בורות בגינת הכלבים. שאלה לוגית\פילוסופית.

בורות בגינת הכלבים. שאלה לוגית\פילוסופית.

אני באופן אישי לא רואה פסול בחפירת בורות בגינת הכלבים. אני לא עוצר את זה אלא אם כן החול עף על מישהו... אני כן משתדל לאחר סיום החפירה לכסות את הבור ככל האפשר ע"מ שלא ימעדו בו.

בין יתר הפעולות שאגף גנים ונוף שמתחזק את הגינה כמו גריפת עלים וגירוף הקרקע באופן כללי, היינו רוצים שהם גם יכסו את הבורות באופן קבוע. המוקד העירוני מתייחס לבורות כאל "וונדליזם" בעוד שאנו משווים את משטח החול למתקני שעשועים שלעיתים מפאת בלאי יש לתקן\לתחזק אותם.

האם ההשוואה במקומה והאם נכון לבקש מהעירייה לכסות את הבורות?
 

KallaGLP

New member
יש הבדל בין בלאי סביר לאורך זמן, שהוא בלתי נמנע,

לבין יצירה פעילה, גם אם לא מכוונת ככזאת, של פגמים ונזקים. בור הוא בהחלט דבר מסוכן, ואם מישהו לא ישים לב וייפול בגלל הבור הוא עלול לתבוע את העירייה. אם העירייה מגיעה למצב שהיא צריכה לכסות את הבורות, סימן שבעלי הכלבים לא עושים זאת בעצמם, לא? ואם גירוף כללי, כדבריך, של הקרקע אינו מספיק, סימן שהבורות די משמעותיים, לא? ואם קיימים בורות עמוקים מספיק, סימן שמישהו עלול להיפגע. פרט לכך, אין לי מושג כמה זה יכול להוסיף לתקציב התחזוקה. בקיצור, אני בהחלט יכולה לראות את הפואנטה בטענות העירייה.
 

tenen

New member
אני יודע מה הלך אצלנו בגינת כלבים

היו כלבים שמאוד אהבו לחפור, אחד השכנים גר קרוב ופעם בשבוע בערך היה מביא איתו עת חפירה וכל אחד היה עובד קצת עד שהבורות היו מכוסים, סה"כ זו הייתה גינה גדולה ולא רצינו שמישהו ישבור את הראש.
 
למעלה