גור משלשל

chimtsuni

New member
גור משלשל

שלום
לפני כחודש אימצנו גור כלב מעורב בן 6 שבועות.
מהרגע שהגיע אלינו הוא משלשל באופן תכוף מאוד (עד 12 פעמים ביום). טופל עד כה בסולפה (לקוקסידיה שנמצאה בצואה), מטרוג'יל, אזניט (הליקובקטר שנמצא) וכמו כן עבר תילוע פעמיים. למעט שני רצפים של 3 ימים שבהם הצואה הייתה רגילה כל שאר הזמן הוא משלשל, לעיתים עוברות 30 דקות בין שלשול לשלשול ולפעמים שעתיים. בהתחלה הבטן שלו הייתה מתנפחת בצורה משמעותית מאוד לאחר הארוחה (כנראה גזים) אך הנושא השתפר. מרבה לשהק (בעיקר אם נבהל ממשהו). היום נשלחה דגימת צואה למעבדה לבדיקה של פרזיטים ותרבית. לא נמצאה עדות לפרזיטים אך ישנם לויקוציטים ברמה גבוהה יחסית.
האם יש אבחנה כלשהי שמתאימה לכל מה שתיארתי עד כה? הוצאנו עד עכשיו המון המון כסף על כל הבדיקות התרופות וכמובן המון זמן שלא נמצא אצלנו בשפע. אם יש משהו שהוטרינר שלו אולי פספס או משהו שכדאי לבדוק נשמח לשמוע על כך.
תודה
 

KallaGLP

New member
אני לא יכולה לאבחן,

אבל מה אתם נותנים לו לאכול? האם ניסיתם להפסיק עם המזון שלו לגמרי ולעבור לאורז ועוף מכובס? ואם עשיתם זאת, האם היה שיפור והאם נתתם לזה זמן וחזרתם לזמון הכלבים לאט ובהדרגה? לפעמים מזון או רכיב מסוים פשוט לא מתאים לכלב או גורם לאלרגיה. למשל, הכלב שלי שלשל עד שעברנו למזון נטול דגנים. יש כאלה שרגישים לעוף או לרכיבים אחרים. לפעמים יש צורך בניסוי וטעיה עד שמוצאים את המזון המתאים. ובכל מקרה כל שינוי בתזונה חייב להיות מאוד איטי והדרגתי. להתחיל מלהוסיף ממש קצת מהמזון החדש למזון הרגיל או לאורז עם עוף ולוודא שהתגובה בסדר ואז להמשיך ולהגדיל כמויות לאט לאט.
אני מציעה להתייעץ בעניין גם בפורום רפואת חיות מחמד כאן בתפוז.
 

chimtsuni

New member
גור משלשל- תגובה

הי
ניסינו כמעט הכל
גם אורז בלי כלום, אורז בתוספת עוף רפואי מהמרפאה, אורז בתוספת עוף מכובס, אוכל לגורים, אוכל קל לעיכול לגורים.
ללא תוצאות מיוחדות בכל אחד מהמקרים.
דרך אגב, למרות כל השלשולים הוא גדל ומתפתח יפה. הגיע בגיל 6 שבועות 2.5 קילו וחודש אחרי הוא כבר 6 קילו
 
למעלה