שאלה לגבי לתת גור כלבים במתנה

תומאס

New member
שאלה לגבי לתת גור כלבים במתנה

תמיד בסרטים רואים למשל שגבר מביא לחברה שלו גור כלבים במתנה בהפתעה.
חשבתי לעשות את זה לידידה שלי. אבל אני מתלבט כי היא הרי לא בוחרת את הגור, אני בוחר אותו בשבילה.
מה יקרה אם היא לא תרצה אותו? אם אני מחזיר אותו בחזרה למקום שממנו קיבלתי אותו (הכוונה אם אני מחזיר אותו מיידית, לא אחרי כמה ימים שהוא אצלה)- האם זה יכול ליצור איזו טראומה אצלו?
עוד שאלה קטנה - פעם לפני הרבה שנים, הייתי במכלאת כלבים, וכל הכלבים בכלובים התחילו לנבוח ולהשתולל ברגע שעברתי ליד הכלובים. למה זה? זה בגלל שהם יודעים שמישהו אולי יוציא אותם משם אז הם שמחים?
 

ANZ1

New member
סרטים

בסרטים אמריקאים שאתה רואה קורים הרבה דברים
- הטובים מנצחים והרעים מפסידים
- יש סוף טוב ואופטימי וחכם
- הבחור הנחמד שיראה בחורה יפה בתחילת הסרט יתחתן איתה בסוף
ואנשים נותנים גורי כלבים במתנה

המציאות לא דומה
במציאות הרבה פעמים הרעים מנצחים, הסוף של הרבה דברים הוא עצוב וטיפשי, הבחורה היפה תתחתן עם הבחור העשיר והמניאק ולא עם הבחור הטוב והעני.
ואסור לתת כלבים במתנה, גם לא תינוקות, כלב זה התחיבות ל15 שנה, זה לא משהו זמני שזורקים לפח אחרי השימוש, אם הידידה שלך אמרה שהיא רוצה לגדל כלב והיא בחרה כלב מסוים אתה יכול להקדים אותה ולהביא לה אותו.
כלב זה יצור חי לא משחק של טויס אר אס.
גם אף אחד לא ייתן לך כלב אם תגיד שהוא מיועד למישהו אחר, ואם תקח כלב ותחזיר אותו מתישהוא, תכנס לרשימה שחורה ויותר לא יתנו לך כלבים, אתה נהפך להיות האישה הרעה מ1001 דלמטים.
 

שירן ל11

New member
אסור, זה מתכון לאסון

כלב זו מחוייבות גדולה מאד, ל-15 שנים לפחות. 15 שנים של סידורים לפני כל חופשה או סופ''ש, של הוצאות כספיות לא מבוטלות ולעיתים גם לא צפויות.
אם מדובר בגור בכלל מדובר בהשקעה גדולה בחינוך לצרכים, אילוף, צריך להתכונן לכמה נעליים לעוסות ורהיטים שרוטים... בקיצור, זו לא החלטה שאפשר לקבל עבור מישהו בהפתעה.
וכלבים הם חיות נאמנות ורגישות מאד, שנקשרות לבני הבית. כלב לא יעזוב את הבעלים שלו לעולם, גם אם הוא הומלס ברחוב. לעומת זאת, בני אדם עוזבים כלבים על ימין ועל שמאל. כל נטישה היא טראומה לכל החיים. הכלב שלי ננטש בהסגר וכבר שנתיים שהוא בוכה בלילות מתוך שינה.
הכלבים במכלאות צמאים מאד ליחס וחיבה, ומתרגשים שבאים מתנדבים. הם סובלים מבדידות ותנאים ירודים בכלובים ורוצים שישימו לב אליהם. הם מבטאים מצוקה.
 

תומאס

New member
תודה לגבי ההסבר על הכלבים במכלאות. כואב לשמוע שזה המצב.

 

תומאס

New member
תודה לכם על התשובות. מקבל את דעתכם.

שכחתי לציין שהיא רוצה כלב וגם סיפרה לי שהיא מעדיפה כלב קטן ולא גדול.
אבל ביקשתי את עצתכם ואני מקבל אותה. אני אתן לה לבחור לבד את הכלב שמתאים לה.
 
קח אותה לדייט, ארוחת בוקר

באזור הכלביה העירונית באזור שלכם.
בסיום הארוחה, תבדוק שוב את נושא הכלב, אם תראה שזה רציני תציע לה שתצטרף אליה לסיבוב בכלביה ליד. אבל תבהיר לה כבר בשיחה: בלי לחץ, לא צריך להחליט כאן ועכשיו... לא מצאתם כלב מתאים? תעברו שוב בפעם אחרת.
 
בהצלחה.

 
למעלה