פודל בן חצי שנה הופך את קערת המים

nangel

New member
פודל בן חצי שנה הופך את קערת המים

מה לעשות? לפחות פעם ביום הוא משחק עם הקערה והופך אותה. מילא שזה מאוד מלכלך, אבל כשהוא בבית לבד זה גם אומר שלפעמים אין לו מים 3-4 שעות

מישהו נתקל בפתרון?
 

רזאי

New member
אני קניתי מתקן מתכוונן לקערות האוכל והמים.

יש לו תופסן שלא מאפשר להם להפוך את הקערות.
מגדלת פודלים וותיקה המליצה לי לקנות מתקן כזה. היא אמרה שחשוב שפודלים לא יתכופפו בזמן אכילה. לא יודעת מה הסיבה, אבל התאים לי לקנות מתקן כזה בכל מקרה.
http://www.mrpet.co.il/product.asp?id=1015&catcode=120&parentId=
אני לא מכירה את החנות הזאת, זאת פשוט התמונה הראשונה שעלתה לי בחיפוש.
 

DAHUJI

New member
לרכוש קערה כמה שיותר רחבה עם שוליים...

פשוט יהיה לו הרבה יותר קשה להפוך אותה

יש כאלו ב- eBay בכמויות, רק לשים לב לקוטר, לדעתי את צריכה קוטר של לפחות 30 ס"מ כתלות בגודל הכלב, וכמה שיותר שטוחה כדי שיהיה קשה להפוך אותה.
אצלי החתולה לשעבר הפכה את הקערה, אז קניתי אחת רחבה והיא פשוט הפסיקה כי לא יכלה (וידוע שחתולים הרבה יותר כשרוניים תנועתית מכלבים).
קערה כזו למשל, או כזו...
פתרון נוסף הוא פשוט קערה שטוחה ורחבה מאוד, לאוו דווקא קערת שתייה ייעודית לכלבים.

הערה - ישנם כלבים רבים שקערות מים מפלסטיק נוטות לשנות את צבע האף שלהם. זה דבר שידוע בין חובבי כלבים שהוא קורה. קערת המים עשויה מפלסטיק וכנראה שמפרישה חומרים (דיאוקסינים?) למים, וצבע האף של הכלב משתנה... אני לא לוקח סיכון וכל קערות המים/אוכל שלנו עשויות מנירוסטה.

ועוד משהו חשוב - צריך להחליף את המים בקערה לפחות פעם ביום-יומיים (עדיף פעם אחת ביום) ולא למלא כל פעם עוד ועוד מים מבלי להחליף... צריך גם לפחות פעם בשבוע לרוקן מהקערה את כל המים, לרחוץ היטב עם סבון כלים, לשטוף היטב ולתת לה להתייבש לפני ששמים בה מים שוב...
הגיינה זה חשוב כי ככל שהמים טריים ונקיים יותר - כך הכלב ישתה יותר.
 
למעלה