גינת כלבים ראשונה בחדרה

עומר TT

New member
ותודה למנהלי הפורום


 

KallaGLP

New member
בואו נשתדל להתנהל בצורה סבירה והגיונית.

בסך הכל מדובר בשני גולשים ותיקים התורמים לפורום שבדברי כל אחד מהם יש נקודות בעלות טעם.
מצד אחד, אנחנו לא רוצים ליצור פה משטר קשוח מדי, ורוצים לאפשר להביא כמה שיותר הודעות שונות ומגוונות הקשורות לנושא הפורום, אפילו אם רק בעקיפין.
יחד עם זאת, צריך בהחלט להשתדל לרכז הודעות באותו נושא תחת שרשור יחיד (ולפתוח שרשור נוסף רק כשהקודם יעבור לעמוד השני), כדי שהודעות בנושאים אחרים גם ימצאו את מקומן בדף הראשון ולא יידחקו מהר מדי לעמודים הבאים. למשל, הודעות בדבר כלבים שאבדו, בין אם מפייסבוק או ממקורות אחרים, רצוי לרכז בשרשור אחד. אותו הדבר באשר להודעות על כלבים שמחפשים בית, וכד'. כמו כן, אם יש אפשרות רצוי בהחלט לכתוב כמה מילים של תוכן מעבר לכותרת קצרה.
כשיש תחושה שהודעה מסוימת נוגעת רק באופן עקיף לנושא הפורום, בהחלט אפשר לבדוק אם אין כבר שרשור
המרכז כמה הודעות כאלה, ואם אין - לפתוח אחד כזה, כדי שאפשר יהיה לשרשר תחתיו עוד הודעות מסוג זה, אם יהיו. בשרשור כזה ההודעות באמת אינן חייבות להיות באותו נושא ובהחלט אפשר לשים הודעה על אתר הכרויות לחובבי כלבים באותו שרשור עם הודעה על אתרי נופש מומלצים לבעלי כלבים (סתם דוגמה) תחת אותו שרשור שונות. כמובן שזה שונה אם רוצים לפתוח דיון או לשאול שאלה באחד הנושאים האלה, שאז בהחלט מתאים לפתוח שרשור נפרד. אך אם זה רק במטרה ליידע, חבל שיהיו הרבה שרשורים עם הודעות בודדות שדוחקות שרשורים עם דיונים, שאלות ובקשות עזרה לעמודים אחרים.
תודה לכולם על האכפתות ועל שיתוף הפעולה.
 
בוא, הביתה. כלבים לאימוץ מכלביית פ"ת.

לשיתוף בפייסבוק: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=197663220653307&set=gm.622520087908992&type=3&theater

לאקי בן שבע אבל אל תתנו לגיל להטעות אותכם. כלב שמח ופעיל, בעל מזג נוח ויודע פקודות בסיסיות כמו שב וארצה. מספרו בכלביה הוא 63631689 והוא ימסר תמורת סל אימוץ זול במיוחד שכולל חיסון,תילוע,עיקור ושבב,כל זה ב-450 ש"ח בלבד.

הכלביה נמצאת ברחוב משה שוולב 6 ,פתח תקווה.(איזור התעשייה סגולה מול "אושר עד") טל' :03-9303647 ופתוחה כל יום בין 8:00-14:00 וביום שישי וחגים עד השעה 11:00

 
למעלה