צרכים בבתים של אחרים - עזרה

LUKA2016

New member
צרכים בבתים של אחרים - עזרה


היי, אני מגדלת גורה בת 8 חוד' אצלי כבר חצי שנה. כשאני לא בבית בערך 9 שעות ביום היא בגדר אילוף מרווחת ושם היא לא עושה את צרכיה. כשאני בבית היא תמיד משוחררת ואנחנו גרות בדירה עם חצר אז אם יש לה צרכים היא מסמנת לי כדי שאפתח לה את הדלת והיא יוצאת לחצר.היא מעירה אותי נורא מוקדם בבוקר כדי שאפתח לה לצאת רק כדי לעשות פיפי וחוזרת. והחשוב מכל הוא שהיא עושה לי פאדיחות ועושה צרכים בבתים אחרים לפני כמה ימים נכנסה לחצר מסעדה ופשוט שם עשתה וזה לא נעים למרות שאני אוספת מייד. או שפתאום במעבר חציה היא כורעת לפיפי. בקצור נוראי . מה לעשות כדי שתבין שכל בית הוא מחוץ לטריטוריה כמו הבית שלנו ואיך מלמדים איפה מותר לעשות ואיפה לא?
 

Potatoe

New member
להימנע מלעשות צרכים בחצר

צריך לגרום לגורה לצאת החוצה ולעשות את הצרכים בחוץ בלבד.
הטיולים עצמם מאוד חשובים לה.
 

עומר TT

New member
כלבים גרועים בהכללות

היא למדה שהבית שלך זה הבית ושם לא עושים, אבל יקח לה זמן עד שתבין שבכל בית לא עושים.
לגבי מעבר החציה - זה בתחום ה'בחוץ' ויהיה לך קשה להכחיד את ההתנהגות הזאת, אני מכיר כלבה שעוד עושה את זה והיא בת 4, אלא אם את רוצה לעודד אותה לעשות רק על אדמה, דבר שעשוי להקשות עליך את החיים בעיר.
 

KallaGLP

New member
האם את מוציאה את הכלבה ל-3 טיולים ביום (בחוץ, לא בחצר)?

 

LUKA2016

New member
ברור. הטיולים שלנו הם לא בחצר והם לדעתי גם ארוכים ומספקים.

בחצר היא עושה צרכים רק מוקדם בבוקר כשהיא מעירה אותי כדי לעשות צרכים ואני פותחת לה את הדלת לרגע שתתרוקן ותחזור או ברגע שאני פותחת את הדלת בערב אחרי העבודה . אבל החצר היא בנוסף לטיולים הקבועים בוקר ערב לילה . מציינת שהחצר היא חצר בניין עם חול וטוף ולא חצר מרוצפת.
 

KallaGLP

New member
נראה לי שכדאי להתייעץ עם מטפל התנהגותי.

ייתכן שהתופעה תיפסק עם הגיל, אך לא הייתי לוקחת סיכון.
 
למעלה