כלב שלא שולט על הצרכים- עצה

lorensel

New member
כלב שלא שולט על הצרכים- עצה

היי, לקחנו לאומנה כלב שסובל מפריצת דיסק. כשלקחנו אותו מסרו לנו שהוא שולט על צרכים , אבל משיחה עם וטרינר ואחרי שהוא עשה לנו קקי בבית התברר שיש פגיעה עצבית והוא אינו יכול לשלוט. יש משהו שאפשר לעשות כדי לא להפוך את הבית שלנו לבית שימוש גדול? ניסינו לגרום לו ליציאות יזומות בחוץ אבל זה לא תמיד עובד, לפעמים אנחנו חוזרים הבייתה ושעה אחרי זה הוא עושה בבית. זה מגיע למצב שאנחנו מפחדים לתת לו לעלות על הספה. כרגע הכלב נמצא אצלנו באומנה, ואנחנו ממש לא רוצים לוותר עליו כי מלבד זה הוא כלב נפלא! למישהו יש עצה איך לגרום לו לעשות בחוץ או המלצה לוטרינר שמתעסק בשיקום כלבים ? דיברתי עם ליסי שרון שעוזרת בשיקום כלבים אבל אשמח אם ידוע למישהו על וטרינר טוב באזור חיפה.
 

קרמיט524

New member
רק רעיון

אני לא ממש מבינה בזה, אבל אולי בינתיים לקנות סדיני חיתול כאלה של שקמה, לפרוש אותם באחת הפינות ולנסות להרגיל אותו לעשות צרכים שם. אני יוצאת מנקודת הנחה שהכלב עצמו היה מעוניין להתפנות בחוץ (רוב הכלבים כאלה), פשוט לא מספיק להגיע בגלל הבעיה הנוירולוגית שלו. אבל כאמור, אני לא ממש יודעת אם זה רלוונטי בכלל.
בכל מקרה - כל הכבוד לכם על המסירות לכלב, וממש מקווה שתמצאו פתרון.
 

lorensel

New member
תודה על העצה

הסדינים זה לא פתרון של ממש כי זה עדיין ישאיר ריח בכל הבית. זה לא שהוא לא מבפיק להרוקן בחוץ בגלל הבעייה הנוירולוגית אל4 הוא פשוט לא שולט בצרכים. חשבנו על חיצולים לכלבים זה נראה דיי מגוחך אבל בטח יותר טוב מאשר להזיר אותו לעמותה. תודה על העצה בכל אופן.
 

קרמיט524

New member
יכול להיות רעיון טוב. ומקווה שלאט לאט המצב שלו ישתפר

 
למעלה