כלב מוזנח בדירה ממול

כלב מוזנח בדירה ממול

אני שוכרת דירה בתל אביב. לאחורנה הגיע דייר חדש לדירה ממולי, אדם דיי מבוגר, בעל כלב.
הכלב נראה מאוד מוזנח ובכל שעות היום הוא נובח בצורה מעוררת רחמים, כזו שגורמת לי לתהות לגבי מה שקורה שם בדירה...

אני כמובן לא רוצה סתם להאשים, אני לא בטוחה שיש פה התעללות או הזנחה אבל אין ספק שחוש האהבה שלי לכלבים מאותת ומסמן לי שמשהו פה לא בסדר..


מה אפשר לעשות במקרה כזה? מה אתם הייתם עושים?
 

לילו777

New member
אתה חייב לעזור לכלב!!!

סביר להניח שאתה לא סתם מדמיין ויש מצב שהוא קשור יום שלם ברבע מטר חוט בלי מים אפילו או אלוהים יודע מה אתה חייב לברר מה קורה שם אם אתה מפחד לבד אתה מוזמן לפנות למיזם 100 תפנה אליהם בפייסבוק תכתוב להם הם ישר יעזרו לך הם פשוט יפנו אליו ויבדקו את הנושא עדיף לך לטעות מאשר שכלב יחייה חיים שלמים בהתעללות תעזור לו!!!!!
 
הבעיה היא שאייני בטוחה שיש פה הזנחה

אני לא רוצה סתם להאשים....ואם יקחו את הכלב הזה מהאיש..יזרקו אותו במכלאה וגם שם הוא יהיה מוזנח ..אז אני כבר לא יודעת מה עדיף
 

nikita5s1

New member
אני הייתי מדברת איתו קודם בחביבות

ושואלת אותו אם הוא מודע לזה שהכלב שלו נובח הרבה במהלך היום, תצייני שזה לא שהרעש מפריע לך (כי יכול להיווצר אנטי והוא לא יסכים לדבר איתך) אבל שיכול להיות שהכלב צריך משהו שהוא לא מודע אליו.ככה נסי לפתח שיחה.
&nbsp
יצא לי להתקל בחיים בהרבה אנשים נחמדים שמסיבות של בורות "התעללו" בחיות שלהם בגלל התנאים שמחזיקים אותם, ועם שיחה חברית ולא תוקפנית אפשר לשפר משמעותית את המצב. אני חושבת שלקרוא למשטרה זה לא צעד נכון כי זה מראש מכניס אותו למקום של התגוננות והתבצרות. אגב, יש לי יש כלבה מאוד נבחנית ולמרות שיש לה כלבה אחרת איתה, ושהיא משוחררת בבית ומפונקת, היא נובחת על כל פיפס קטן שזז בחדר מדרגות. זה לא בהכרח אומר שהיא אומללה.
 
קשה לדבר עם האיש הזה

הוא בקושי דובר עברית..הוא לא יבין אותי...אולי אעזר באחת השכנות שדוברת את השפה הרוסית בבניין
 
כלב יכול לנבוח מהמון סיבות

אולי הכלב עוד לא התרגל לדירה החדשה, אולי יש לו פחדי נטישה, אולי הבחור משאיר חלונות פתוחים והכלב שומע כלבים אחרים וזה גורם לו לנבוח. אני יכולה להגיד לך שכשהחלונות בבית שלנו פתוחים הכלבים נובחים הרבה יותר וכל כלב שעובר בחוץ מקפיץ אותם.
אני לא חושבת שנכון לפנות למשטרה אם אין לך באמת הוכחות לזה שמשהו רע קורה שם. נסי לדבר עם הבחור בצורה ידידותית ולבדוק מאיפה זה בא.
 

לילו777

New member
כתבה נביחות מעוררות רחמים!

שימו לב שהיא כתבה נביחות מעוררות רחמים אני מניחה שהיא יודעת לזהות שלא מדובר בסתם נביחות של כלב אם יש לה תחושה שמשהו לא בסדר כנראה שזה כך ועדיף לברר ולטעות מאשר שהכלב ימשיך לסבול ויש כזה דבר שנקרא מיזם 100-שמים קץ להתעללות בבעלי חיים הם פועלים רק דרך הפייסבוק צריך לכתוב להם אלה לא שוטרים אלה מתנדבים והם פשוט הולכים במקומך ובודקים אם הכל בסדר עם הכלב זה לא משטרה ועדיף לפנות אליהם מאשר לאכול את הלב על זה שכלב יום יום סובל לאלוהים יודע כמה
 
חרדת נטישה אצל כלבים יכולה להשמע מעוררת רחמים

גם עכשיו, כשהוצאתי את הכלבה הזקנה שלי לטיול, והשארתי את הגור בבית כי הוא יוצא אחריה, הוא ילל יללות מעוררות רחמים... לא כל יללה מעוררת רחמים באה בגלל שמתעללים בכלב. יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. לפני ששולחים אליו מתנדבים שיבררו מה קורה אפשר פשוט לשאול אותו מה קורה... להסתכל עליו כשהוא עובר עם הכלב ולראות אם הכלב מתכווץ בפחד כשהוא לידו, כלב שסובל מהתעללות בד"כ מראה את זה בשפת הגוף שלו...

שוב, העירנות של פותחת השירשור מאוד יפה בעיניי, הלוואי שיותר אנשים היו רגישים לסבלם של כלבים, אבל צריך לבדוק היטב, ולהיות בטוחים מה המצב, לפני שמוציאים למישהו שם רע.
 

לילו777

New member
מסכימה והכל מקרה חייבים לבדוק

בכל מקרה חייבים לברר מה מצב הכלב ולחלוטין מסכימה שעצם העירנות למצב ראויה לשבח והלוואי הלוואי שיותר אנשים יפקחו עיניהם ויעזרו לחיות במצוקה
 

ornme1

New member
שאלה שיצא לי להתלבט בה,

אם מגלים שבעל הכלב מחזיק את הכלב בתנאים שבאמת אינם אידאלים לכלב, כלומר לא נופל בהגדרה של התעללות מכוונת, אבל ניכר שלכלב לא טוב אצלו,
מה עושים?
לוקחים לו את הכלב ומה עושים איתו?
נסיון למסירה לאימוץ לא תמיד מצליח, במיוחד אם הכלב לא נראה משהו...
אז מוסרים לצער בעלי חיים? הרי שם זה לגמרי לא אידאלי... וגם ישימו קץ לחייו באיזשהו שלב...
בקיצור, האם לא עדיף שהכלב ישאר במסגרת הלא אידאלית של הבעלים, למרות שנובח ונראה מוזנח?
 

ANZ1

New member
"תנאים שבאמת אינם אידאלים"

מי חי בתנאים אידיאלים ? אתה ?
מיליון ילדים חיים בישראל מתחת לקו העוני,
צריך לקחת אותם מההורים שלהם ולתת אותם לאנשים עשירים ?
ואם מדובר על בעלי חיים, כל פרה, כבשה או תרנגולת שמגודלת בכלוב לצורכי חלב ובשר רחוקים שנות אור מחיים אידיאלים, אולי כדאי לשחרר את כולם לטבע.
לא, אנחנו חיים בעולם לא אידיאלי, ולא יעשו כלום לאף אחד שלא יורד מתחת לרמה של התעללות, לא לכלבים וגם לא לבני אדם.
 

ornme1

New member
דובר כאן על מיזם 100.

מתי הם מתערבים וכיצד הם מתערבים?
קיימים מצבים שהכלב אכן מוזנח. שלא מתאים לו להתגורר בדירה, שהוא סובל מכך שמשאירים אותו לבדו שעות על גבי שעות,
 
למעלה