חתול

in12

New member
חתול

הילדים הביאו שוב חתול
כך שכרגע יש 2 חתולים מחוץ לבית שאוהבים את הכלבה
אבל החתול החדש שהוא גור עדיין נותן להרים אותו, ולאט לאט מתחבר לכלבה-גורה

מהי הדרך הנכונה להכניס אותו/לגדל אותו בבית?
חושש שיקפוץ ויאכל מהאוכל שבבית (בשר ושאר דברים)

תודה
 

KallaGLP

New member
לנו יש כלב ושני חתולים החיים בבית.

ראשית, כמכניסים גור חתולים הביתה, תחילה צריך להשגיח עליו כשהוא מסתובב חופשי. כל עוד לא בטוחים בתגובת הכלבה, בזמן שלא ניתן להשגיח יש לסגור את הגור בחדר נפרד. אם, כמו שמשתמע מההודעה, הכלבה רגילה לחתולים ובפרט לגור, לא תוקפנית כלפיהם וכבר מקבלת את הגור והוא אותה, זה בטח מאוד יקל ויקצר את תהליך ההסתגלות. צריך רק לוודא שהם מסתדרים ביחד גם בתוך הבית כי זה מצב חדש לשניהם.
באשר למזון ודברים אחרים שאתם לא רוצים שהגור יתקרב אליהם - פשוט לא להשאיר בחוץ, לכסות, וכו'. אני, למשל, מפשירה בשר בתוך אריזה עבה או כלי סגור או בתוך המיקרוגל. צריך להתכונן לכך שבמיוחד כל עוד מדובר בגור, הוא ירצה לשחק עם כל מני כבלים, חוטים, ניירות וחפצים שהוא מוצא ברחבי הבית, וזה עלול להיות הרסני ו/או לא בטיחותי. לכן כשאין מי שישגיח או כשאתם לא בבית, אפשר לסגור את החתול באחד החדרים/מרפסת וכו', כמובן שעם גישה למים, מזון וארגז חול. אם לא יכולים או לא רוצים לסגור את החתול בחדר נפרד, כשמשאירים אותו ללא השגחה כדאי לסגור דלתות לחדרים השונים, כולל שירותים (כי לחתולים צעירים יש נטייה לקרוע את נייר הטואלט ואפילו לשתות מים מהאסלה) וכמובן להחביא ממנו דברים שהוא עלול להרוס או שעלולים לסכן אותו. יחד עם זאת, להשאיר לו צעצועים ומשטחי גירוד שהוא כן יכול להתעסק איתם כדי למנוע שעמום ונזק לבית.
מומלץ שלכלבה לא תהיה גישה למזון של החתול ולארגז החול שלו (יש כלבים שאוהבים לאכול את הצרכים). לכן מומלץ להניח את המזון במקום גבוה או באזור בבית שלכלבה אין גישה אליו (אצלנו, למשל, יש שתי קומות בבית והכלב יודע שאסור לו לרדת לקומה התחתונה, שהיא מעוזם של החתולים) ולקנות ארגז חתולים סגור עם פתח שהכלבה אינה יכולה לעבור דרכו (בהנחה שהיא גדולה יותר מחתול ממוצע).
 

in12

New member
אפשר לחסן אותה וזהו? , הכנו לה חול ומים ושמנו בחוץ

זה קיבוץ אז הכל פתוח שם.
ככה הכלבה נשארת בבית והחתולה בחוץ
מה דעתך?
 

KallaGLP

New member
סליחה, לא ראיתי את השאלה עד כה.

אם תמיד יש גישה החוצה, אז אין בעיה. הייתי רק דואגת לשים את הארגז, המזון והשתייה במקום מוגן מפגעי מזג האוויר ומבעלי חיים אחרים.
 
למעלה