שאלה לגבי החורף

loveava

New member
שאלה לגבי החורף

הכלב אצלי כבר שבעה חודשים , רציתי לדעת מה קורה למשל מתי שמאוד קר? כמה מעלות בערך אפשר להוציא את הכלב, למשל האם מתחת ל 10 מעלות ניתן ? מתי צריך להלביש עליו סוודר כזה?
למשל האם כדאי לצאת שיורד גשם ,לפעמים אני הולך איתו להליכות ארוכות ויכול להיות מצב שהגשם יתגבר. יש לי מטריה די גדולה שיכולה לכסות אותו. אשמח לדעת כמה טיפים לקראת החורף. תודה רבה.
 
היי , מאיזה סוג הכלב שלך?

בעיקרון אין מניעה לטייל בקור , כמובן שאם ממש ממש קר והרוחות חזקות אפשר לקצר קצת את זמן הטיול או לטייל במקומות יותר סגורים , רב הכלבים מתמודדים עם הקור מצויין (יש להם פרווה שמגינה עליהם) , ורב הכלבים לא צריכים לבוש מסויים , כמובן שיש כלבים שיותר רגישים לקור ותנאי מזג אוויר ואז אפשר להלביש להם משהו , תלוי בסוג הכלב , סוג הפרווה וכמובן רמת הקור בחוץ.
לגבי גשם , כמובן שאם יורד גשם חזק עדיף להימנע מלצאת איתם , או שוב לטייל במקומות מקורים כמו חניות של בניינים וכו'... אם יש מזג אוויר סוער בחוץ והגשם עלול להתגבר ברמה שתחזרו ממש רטובים אולי עדיף להימנע מהליכות רחוק מהבית , למרות שישנם כלבים שאין להם שום בעיה עם הגשם ואף יהנו מטיול בין השלוליות .
אשמח לענות על כל שאלה,
מיכל כהן - מבט הכלב
בית הספר להכשרת מאלפים - בהנהלת שימי כהן
מאלפת ומומחית להתנהגות כלבים

לקבלת מדריך חינם לבעלי כלבים היכנסו לקישור

מייל: [email protected]
אתר: http://mabatakelev.com/
פייסבוק: https://www.facebook.com/mabatakelev.School/
 

KallaGLP

New member
בדרך כלל כלבים קטנים עם פרווה קצרה עלולים להיות

רגישים לקור. עבור כלבים כאלה אפשר לרכוש בגד חם, אפשר לחפש באינטרנט או בחנויות כלבים.
פרט לאלה, מרבית הכלבים אינם סובלים מקור בטמפרטורות של החורף הישראלי. בטח לא כשהם בתנועה ויוצאים לזמן מוגבל. אם הכלב מראה סימנים שהוא סובל מקור (רועד, מבקש לחזור הביתה במצב שבו הוא בדרך כלל נהנה מהטיול) - אפשר לדאוג להלבשה בלי קשר לגודל או פרמטרים אחרים. אך לדעתי רוב הסיכויים שזה לא יקרה.
 

שירן ל11

New member
זה בעיקר מפריע לכלבים קטנים מאד או מבוגרים עם פרווה קצרה

הבעיה האמיתית בחורף היא הלכלכוך, וזאת כבר בעיה שלנו ולא של הכלב :)

ד''א 10 מעלות זה ממש אחלה, כלב שאינו זקן/ ננסי/ קירח/ שילוב לא יסבול מ-10 מעלות ואולי אפילו יעדיף את זה על הקיץ שלנו.
 
למעלה