לכל אוהבי הכלבים!

Tsachi9

New member
לכל אוהבי הכלבים!

זה לא "עוד" סרט על כלבים, זה משהו אחר. זה סרט שמעלה לדיון את הסוגייה הלא פשוטה שמלווה אותנו, בעלי הכלבים, שאנחנו מאמצים מלאך קטן: תוחלת החיים הקצרה כל כך, של המלאכים הקטנים האלה, ביחס לשנות אדם. ועל כך שכל אחד מאיתנו נאלץ להחליף כמה מלאכים כאלה בתקופת חייו ולהיפרד מהם כל פעם מחדש, ולהתחיל מחדש עם אחר.
והאמת, היה לי ממש לחלוחיות בעיניים במהלך הטריילר ( נזכרתי בכלבה המתוקה שלי שהלכה לאחר יותר מעשור שביליתי את כל הילדות שלי איתה), אז כנראה הוא השיג את המטרה.
עריכה מעולה, מוזיקה מתאימה בול. אגב, השיר הראשון זה של היוצרת יעל נעים הישראלית, בהחלט כבוד שיוניברסל הגדולים החליטו לבחור בה לטריילר הרשמי. הסרט עצמו מבוסס על ספר באותו שם, שיצא ב2010 ושזכה להרבה תשבוחות בקרב הקוראים והמבקרים, למעוניינים. אז תהנו מהטריילר ותביאו טישו, יוצא בינואר הקרוב:

https://www.youtube.com/watch?v=1jLOOCADTGs

 
לא אנחנו קבענו את תוחלת החיים הקצרים יחסית

לחיות מחמד אלא בורא עולם (אם יש דבר כזה) אכן זה קשה מאד להפרד מצדיקים
בפרווה אבל לדעתי זה עדיף ואסביר למלאכים (כדבריך ) אנחנו יכולים לדאוג לזריקת
מוות כאשר מגיע הרגע שאני ואנשים אחרים מחליטים שהיגיע הזמן לשחרר את חיית
המחמד מהסבל.אכן אני ואחרים צריכים להיות חזקים נפשית ולהבין שהיגיע הזמן להפרד
אם כל הכאב והאבל.הפוף/אחרת זה נורא בעיני . הצדיק בפרווה ישאר לבד
לאחר שבעליו יפרד בעל כורחו מהחיים
חיית המחמד תישאר לבד ואין מי שידאג לה.
מכירה סיפר ממקו ראשן את הסיפור על כלב זאב בשם ויטיאזו (תרגום מרומנית:אמיץ ,גבור) כאשר כל משפחתו נלקחה לרכבת אשר הובילה את כולם
לגטו/מרכז השמדה (על ידי הנאצים ימח שמם ) הכלב רץ אחר הרכבת. לא יכול להשיג אותה,חזר לביתו השכנים הרומנים היכירו אותו.שמו מים ואוכל.הכלב לא אכל ולא שתה תוך שלושה ימים מת משברון לב

נורית של מיטשל ז"ל אשר הורדמה בגיל .וכעת בעלים של פינקי16.5
.



 
למעלה