פרעושים בבית
האם קטלן יתושים יכול לעזור?

efix1

New member
פרעושים בבית
האם קטלן יתושים יכול לעזור?

שלום
יש לי פרעושים בבית והשינה הפכה לסיוט!
מעבר לטיפול בקפסולות לכלבה, חשבתי לקנות קטלן יתושים ולשים בחדר השינה.
יכול לעזור?

תודה
 

שירן ל11

New member
לא בטוחה.. חשוב לשאוב טוב את הריצפה והספות

ולכבס בטמפרטורה גבוהה את המצעים ואת כיסויי הכריות בסלון. מומלץ גם לשטוף את הריצפה ולרסס עם פרונטליין או משהו בסגנון את מקומות המרבץ של הכלב.
אני בספק אם החנויות יפתחו במוצאי כיפור, אז הייתי מתחילה עם הכביסה ושאיבה אם לא מפריע לשכנים. בהצלחה.
 

marx04

New member
לרסס את הבית בחומר נגד פרעושים ועוד

שלום לך, נראה לי שכדאי שתזמיני מרסס מקצועי שירסס את הדירה שלך בחומר נגד פרעושים. במקביל ממליץ שתפני לוטרינר ורכשי כדור לבליעה לכלב נגד פרעושים וקרציות. בברכה, אורי.
 

עומר TT

New member
אתה מדבר על מלכודת פרעושים?

חשבתי לקנות אותה לפני שנתיים או שלוש כשהיתה לנו מכת פרעושים קשה, אבל כל מי שדיברתי איתו אמר שזה אמנם תופס כמה פה ושם, אבל לא ממש אפקטיבי בחיסול אוכלוסיית הפרעושים.
מה שבסוף עזר היה שילוב של אמפולה, ריסוס על הכלבה (מגעיל, זו היתה הפעם הראשונה והאחרונה שהשתמשנו בו), והשלכה לפח של הפוף שהיא אהבה, שלמרבה הצער אי אפשר היה לטפל בו.
 

Leetzs

New member
לא :\ הייתה לנו בעיה כזו עם הכלב הקודם, ושום דבר לא עזר למעט

להזמין מדביר.. את השמיכה והמיטה שלו זרקנו כי לזה ממש כלום לא עזר. יצאנו איתו מהבית ל-3 ימים של בית הבראה אצל סבתא, עוד לפני שהוא נכנס הביתה רחצנו אותו שם עם תמיסה שקיבלנו מהוטרינר, ממש טבלנו אותו באמבטיה וראינו את הפרעושים צפים, ג'יפה לא מהעולם הזה, בכינו כשראינו מה יצא מהכלב המסכן שלנו (שהיה מטופל באמפולה וקולר כל הזמן + בית מרוסס בחומר ספציפי.. אבל הייתה חתיכת מכת פרעושים ברחוב, כל השכנים סבלו, וברגע שיוצאים עם הכלב לטיול, כל החומרים נכשלו). אחרי זה שטפנו אותו במים, וסירקנו במסרק צפוף כמו של כינים כדי להוציא שאריות (והיו! אבל הם נראו מסוממים ואיטיים). ייבשנו אותו טוב טוב ושמנו לו אמפולה וקולר פרעושים (חשוב חשוב חשוב להתייעץ לגבי מינונים כדי לא להרעיל את הכלב).. ביום השלישי השארנו אותו אצל סבתוש והלכנו לנקות את הבית, חשוב במיוחד לשאוב בדים וספות, ולכבס מה שאפשר בשאיפה להרתחה.
במקביל, העירייה עשתה הדברה ברחוב (הבנתי שלא כולן עושות), ועשינו הדברה משלימה אחרי חודשיים.. אותו סרט בדיוק, יצאנו מהבית, הכלב עבר שטיפה יסודית, הפעם בלי התמיסה, הבית עבר שאיבה+ שטיפה יסודית וכל מה שאפשר לכבס כובס.
&nbsp
המון בהצלחה, ומהר להדביר.. חבל על כל יום של סבל לכם ולכלב.
 

שירן ל11

New member
כלב שכל כך סובל מפרעושים- אני ממליצה לנסות כדור

במיוחד שהסביבה רוויה פרעושים כמו שאתה מתאר. יש כמה כדורים בשוק (הנפוצים זה ברבקטו וטריפקסיס), הם קצת יקרים אבל עובדים טוב, יותר יעילים מאמפולות וקולרים.
 

efix1

New member
תודה. קניתי היום את ברקוקטו (כדור נגד פרעושים וקרציות) אבל

אני קצת חושש לתת אותו לכלבה שלי כיוון שלפני שבועיים היא טופלה באמפולות.
למישהו יש מושג אם זה אכן לא מזיק כפי שהוטרינר אמר?

לגבי הבית, כנראה ואין ברירה ואזמין מדביר. ניסיתי כבר הכל :(
 
למעלה