גור נוקשה ביציאה לטיולים

barakwtf

New member
גור נוקשה ביציאה לטיולים

הכלב נמצא הרבה בבגדר אילוף. הוא רוב הזמן שוכב שם וישן. כשבאים לצאת איתו לטיולים הוא פשוט שוכב כמו פגר ולא מוכן להזיז את עצמו. אנחנו מראים לו את הרצועה, שמים לו את הרצועה, מפתים אותו עם חטיפים וגם זה לא מועיל לרוב. הוא פשוט שוכב ולא מעניין אותו כלום. אני נאלץ כל כך הרבה פעמים להכנס לכלוב ולגרור אותו משם וגם להרים אותו. תוך כדאי הוא יכול לתת כמה נשיכות. כשאני נמצא לבד בבית (בבוקר) עם הכלב, הדבר היחיד שמצליח להוציא אותו מהכלוב זה שאני עושה את עצמי יוצא מהבית ומשאיר אותו לבד. תוך כמה שניות הוא יוצא משם לכיוון הדלת. קראנו גם למאלף לצורך הסברה על אופן שבו יוצאים איתו לטיול והוא גם היה די בשוק מזה. הכלבים שהוא פגש תמיד היו שמחים לראות את הרצועה ולא הביעו אדישות כזאת. גם בטיולים לפעמים הוא נשכב על הרצפה באמצע הרחוב ואני צריך ממש לגרור אותו עד כדי חניקה לפעמים בשביל שיקום!
מה אפשר לעשות?
 

sivi1964

New member
בן כמה הגור?איזה סוג וכמה זמן הוא איתכם?

נשמע שהוא פשוט מפחד....
הדבר האחרון שצריך להפעיל כאן זה כפייה וכוח.
אתה זקוק למאלף בגישה נכונה.שידע לרכוש את אמון הכלב בצורה שלא תאיים ותלחיץ אותו עוד יותר ולתווך לא נכון ובצורה הדרגתית את כל מה שקיים מחוץ לגדר גורים שלו...
 

KallaGLP

New member
הייתי מתחילה מביקור אצל וטרינר.

אתה מתאר התנהגות מאוד לא אופיינית לגור. אולי זה קשור לבעיית בריאות כלשהי.
אם מבחינה בריאותית הכל תקין, השלב הבא לדעתי הוא התייעצות עם מטפל התנהגותי.
 

barakwtf

New member
גור של רועה גרמני מעורב עם כמה סוגים שקשה לדעת

הוא נמצא אצלנו כבר מעל חודשיים והוא בן חמישה חודשים.
לא נראה לי שהוא מפחד בכלל.
 
הייתה לנו בעיה דומה אבל עם גור יותר צעיר

קודם כל אני מציעה לך לטייל עם ריתמה ולא עם קולר צאוורי, איזור הצאוור מאוד רגיש ואתה עלול לגרום נזק אם אתה מושך אותו ככה.

חוץ מזה כמו שכולם אמרו, אני מציעה לדבר עם וטרינר למנוע בעיה רפואית.

אם זה באמת רק התנהגותי אז אנחנו התמודדנו עם זה ע"י מתן חטיפים. הוא למד שכשהוא שומע את הרצועה, ואני קוראת לו, אז הוא יקבל חטיף, גם בטיולים השתמשנו בחטיפים לשכנע אותו לזוז... אחרי תקופה קצרה השימוש בחטיפים בטיול ירד לגמרי והוא הולך יפה (עכשיו אני עובדת איתו על זה שהוא יפסיק למשוך אותי כי הוא כבר ממש חזק) אבל אני עדיין משתמשת בחטיפים להחזיר אותו לתיחום אחרי הטיול.

אם החטיפים לא עובדים אולי תנסה חטיף אחר... יותר טעים...
 
למעלה