אמפולה לפרעושים

hani881

New member
אמפולה לפרעושים

הכלב שלי החל לגרד בטירוף אז לפני 4 ימים שמתי לו אמפולה של אדוונטג' ולצערי זה לא עזר והוא ממשיך להתגרד אז קניתי לו אמפולה מסוג אחר האם בטוח לשים לו עכשיו עוד אמפולה???
 

ANZ1

New member
חכי כמה ימים

לא בטוח שהגירוד נעשה מפרעושים, אם אתה רואה פרעושים חיים ושמחים זה משהו אחד, אבל יכול להיות שהגירוד מסיבה אחרת לגמרי, רגישות ? בעיות עור ?
ובכל מקרה, צריך לחכות כמה ימים, גם כדי לתת לאמפולה לעבוד, גם אם הבעיה היתה פרעושים וגם אם האמפולה עובדת, יש ביצים שצריכים לבקוע, אז הם עוקצים ומתים, ולא כדאי לערבב חומרים,
היתי מחכה עוד כמה ימים כדי לראות מה קורה, ומחפש פרועושים.
 

hani881

New member
עד עכשיו הצלחתי לראות בקושי שני פרעושים חיים

וחוץ מזה לא מזמן החלפתי לו אוכל אז אולי זה גם קשור?
בכל אופן אני באמת אחכה כמה ימים לראות אם זה יעבוד.
תודה רבה.
 

שירן ל11

New member
סולפרם לא משהו בכלל

הוטרינר שלי ממליץ לא להשתמש בסולפרם/ סולנו. כעקרון האמפולה היעילה הכי נפוצה היא אדוונטיקס. עוד אמפולה שנחשבת אפילו יותר יעילה אבל גם יותר קשה להשיג זה רבולושן. אני ממליצה לא להעמיס על הכלב ולחכות עם האמפולה הבאה לפחות עשרה ימים, ואם זו אמפולה מאותו סוג צריך לחכות שבועיים. מומלץ לשאוב את המקומות שהכלב רובץ בהם למקרה שנפלו שם ביצים של פרעושים.
הכלב שלי רגיש לפרעושים ומאד פרוותי, ובקיץ כשיש עליה בכמות הפרעושים- אמפולה פשוט לא מספיקה לו והוא מתגרד בטירוף. ניסינו השנה פעם ראשונה כדור ברווקטו נגד פרעושים וזה עבד כמו קסם. הוא התרוצץ בדשא חופשי ונשאר נקי מעל שלושה חודשים . אני ממליצה לשאול את הוטרינר אם זה מעניין אותכם. עם הכדור לא צריך לחזק באמפולות. אחרי שלושה וחצי חודשים ראיתי פרעוש אז שמתי לו אמפולה של אדוונטיקס, והוא שוב נקי.
 

hani881

New member
אדוונטיקס ניסיתי בעבר וזה לא ממש עזר

ולגבי הסולפרים/סולנו לצערי כבר קניתי אז אני אהיה חייבת לנסות.
הזכרת גם את הכדור ברווקטו והאמת שהתלבטתי אם להזמין לו את זה באיביי (צירפתי קישור) אבל הבנתי שזה רק במרשם של ווטרינר אז אולי מה שמוכרים שם מזוייף? מישהו אולי הזמין משם ויכול להמליץ? מצד שני שמעתי סיפורים שהכדור הזה עלול להיות קטלני ואף לגרום למוות אז לא רציתי לקחת סיכון. תודה רבה על העצות.


http://www.ebay.com/itm/17232869276...49&var=471147857697&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
 

שירן ל11

New member
בנוגע לבטיחות שימוש

מהמחקר שעשיתי, הכלבים היחידים שהשתמשו בכדור ונפגעו היו כלבים קשישים עם מחלות רקע. הכלב שלי מאד סבל והתגרד מסביב לשעון משלל סיבות (אלרגיות קיץ) והכדור לפחות חיסל לחלוטין את בעיית הפרעושים ומאד שיפר את המצב שלו.
אמפולות הזמנתי חופשי מאירופה באינטרנט. אני לא בטוחה שהכדור שיש באיביי מזוייף, אולי יש מדינות בחו''ל שהכדור נמכר גם בחנויות לחיות- אבל אישית לא רציתי לקחת את הסיכון.
יש עוד כדור שנקרא טריפקסיס שנשאר פחות זמן בגוף (רק חודש) למקרה שאתה חושש מחומר שנמצא בגוף 3 חודשים כמו הברבקטו. הטריפקסיס מתנגש עם החיסון של תולעת הפארק, צריך לרווח בינהם, אז הוטרינר שלי מעדיף ברבקטו. אני גם לא אתן את הכדור כל השנה כי בחורף האמפולה מספיקה לו.
 

marx04

New member
המלצות

שלום חני,

1. ממליץ בחום להתייעץ עם וטרינר כדי לבדוק סיבות אפשריות נוספות להתגרדות, כגון אלרגיה.

2. יתכן שכדאי לרסס את הסביבה בה הכלב חי בריסוס נגד פרעושים (אנחנו מרססים גם את הבית וגם את החצר).

בברכה,

אורי.
 
למעלה