כלב

OREAL123451

New member
כלב

ערב טוב אנשים טובים, רציתי לשמוע קצת דעות של אחרים. אני מאוהב בכלבים אצל המשפחה יש לנו 3 כלבים שחיים בבית ויש להם גישה לגינה גדולה יחסית, זה לדעתי המצב הכי אידיאלי לכלבים יש להם הכל.

אני לעומט זאת גר בדירת סטודיו לא גדולה במיוחד, אני נמצא מחוץ לבית המון, אני לא יודע כמה זמן מעבר ל-3 טיולים אני יוכל לספק (דרך אגב אתם מכירים פנסיון יומי בזול? כמו בית ספר לשים לכמה שעות את הכלב).

האם אתם חושבים שלגדל 2 כלבים (1 בוודאי שלא ולא משנה מה יגידו אני חושב שזה ממש צער לכלב בתנאים כאלה) במצב כזה לא יגרום להם לצער? אין להם גינה, אין להם על מה להסתכל מחוץ לשער, אין להם לאן לרוץ יותר מידי ולזוז, אין להם כל היום אנשים בבית, אין להם אותי כל היום.

תודה רבה לכולם
 

עומר TT

New member
אני לא ממליץ

אם אין לך זמן בשביל הכלב מעבר לשלושת הטיולים ביום, הוא יהיה בודד ומבואס.
בתקופה האחרונה זוגתי ואני התחלנו לעבוד בשתי עבודות כל אחד, וממש רואים אצל הכלבה את המחסור בתשומת לב. עכשיו אנחנו עושים שמיניות באויר, מפסידים זמן עבודה ומגדילים את כמות הנסיעות שלנו בשביל שנוכל להיות יותר זמן איתה.
מאידך, ניתן לומר שאלו עדיין תנאים טובים בהרבה מאשר בכלביה.
יש פנסיוני יום, בכפר הירוק היה אחד ששמעתי עליו המלצות, לא יודע אם הוא עדיין קיים, ובטח אם תחפש תמצא עוד.
 

עדימ

New member
אין לי כלבים בכללל לצערי, אבל

לפי מה שקראתי כאן גם לגדל כלב בדירה אפשרי.
לפי מה שקראתי כאן צריך 3 טיולים ביום כשלפחות אחד מהם כולל פריקת אנרגיה והשתוללות בפארק נניח.
חוץ מזה קראתי כאן שאפשר להשאיר לכלב צעצועים להעביר את הזמן כשאתה לא נמצא.
ואולי הכי יעזור לך דוגווקר כמו בייביסיטר תכלס שיבוא להוציא את הכלב לטיול בשעה כזו שהכלב לא יצטרך להתאפק יותר מדי מבחינת צרכים.
 

קרמיט524

New member
כמה מעט זמן שלא תיתן לכלב זה עדיף על כלביה.

אם אתה יכול להתחייב ל-3 טיולים ביום, וחום ואהבה, ואם בסופי שבוע ובלילות אתה תהיה בדירה, נראה לי שכל כלב יעדיף את זה על פני תא בטון קר וחשוף.
מה שכן, הייתי ממליצה לך דווקא על כלבים גדולים - שלמרבה הפלא - בד"כ בעלי אופי יותר רגוע ודורשים פחות תחזוקה מכלבים קטנים.
ואם מראש החלטת שאתה רוצה שני כלבים, תנסה לברר בעמותה על כלבים שרגילים לחיות ביחד - נניח, אם וגור, או שני גורים אחים, או שני כלבים שנמצאו יחד ומסתדרים אחד עם השני טוב. נראה לי שכולם ירוויחו מזה.
 
התנאים שאתה מתאר בהחלט סבירים לכלב בוגר

גור צריך יותר מזה, ביחוד בתקופה של הגמילה מהצרכים.
לכלב בוגר מספיקים 3 טיולים ביום, ואם אתה מרגיש שזה לא מספיק אז אפשר להשאיר לו עצם נחמדה או קונג כשעוזבים בבוקר. רצוי לאפשר לו להוציא מרץ בבוקר, אם אפשר לעשות טיול קצת יותר ארוך, בקצב יותר מהיר, או שיחרור מרצועה בפארק הכלבים... אבל בעיקרון גם אם תתין לו רק 3 טיולים זה עדיין הרבה יותר טוב מריצפה קרה בכלביה.
וחוץ מזה, אתה חושב שרוב האנשים יכולים לתת יותר מזה? אני מוציאה את הכלב בבוקר לשעה של שיחרור מהרצועה עם כלבים אחרים בפארק, אח"כ הולכת לעבודה, הבן שלי (בן 15) מוציא את הכלב כשהוא חוזר מביהס ובערב אני מוציאה אותו שוב לטיול... שאר היום הוא רובץ על הכרית שלו ולפעמים מכרסם עצם. בסופי שבוע משתדלים להיות איתו יותר.
 
למעלה