נשיכה

קים101

New member
נשיכה

שלום,
מקווה שזה המקום הנכון ושתכלו לעזור לי
יש לי כלבה פינצרית בת 6 , שלא יוצאת מהבית, גם את הצרכים עושה במשטח החטלה במחסן או על דשא סינטטי בגינה שלנו. היא כמובן מחוסנת כל שנה לפי הזמנת וטרינר.
ישנה איתנו במיטה , מאוד חמה אלינו וכמו כל הפינצרים לא אוהבת איש חוץ מהמשפחה שלנו. יש לנו בית פרטי. אתמול אני ובעלי יצאנו לאוטו והשער נשאר פתוח, השכנה עברה והכלבה ממש קפצה מהחצר ונשכה אותה ברגל. הינו בהלם טוטאלי כי מעולם לא קרה מקרה כזה, ההפך הכלבה פחדנית ובדרך כלל בורחת הביתה בנביחות. הנשיכה היית חזקה, ירד לשכנה דם והפצע קצת התנפח. חבשתי לה את הרגל והיא המשיכה כרגיל. היום בבקר היא הלכה לרופא, קיבלה טטנוס ויום שלישי תלך למשרד הבריאות. מאיתנו ביקשו מסמך שהכלבה מחוסנת נגד כלבת. הוטרינר שלנו בחופש בחו"ל. יש דרך כל שהיא לראות מסמך באינטרנט לפי ת.ז. שהכן הכלבה מחוסנת?? תודה
 

עומר TT

New member
אתם אמורים לקבל כל שנה רשיון מהעיריה

שאתם משלמים אותו והוט' חותם שהוא חיסן לכלבת.
בהנחה שעשיתם את זה, אתם אמורים להופיע במרכז הארצי לרישום כלבים באינטרנט ושם גם כתוב מועד החיסון האחרון שצריך להיות לפני פחות משנה.
קחי בחשבון שהאישור על חיסון הכלבת זה מרגיע את השכנה, אבל ברגע שהיא תלך למשרד הבריאות הם ידרשו שהכלבה תכנס להסגר גם אם היא מחוסנת, נסו להסביר את העניין הזה לשכנה כשאתם מביאים לה את האישור על החיסון ונסו לשכנע אותה שלא תגש למשרד הבריאות. אם בכל זאת היא ניגשת ואתם מקבלים הודעה שצריך להכניס אותה להסגר, ניתן לבצע הסגר ביתי (שזה ממילא מה שאתם עושים בשוטף) באישור הוטרינר הרשותי, אליו תצטרכו לגשת ולשכנע אותו לאשר את ביצוע ההסגר הביתי במקום בהסגר הרשותי.
 

hani881

New member
למה הכוונה לא יוצאת מהבית?

היא לא יוצאת לטיולים??? יש לכך סיבה מדוע??
 

קים101

New member
תודה לכם.

1.השכנה מתברר ,כבר ניגשה למשרד הבריאות והכן אמרו לה שהכלבה צריכה להיות בהסגר אבל היא שכנה טובה ולכן , אמרה להם שאין צורך, שאנחנו שנים צמדים והכלבה בהשגחה ובבית כל הזמן.
בכל מקרה, היא החליטה וקיבלה חיסון ראשון נגד כלבת ותמשיך בסדרת חיסונים.
2. לחני - הכלבה מאז אומצא בגיל חודשיים, התרגלה לעשות את צרכיה בחדר כביסה , כמו שאמרתי על משטחי החטלה. יש לנו גינה גדולה, 15X15והכלבה מטיילת לה שם. מאז שהיא גורה היא לא אהבה לצאת מחוץ לאזור של הבית, אנחנו גרים בשכונה סגורה, לכל שכן יש לפחות כלב אחד, לכן לטייל איתה ברחוב היה בלתי אפשרי, היא פשוט בכתה ומשכה הביתה.כך שלבסוף, החלטנו שלא לטייל איתה. הפעמים היחידות שהיא יוצאת מהבית זה לוטרינר.
שוב תודה רבה :)
 
למעלה