט שנתיים ההתנהגות שלו היא כמו של גור כלבים, כנראה בגלל ההתחלה הקשה שעבר. בינתיים חסימת הגדר, עוזרת ויש ירידה בנביחות. לכלב יש פחות גירויים וכן עזרה בהפחתת הנביחות ההצעה שניתנה לנו באתר, לגבי משחקים ועצמות שבהם מתעסק רוב הלילה. תודה על ההצעות.
 
למעלה