לכלב שליכבר לא טוב אצלי

תות 125

New member
לכלב שליכבר לא טוב אצלי

לאחרונה אני תוהה עד כמה לכלבשלי לא טוב אצלי והאם כדאי לא להיות אגואיסטית ופשוט לשחרר ולתת לו לחיות עם אנשים שאיתם יהיה לו טוב ולא זה לא הסיפור הקלאסי של כלב מבוגר.
לאחרונה ילדתי ואני אן יחידנית, כלומר אין אב בתמונה. הקושי גדול ואני לא מוצאת פנאי לשום דבר.
אכילס היה היחידי בבית במשך 15 שנה וכל תשומת הלב הופנתה אליו, כעת שאני לבד, תשומת הלב אליו הצטמצמה.
לא טוב לו וכרגע אין לי את האפשרות לשפר את המצב.
האם כדאי לשחרר?
 

Ani15

New member
מי ייקח כלב בן 15 ממך?

אם הברירה היא אצלך או בעמותות עד להמתה (כי אף אחד בר דעת לא ייאמץ כלב בן 15 שצפוי לבעיות בריאותיות בעתיד הקרוב) - אין שום שאלה איפה טוב לו יותר. אלא אם יש לך קרובים שאוהבים אותו ורוצים אותו, מה שאת מתארת זה לא "לשחרר", זה "לנטוש".
&nbsp
 

תות 125

New member
על זה נאמר

אם אין לך משהו חכם להגיד, אל תגיד.
במקומך הייתי מטפלת בתוקפנות.
 

KallaGLP

New member
לא ראיתי כל תוקפנות בהודעה.

שאלת שאלה שבעקבותיה קיבלת תשובה רלוונטית שמצביעה על ההבטים הבעייתיים בפוטנציה. אל תשכחי שאנחנו לא מכירים אותך אישית ולא יכולים לדעת מה רלוונטי או לא במקרה שלך. אם תשובה כלשהי לא מתאימה ולא רלוונטית, את יכולה פשוט להתעלם ממנה, אך אין כאן שום תוקפנות כלפייך באופן אישית או שימוש בלשון מתלהמת, פוגענית או לא הולמת.
 

קרמיט524

New member
את המשפחה שלו.

אולי פחות נח לו כרגע כי הוא זקן וצריך להתמודד עם שינויים שהוא לא מבין. אבל אם תנטשי אותו אין ספק שהוא יהיה ממש אומלל.
נראה לי שהבעיה היא לא בכלב, אלא בך - שצריכה פתאום לטפל גם בתינוק וגם בכלב. את באפיסת כחות וזה לגמרי מובן, ביחוד אם אין לך עזרה.
אולי מה שיכול לעזור זה אם תוכלי לבקש ממישהו - אולי נער מהשכונה, שייקח את הכלב לטיולים כל יום, במקום שאת תעשי את זה. זאת הוצאה כספית, אבל יחסית לא מאד גבוהה, וזה מאד יוכל להקל עליך. לפחות בחדשים הראשונים, עד שהתינוק יגדל קצת ותוכלי לישון קצת יותר.
 

תות 125

New member
תודה על תגובה מאוד אמפתטית

כן אני האומללה ונדמה לי שגם הוא אומלל ואני ככ לא רוצה שירגיש ככה.
אני מתייסרת כל יום מחדש .
הבנתי שדוג ווקר עולה כ1500 שח בחודש, סכום שאין לי.
שוב תודה, זולגות לי דמעות כשאני קוראת אותך.
 
לא צריך דוגווקר מקצועי

שעולה כל כך הרבה, קחי תיכוניסט או ילד בחטיבת ביניים שיטייל איתו, בן של שכנים או מישהו כזה שישמח לקבל עבודה כזאת.

קחי אותו איתך לכל הטיולים כשאת לוקחת את התינוק לטייל, יהיה לך מאוד נוח אם תלכי עם מנשא אבל אפילו עם עגלה את יכולה לחבר את הרצועה למותניים שלך (כמו בתמונה) ויהיו לך שתי ידיים פנויות לתינוק..

כמו כולם, גם אני חושבת שאין סיכוי למצא משפחה אוהבת לכלב סיניור בגיל כזה, יהיה לו מאוד רע אם הוא יגיע לעמותה ... חבל...



 

מיההס

New member
אכילס לא מכיר

משפחה אחרת. את המשפחה שלו. כמו ילד יחיד שנולד לו אח הוא יתרגל למציאות החדשה. אני בטוחה שגם את תתרגלי למציאות החדשה ותמצאי זמן שתוכלי להקדיש לו. הוא אוהב ויאהב אותך תמיד.להעביר כלב בגיל זה זה לחרוץ את גורלו. אל תעשי לו את זה. גם התינוק המתוק שנולד לך ירוויח מזה שיגדל עם כלב שתמיד יאהב אותו. יש הרבה יתרונות לגידול ילדים עם בעלי חיים.בהצלחה
 

KallaGLP

New member
הקושי שלך בהחלט מובן, אך גם אני חושבת

שאלא אם מדובר באנשים קרובים שאת ממש סומכת עליהם ויודעת מעל צלו של ספק שיאהבו את הכלב יטפלו בו היטב, עדיף להשאיר אותו אצלך. כמו כן, הסיכוי שמישהו ירצה כלב בגיל כזה הוא אפסי.
אין לי מושג מה אורח החיים שלכם כרגע, אך דרך טובה לשלב בין הטיפול בכלב והתינוק, אם אין לך אפשרות לעזרה בתשלום, היא לצאת לטיולים משותפים עם התינוק במנשא. טוב ובריא לכולם. ועוד - גם אם אין לך אפשרות לעזרה כל יום, אולי אפשר לקחת מישהו שיטייל עם הכלב ויקדיש לו זמן אפילו פעמיים-שלוש בשבוע. זה יכול לעשות הבדל גדול.
 

שירן ל11

New member
אני לא חושבת שלא טוב לו, הוא פשוט הזדקן

אז הוא פחות משחק, יותר ישן. זה טבעי ובסדר. הוא גם מתרגל לסיטואציה של בן משפחה חדש בבית. מבחינתך והקושי עם התינוק- נסי להוריד מעצמך קצת עומס ולהעזר בסביבה. כלב מבוגר כל כך לא צריך 3-4 טיולים ארוכים ביום, מספיקים לו לרוב 3 טיולים קצרים לעשות צרכים ולרחרח את הסביבה. או כמו שתמי הציעה, יש נער או נערה אחראים בשכונה שירצו לטייל איתו בתשלום? מדובר בטיולים קצרים כך שההוצאה לא צריכה להיות גדולה כמו דוג ווקר מקצועי. מכיוון שהכלב מבוגר, גם אין חשש שהוא יפרוץ בריצה ויעלם להם. לדעתי, תעשי חסד עם הכלב ותשאירי אותו לשנים אחרונות וטובות אצלך. הוא לא דורש הרבה בגיל הזה, קצת פינוקים ופינה נוחה בבית. כלבים הם מלאכים, והם לא יוותרו על המשפחה שלהם לעולם- ויש לגמול להם באותו מטבע. מבינה את הקושי, אבל אני חושבת שבהחלט יש סידורים שיכולים להקל עלייך, רק צריך לחשוב קצת מחוץ לקופסה. בהצלחה, עדכני אותנו איך הסתדרת.
 

תות 125

New member
תודה לכולכם

תודה על ההקשבה והעיצות
הוא אמנם בן 15 אבל פעיל יותר מכלבים אחרים בני 3.
כבר תקופה שאני מחפשת נער או נערה שיוציאו אותו במחיר סביר אם יש המלצות יותר מאשמח.
אנחנו ממרכז חולון.
רציתי להבהיר שגם ברגעי היאוש לא חשבתי לרגע למסור אותו לעמותה או להמית אותו, הוא אמנם שובב גדול אבל מתוק אמיתי.
תודה לכולכן ההקשבה שלכן עזרה לא מעט .
 


אם יש לידך ביה"ס תיכון שווה לנסות לפנות ליועצת ולשאול אותה אם יש לה רעיון לנער/ה מתבגרים ואחראים שרוצים להרוויח קצת כסף, היא תדע להפנות אותך לנערים הנכונים.
בכל מקרה אני מציעה לך למצא סטודנט/ית לא רק בשביל להוציא את הכלב אלא גם להתחיל לבנות קשר עם מישהו שתוכל לשמש גם כביביסיטר לתינוק בשעת הצורך... הביביסיטריות של הילדים שלי עשו לנו גם דוגווקינג ודוגסיטר כשהיה צורך


ואם נראה לך שמשעמם לאכילס כי הוא מקבל פחות טיולים, אז תנסי לעניין אותו בצעצועי האכלה (הבקבוק הסגול או קונג וכ"ו) אם הוא יצטרך "לעבוד" בשביל לאכול אז גם זה "מוציא אנרגיה" לא פחות מטיול. הנה דוגמאות לצעצועים...
בהצלחה





 

shmickey

New member
בזמנו היתה נערה שהיתה מוציאה את זואי שלי

כל צהריים.
נערה אחראית ומקסימה.
היא השתחררה עכשיו מהצבא, אנסה לסמס לה ולשאול אם רלוונטי.
אם כן, אעביר לך פרטים שלה.
&nbsp
בבקשה אל תוותרי עליו, הוא לא מכיר משהו מלבדך, את כל עולמו

אני מבינה את הקושי, אבל תאמיני לי שעדיף לו "הרעה בתנאים" מאשר בית חדש..
 

shmickey

New member
וגם, מציעה לשאול בקבוצות כלבים בפייסבוק.

יש לדעתי קבוצה של דוגווקרים, או שאולי שווה אפילו לנסות בקבוצה של חולון אם קיימת
 

נוסעת27

New member
לי יש כלב בן 15

יותר נכון אצל אימא שלי. מצאתי אותו כשהייתי בת 18 והיום אני בת 32. יותר ממחצית חייו חייתי איתו בבית של אימי, או שהוא חי איתי בדירתי, והוא קשור אלי מאוד. היו תקופות שהחזרתי אותו לבית של אימא שלי מסיבות שונות (כשעברתי לדירת חדר קטנטנה למשל). היום כשהוא בן 15 ניסיתי להחזיר אותו שוב לגור איתי ועם בן זוגי ואת יודעת מה? למרות שהכלב מאוד קשור אלי יותר מכל בני המשפחה הוא פשוט התחרפן. היה חרדתי ברמות ולא נתן לנו מנוח. הבנתי שכלב זקן הוא כמו אדם זקן. מתקשה להסתגל לשינויים, כל שינוי. בסוף החזרתי אותו לאימא שלי ושם הוא חזר לעצמו. אם תמסרי אותו לזרים (אם תמצאי זרים שבכלל ירצו אותו) הוא לא יצליח להתרגל וככל הנראה ימות מצער, או יחיה את ימיו האחרונים באומללות ובתחושה שנטשו אותו. אני מבינה את הקושי העצום שלך. אבל תנסי לשקול פתרונות. זה ממש קשה המצב שאת נמצאת בו ובהחלט אפשר להיעזר במישהו. אפילו תפני לעמותות וקבוצות של אוהבי בעלי חיים, תסבירי את מצבך ואולי אפילו תמצאי מתנדבים שיוכלו לעזור לך עם טיולים מדיי פעם, ובשאר הימים תקחי דוג ווקר. תמצאי בני משפחה שיעזרו ויקחו לטיול מדיי פעם, או ישמרו על הקטן ויתנו לך לצאת איתו ולהתאוורר (ובנינו הוא בן 15 הוא לא זקוק להמון פעילות גופנית). גם יש מצב טוב שאת חווה כרגע את הבלאגן ההורמונלי של אחרי לידה מה שגורם לכל האמוציות הגדולות והקושי עוד יותר מלבה את הכל. אל תעשי החלטות פזיזות תני לעצמך קצת זמן להסתגל למצב החדש ואז תחליטי מה עושים.
 

giri

New member
מצטרפת ומציעה

ראשית, מסכימה עם מה שכתבו לך, הכי טוב יהיה לאכילס להשאר איתכם, בגילו הסיכוי שימצא בית חלופי מתאים די אפסי. אז עכשיו צריך למצוא פתרונות כדי שלא תקרסי תחת העומס!
לעניין דוג ווקר - במקרה שלנו, כשגרנו בארץ, מצאנו נער צעיר מהשכונה שמאד רצה כלב משלו, ועל מנת להשקיט את עצמנו נפגשנו עם כל המשפחה וקשרנו קשרי ידידות. בכל זאת מדובר במשרת אמון. שילמנו לו סכום סמלי עבור ההוצאה של נובה בשעות אחר הצהריים והיה לנו סיכום ברור מה כלול בטיול. זה היה מצב קלאסי של וין-וין, כי אחרי שההורים שלו ראו כמה הוא אחראי בטיולים עם נובה, הם ניאותו לאמץ גור למשפחה

אם את לא מכירה מועמדים רלוונטיים באיזורך, הייתי מציעה שתתלי מודעה עם תלישים ותמונה חמודה של אכילס. אם תמצאי משפחה נחמדה עם ילד שמאד אוהב כלבים ואין לו כלב משלו, זה יכול להיות שידוך מושלם. תוכלי לשלם סכום קטן יותר בלב שלם בידיעה שזו לא רק עבודה אלא הנאה צרופה לילד.
שיהיה בהצלחה ותחזרי לספר איך הולך
 

תות 125

New member
תודה לכולכם

אני רוצה להתנצל על התגובה המאוחרת, הבת שלי היתה חולה כולל מיון כך שלא היה לי רגע פנאי.
תודה על העיצות ועל ההקשבה אתם אנשים מדהימים.
 
למעלה