חפירות בגינה

  • פותח הנושא djal
  • פורסם בתאריך

djal

New member
חפירות בגינה

ניסיתי את כל השיטות המוכרות כדי לגרום לכנעני שלי להפסיק לחפור בורות בגינה.
שתלתי צואה בבור וכיסיתי - לא עזר.
דחפתי בלונים לבור וכיסיתי-הוא פוצץ אותם והמשיך.
דחפתי בלוני מים וכיסיתי - הוא פוצץ אותם והתפלש בבוץ...

מה עושים?!
 

דגלמנגה

New member
מדבריך משתמע שהוא מתרכז במקומות מסוימים

ככה שאתה לא צריך לטפל בכל השטח.
אני הייתי מעמיק מעט כל בור כזה ושותל בו בקבוקון פתוח, עם שמן אתרי אקליפטוס (מצוי בכל סופרפארם), ומניח לכלב "לגלות" אותו. מכיוון שהפיה צרה, הייתי שופך קצת סביב ה"שתל" הטרי לפני כיסוי כל העסק. עכשו קיץ, האדמה חמה, הנידוף של השמן האתרי חזק והריכוז בבקבוקון יאריך את משך הנידוף.
יכול להיות שהוא ימצא לעצמו מקומות חדשים לחפור, אבל אחרי שחווה מקרוב ריכוז מטורף של הריח הזה (דוחה הכלבים אידיאלי והבלתי מזיק) תספיק מזיגה קלה בכל בור חדש על מנת שינטוש אותו.
כל האמור לעיל הוא בגדר עזרה ראשונה, לא בא להחליף פריקת אנרגיה יומית בריצה ומשחק. כלב פעלתן שתקוע בגינה (שזה כמו להיות בבית) ימציא לעצמו עיסוקים.
 

djal

New member
מתרכז במקומות מאוד מסויימים

בהתחלה חשבתי שהוא עושה את זה כדי למצוא שורשים של העץ בגינה שהוא מאוד אוהב ללעוס, אבל את הבור הכי גדול הוא חופר דווקא במקום ריק שיש בו רק חול.
בהחלט אנסה את שמן האקליפטוס.
חוץ ממשחקים אני מוציא אותו כל יום להליכה של שעה בבוקר וחצי שעה ריצה בערב אבל כנראה שהוא בכושר יותר טוב ממני
 

Ani15

New member
רעיון קצת אחר

תן לו לחפור, אבל תאפשר את זה רק במקומות מסויימים. גילינו שהבהמה שלנו אוהבת להחביא את הצעצועים שלה בתוך הבורות, ואת זה אי אפשר למנוע (וגם לא כדאי - אם היא לא תשחק עם הצעצועים שלה, היא תשחק בשלי - מערכת ההשקיה וכו'...). לימדנו אותה לקבור אותם במחבוא השיחים שלה (במקרה שלנו האדמה מאוד קשה אז היא חירבה את כל העציצים כדי לחפור בהם. כיסינו אותם ברשת רחבה שמאפשרת לצמחים לגדול אבל לא מאפשרת לה לחפור, ובא לציון גואל).
 
למעלה